Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow Isaac naar DWX, bruut. Track klinkt beetje leeg, zit wel potentie in. Weet alleen niet zo goed wat ik van de kicks moet vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

van het best lekker klinken vanaf 32 seconden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 10:28 
 
Hardtraxx Addict

De lead klinkt erg leeg. Jammer, anders klinkt het nog best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het best leuk klinken, beetje de Jump-invloeden van tegenwoordig, kwa lead/melodie verhouding. Melodie komt me wel bekend voor trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit helemaal niet zo verkeerd klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Ik vind het best leuk klinken, beetje de Jump-invloeden van tegenwoordig, kwa lead/melodie verhouding. Melodie komt me wel bekend voor trouwens.


Eèn op eèn kopie van deze:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Showey schreef:
Ik vind het best leuk klinken, beetje de Jump-invloeden van tegenwoordig, kwa lead/melodie verhouding. Melodie komt me wel bekend voor trouwens.


Eèn op eèn kopie van deze:


Jezus, dat is wel erg duidelijk.. Vind het wel een geschikte melo voor een hardstyle nummer maar dan wel als bootleg want dit is gewoon zielig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is verder nog niets bekend over de naam, dus dat zien we dan wel weer hoe dit genoemd wordt. Er zaten best wat bootlegs van Isaac in de laatste tijd, dus wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

wel een veel forsere kick dan dat je gewent bent van hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kon die track niet waarvan de melodie komt maar ik vind het best lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

geef die exploration of space edit maar weg isaac :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die tekst is btw van Isaac - Impressed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik snap niet wat het mensen boeit dat iemand een melodie ript? Ik hoor liever een melodie die goed geript en gebruikt is dan in zo'n track uit een genre wat mij niet boeit. Ik hoor liever iets wat beter is geript dan iets war slechter zelf is gemaakt.


Snap je dat niet? Dat lijkt gewoon alsof de artiest inspiratieloos is. Ik vind het gewoon vetter als de melodie zelf inelkaar is gezet met emotie dan dat iemand hem zomaar pakt van ee nander nummer(wat ook best goed kan klinken hoor, als ie er een eigen draai aan geeft) Maar is puur mijn mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Cruelty schreef:
Ik snap niet wat het mensen boeit dat iemand een melodie ript? Ik hoor liever een melodie die goed geript en gebruikt is dan in zo'n track uit een genre wat mij niet boeit. Ik hoor liever iets wat beter is geript dan iets war slechter zelf is gemaakt.


Snap je dat niet? Dat lijkt gewoon alsof de artiest inspiratieloos is. Ik vind het gewoon vetter als de melodie zelf inelkaar is gezet met emotie dan dat iemand hem zomaar pakt van ee nander nummer(wat ook best goed kan klinken hoor, als ie er een eigen draai aan geeft) Maar is puur mijn mening!

Mij kan dat genre wel boeien en ook Andy Blueman weet me altijd te boeien, dus ik ben het eens met jaron123 dat dit niet getuigt van inspiratie. Aan de andere kan ik Cruelty ook wel begrijpen, aangezien hij de melodie toch nooit eerder heeft gehoord of zal horen.

Het zou natuurlijk wel kunnen dat deze track Andy Blueman - Nyctalopia (Isaac Remix) gaat heten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ik snap niet wat het mensen boeit dat iemand een melodie ript? Ik hoor liever een melodie die goed geript en gebruikt is dan in zo'n track uit een genre wat mij niet boeit. Ik hoor liever iets wat beter is geript dan iets war slechter zelf is gemaakt.


klopt! mits het goed gedaan is natuurlijk! de melodie van e = nc2 is toch ook geript van een hardcore nummer? en daar hoor je maar weinig mensen over!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:53 
 

Denk eerder dat dit de eerste release van hem word samen met die Psyko Punkz remix van On the Edge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook het enige wat niet van hem is, HAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:10 
 

Is dit nog hardstyle te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:48 
 

Cruelty schreef:
kaboem schreef:
Is dit nog hardstyle te noemen


In welk opzicht dan niet?


Kon toch zijn dat isaac trance ofzo wou gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

Die man is een karikatuur van zichzelf geworden. Hij zou er goed aan doen gewoon te stoppen, dan kunnen we hem nog herinneren als iemand die veel betekend heeft in de beginjaren van de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Cruelty schreef:
kaboem schreef:
Is dit nog hardstyle te noemen


In welk opzicht dan niet?


Kon toch zijn dat isaac trance ofzo wou gaan maken.

Vandaar dat hij een (ander) Hardstyle label joint... :P

revbass schreef:
Die man is een karikatuur van zichzelf geworden. Hij zou er goed aan doen gewoon te stoppen, dan kunnen we hem nog herinneren als iemand die veel betekend heeft in de beginjaren van de hardstyle.

Eensch. -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks