Wow Isaac naar DWX, bruut. Track klinkt beetje leeg, zit wel potentie in. Weet alleen niet zo goed wat ik van de kicks moet vinden..
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
van het best lekker klinken vanaf 32 seconden 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
De lead klinkt erg leeg. Jammer, anders klinkt het nog best leuk.
Ik vind het best leuk klinken, beetje de Jump-invloeden van tegenwoordig, kwa lead/melodie verhouding. Melodie komt me wel bekend voor trouwens.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Vind dit helemaal niet zo verkeerd klinken 
Eèn op eèn kopie van deze:Showey wrote:Ik vind het best leuk klinken, beetje de Jump-invloeden van tegenwoordig, kwa lead/melodie verhouding. Melodie komt me wel bekend voor trouwens.
View on YouTube
Jezus, dat is wel erg duidelijk.. Vind het wel een geschikte melo voor een hardstyle nummer maar dan wel als bootleg want dit is gewoon zielig..Dakpan wrote:Eèn op eèn kopie van deze:Showey wrote:Ik vind het best leuk klinken, beetje de Jump-invloeden van tegenwoordig, kwa lead/melodie verhouding. Melodie komt me wel bekend voor trouwens.
View on YouTube
Er is verder nog niets bekend over de naam, dus dat zien we dan wel weer hoe dit genoemd wordt. Er zaten best wat bootlegs van Isaac in de laatste tijd, dus wie weet.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
wel een veel forsere kick dan dat je gewent bent van hem..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kon die track niet waarvan de melodie komt maar ik vind het best lekker klinken.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
geef die exploration of space edit maar weg isaac 
die tekst is btw van Isaac - Impressed
Snap je dat niet? Dat lijkt gewoon alsof de artiest inspiratieloos is. Ik vind het gewoon vetter als de melodie zelf inelkaar is gezet met emotie dan dat iemand hem zomaar pakt van ee nander nummer(wat ook best goed kan klinken hoor, als ie er een eigen draai aan geeft) Maar is puur mijn mening!Cruelty wrote:Ik snap niet wat het mensen boeit dat iemand een melodie ript? Ik hoor liever een melodie die goed geript en gebruikt is dan in zo'n track uit een genre wat mij niet boeit. Ik hoor liever iets wat beter is geript dan iets war slechter zelf is gemaakt.
Mij kan dat genre wel boeien en ook Andy Blueman weet me altijd te boeien, dus ik ben het eens met jaron123 dat dit niet getuigt van inspiratie. Aan de andere kan ik Cruelty ook wel begrijpen, aangezien hij de melodie toch nooit eerder heeft gehoord of zal horen.jaron123 wrote:Snap je dat niet? Dat lijkt gewoon alsof de artiest inspiratieloos is. Ik vind het gewoon vetter als de melodie zelf inelkaar is gezet met emotie dan dat iemand hem zomaar pakt van ee nander nummer(wat ook best goed kan klinken hoor, als ie er een eigen draai aan geeft) Maar is puur mijn mening!Cruelty wrote:Ik snap niet wat het mensen boeit dat iemand een melodie ript? Ik hoor liever een melodie die goed geript en gebruikt is dan in zo'n track uit een genre wat mij niet boeit. Ik hoor liever iets wat beter is geript dan iets war slechter zelf is gemaakt.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat deze track Andy Blueman - Nyctalopia (Isaac Remix) gaat heten
klopt! mits het goed gedaan is natuurlijk! de melodie van e = nc2 is toch ook geript van een hardcore nummer? en daar hoor je maar weinig mensen over!!Cruelty wrote:Ik snap niet wat het mensen boeit dat iemand een melodie ript? Ik hoor liever een melodie die goed geript en gebruikt is dan in zo'n track uit een genre wat mij niet boeit. Ik hoor liever iets wat beter is geript dan iets war slechter zelf is gemaakt.
-
J
Denk eerder dat dit de eerste release van hem word samen met die Psyko Punkz remix van On the Edge.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Bagger.
Dat is ook het enige wat niet van hem is, HAHA
-
K
Is dit nog hardstyle te noemen
-
K
Kon toch zijn dat isaac trance ofzo wou gaan maken.Cruelty wrote:In welk opzicht dan niet?kaboem wrote:Is dit nog hardstyle te noemen
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Die man is een karikatuur van zichzelf geworden. Hij zou er goed aan doen gewoon te stoppen, dan kunnen we hem nog herinneren als iemand die veel betekend heeft in de beginjaren van de hardstyle.
Vandaar dat hij een (ander) Hardstyle label joint...kaboem wrote:Kon toch zijn dat isaac trance ofzo wou gaan maken.Cruelty wrote:In welk opzicht dan niet?kaboem wrote:Is dit nog hardstyle te noemen
Eensch.revbass wrote:Die man is een karikatuur van zichzelf geworden. Hij zou er goed aan doen gewoon te stoppen, dan kunnen we hem nog herinneren als iemand die veel betekend heeft in de beginjaren van de hardstyle.