RomanAnthony schreef:
Gaat van de week zeker (een paar keer) aan. Die yearmixes van Isaac zitten altijd wel leuk in elkaar.
Oxbow schreef:
Een Yearmix zonder B-Front

Ook wel eens verfrissend.
Nee, opvallend wel. Misschien past het niet in het tempo van de set, daar waar de tracks van B-Front toch wel het best tot zijn recht komen als de track ruimte heeft om te 'ademen'. Zou nu ten koste gaan van 5 of 10 andere tracks.
Had er ook wel een in gekund die er vanaf de melodie in knalt bijvoorbeeld, scheelt je die lange break.
Ik vind 113 nummers en geen een B-Front track wel jammer. Er zit trouwens ook al geen Frequencerz track in.