Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Artiest: Isaac

Track(s): Hardstyle Dictionary

Sample/video: View on YouTube
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
:cry:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ow My Fucking GOWD! We zijn pas 12 dagen onderweg en nu heeft al iemand gepresteerd om het slechtste (wannabee?) hardstyle nummer van 2011 te laten horen. Wat zeg ik, misschien wel ooit! Dit is toch echt wel de meest schandalige vertoning van een nummer die in onze scene zit.

:sick:

EDIT: Nu ik dit voor de 2e keer beluister (waar ben in godsnaam mee bezig?) moet ik concluderen dat dit totaal geen hardstyle is, maar ik ook sterk mijn twijfels heb of de dubstyle-scene dit nummer accepteert. Ik blijf het bagger vinden en ik vind het niet gek dat dit nummer nog nooit gedraaid is.
X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
voordat al die shitposts kome...

You need to be a bit open minded for this but most important:
Don't take it too serious....;)

dus neem het niet TE serieus ;)
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Waarom maakt iemand dit? Als er iemand is die het fijn vindt om hier naar te luisteren moet diegene het nu zeggen...
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
@Chukkels Deze stond al een maandje op YouTube, je hebt wel gelijk dat dit nergens naar klinkt xd Maarja, het is ook geen Hardstyle dus hij hoort hier helemaal niet.
A
xsjefkex wrote:voordat al die shitposts kome...

You need to be a bit open minded for this but most important:
Don't take it too serious....;)

dus neem het niet TE serieus ;)
Ook dan is het niet goed
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Dit kan niet het slechste van 2011 zijn hoor, hij stond een paar maanden geleden al gepost in het nieuwe tracks topic :P. Maarja ik neem het ook niet serieus ofzo!
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
die vocals en melodie zijn echt heerlijk _o_
en die kicks...ik dacht dat zany kicks kon maken.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Post je nu toevallig niet in het verkeerde topic?:P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
D-Ruz wrote:Post je nu toevallig niet in het verkeerde topic?:P
:lol:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Of bespeurde ik daar sarcasme :x
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
:sick: super slecht ook al moet ik dit niet serieus nemen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nummer was nooit serieus bedoeld, waarom al die ophef joh...
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
dawasiknie wrote:Nummer was nooit serieus bedoeld, waarom al die ophef joh...
Was ook al zo bij Din Mamma van de Penguinz.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Nogal onzin dat die het überhaupt gemaakt heeft en online gezet, had ook een blog kunnen schrijven ofzo :P .
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Intervention wrote: :sick: super slecht ook al moet ik dit niet serieus nemen
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hahaha, dat irritante melodietje tussen de kicks door! :lol: Gewoon zo veel mogelijk DJ's namen erin pleuren als vocals is ook een kunst. -.-

Haha, niet serieus nemen dus.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Wanneer Wildstylez of Noisecontrollers/ Pavelow dit had afgeleverd met wat andere vocals was iedereen heel gelukkig geweest. Ik vind er ook niks aan, maar al dit soort platen doen mij niks. Ook alle Pavelow platen tot nog toe doen mij niks...
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Nikkel wrote:Wanneer Wildstylez of Noisecontrollers/ Pavelow dit had afgeleverd met wat andere vocals was iedereen heel gelukkig geweest. Ik vind er ook niks aan, maar al dit soort platen doen mij niks. Ook alle Pavelow platen tot nog toe doen mij niks...
Uhhm nee, dat een nummer onder invloed staat van een ander genre zoals (hard)trance staat, wil niet meteen zeggen dat het ook goed is :P

Toevallig bevallen dat soort nummers van Wildstylez en Noisecontrollers me wel, maar dat is ook door het goede werk van hun :)
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2020
Bij NC & WS (&Pavelow) ligt de kwaliteit gewoon 39298328292323x hoger dus valt er niet mee te vergelijken imo
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
De gene die zich aangesproken voelen weten het wel (ik doel niet op iemand hier, meer een doelgroep).
Je weet ook dat net als bij andere platen zodra er Showtek of iets dergelijks bovenstaat, meteen
iedereen het helemaal niks vind en wanneer er een populaire naam bovenstaat het allemaal weer oke is.
Maar ja, deze discussie is hier al heel vaak gevoerd, dus laten we het niet opnieuw doen.
Ik snap jullie, jullie (hopelijk) mij! ;)

Even voor de duidelijkheid, deze plaat doet mij ook niks... ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Ik citeer mezelf even uit het "New Tracks Topic":
Dit moet wel de slechtse track ooit zijn :sick:

Maar jullie zeggen dit is niet serieus maar hij draaide em ook in z'n podcast, maarja as zaterdag draait ie hier in de buurt dus dan zal ik is kijken of ie em daar draait (hoop het niet :cry: )
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dus omdat het niet serieus niet, heeft men het recht niet om hier commentaar op te geven? En als het commentaar in de categorie 'afkraken' valt, hoort het al helemaal niet? Wat een onzin zeg! Isaac is zo dom geweest om deze troep online te gooien en ook nog eens te draaien in z'n podcast, dan kan hij commentaar verwachten ook. En dat deze niet mals is, is zijn probleem. Ik hoop dat hij zelf ook weet dat dit gewoon bagger is. Zo niet, dan zou ik snel stoppen als ik hem was.

En ja, als hier B-Front, Zany of Chris One voorstond, zou ik precies hetzelfde zeggen.
A
Jolle wrote:
dawasiknie wrote:Nummer was nooit serieus bedoeld, waarom al die ophef joh...
Was ook al zo bij Din Mamma van de Penguinz.
Scherp, maar zooooo waar