Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maar daar staat wel tegenover dat Thera zijn eigen label heeft die meer diversiteit/ vernieuwende dingen biedt dan wie dan ook.
Tracks als Trespassing/ 2,5 Kings/ Therafied/ Do the happy Face hoor je nooit van anderen. Wat Coone doet, heb je al zo'n 1000 keer gehoord, maar dan net iets anders.

Ik vind dat vernieuwen zeker wel bij de professie hoort. Alleen maar teren op dingen die iemand anders doet vind ik zwak in de muziekbusiness. Kijk naar Noisecontrollers, die komen constant met nieuwe dingen.

En dingen uit andere muziek of films e.d. kopiëren (zoals vocals) vind ik helemaal niet erg hoor. Daar ging het ook niet over ;)


ik geef je ook wel gelijk hoor met dat vernieuwe :P

maar je zei ook dat die Monstah vocals jatte slecht was en "professionaliteit=vernieuwen" dat is wel beetje verkapt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
maar je zei ook dat die Monstah vocals jatte slecht was en "professionaliteit=vernieuwen" dat is wel beetje verkapt...

Quote ff het stukje dat ik zeg dat vocals jatten slecht is ;) Heb dat namelijk volgens mij niet gezegd, en bedoel dat ook zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Monstah was volgens mij ook een plaat die door iemand anders was gemaakt. Correct me if I'm wrong, maar dacht het wel ;)
Hij heeft het volgens mij nagemaakt.


Of ik interperteer dit dan verkeerd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Daveytl schreef:
Monstah was volgens mij ook een plaat die door iemand anders was gemaakt. Correct me if I'm wrong, maar dacht het wel ;)
Hij heeft het volgens mij nagemaakt.


Of ik interperteer dit dan verkeerd :x

Ja dat interpreteer je verkeerd. Ik dacht namelijk dat de hele track gemaakt was door een ander persoon, en dat Coone dat idee had uitgewerkt, of de rechten had gekocht o.i.d.

Maar goed, als dat niet zo is dan zet ik mezelf hier wel aardig voor lul, en zou niet eerlijk zijn tegenover Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ok dan heb ik ook niks gezegd ;) weet dat hele verhaal verder ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Ok dan heb ik ook niks gezegd ;) weet dat hele verhaal verder ook niet


zoals ik al zei, de vocals waren er al, het liedje is verder door coone gemaakt. En al was het een remake, dan was het alsnog een goed geproduceerde track van coone aangezien een hele hoop hardstyle tracks remakes zijn of ''gebaseerd zijn op''
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Spobbertiet schreef:
Ok dan heb ik ook niks gezegd ;) weet dat hele verhaal verder ook niet


zoals ik al zei, de vocals waren er al, het liedje is verder door coone gemaakt. En al was het een remake, dan was het alsnog een goed geproduceerde track van coone aangezien een hele hoop hardstyle tracks remakes zijn of ''gebaseerd zijn op''


Ja precies, ik denk zelfde :yes:

Net als dat zingen van "it's a fine day" van Thera ook al bestonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Welkom bij ons label Isaac, als verrassing hebben we drie van je grootste hits verziekt. :D


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Maar daar staat wel tegenover dat Thera zijn eigen label heeft die meer diversiteit/ vernieuwende dingen biedt dan wie dan ook.
Tracks als Trespassing/ 2,5 Kings/ Therafied/ Do the happy Face hoor je nooit van anderen. Wat Coone doet, heb je al zo'n 1000 keer gehoord, maar dan net iets anders.

Ik vind dat vernieuwen zeker wel bij de professie hoort. Alleen maar teren op dingen die iemand anders doet vind ik zwak in de muziekbusiness. Kijk naar Noisecontrollers, die komen constant met nieuwe dingen.

En dingen uit andere muziek of films e.d. kopiëren (zoals vocals) vind ik helemaal niet erg hoor. Daar ging het ook niet over ;)

Met Thera noem je ook wel iemand he. Dat is een uizondering.
Maar sowieso, op dit forum vindt iedereen raw op eens veel beter dan de rest of zo. Solutio & The I's, Degos & Re-done en Chris One doen ook niet bijster veel vernieuwends maar die vindt iedereen dan weer wel geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn er genoeg die dat helemaal niks vinden en dat ook elke keer aangeven ;) Dus je moet ook verder lezen dan datgene wat je zelf WIL lezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Met Thera noem je ook wel iemand he. Dat is een uizondering.
Maar sowieso, op dit forum vindt iedereen raw op eens veel beter dan de rest of zo. Solutio & The I's, Degos & Re-done en Chris One doen ook niet bijster veel vernieuwends maar die vindt iedereen dan weer wel geweldig.

Ik weet het, maar iemand begon over Thera. Dus daarom ging ik daar op verder.
Over dat andere.... Vind het zelf wel mooi dat Chris One en Degos & Re-Done beetje de grenzen opzoeken tussen de Hardstyle en de Hardcore. Solutio & The I's doet misschien niet veel vernieuwends, maar de nummers zijn wel tof naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Platen als Psycho en Outside The Box Thinking hadden we er destijds ook al zoveel van :slow:
Niet alles zonder melodietje is hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
MacMichael schreef:
Met Thera noem je ook wel iemand he. Dat is een uizondering.
Maar sowieso, op dit forum vindt iedereen raw op eens veel beter dan de rest of zo. Solutio & The I's, Degos & Re-done en Chris One doen ook niet bijster veel vernieuwends maar die vindt iedereen dan weer wel geweldig.

Ik weet het, maar iemand begon over Thera. Dus daarom ging ik daar op verder.
Over dat andere.... Vind het zelf wel mooi dat Chris One en Degos & Re-Done beetje de grenzen opzoeken tussen de Hardstyle en de Hardcore. Solutio & The I's doet misschien niet veel vernieuwends, maar de nummers zijn wel tof naar mijn mening.

Ik vind het ook mooi dat ze de grenzen op zoeken en ben het met je eens dat platen van Solutio & The I's tof zijn. Ben ik helemaal met je eens. Mijn punt is dat zij ook weinig vernieuwends doen, maar daar hoor je niet over.
Dat die rauwere shit meer je smaak is dan dingen van Coone kan zeker natuurlijk. En dat iemand vindt dat de ene plaat meer werk heeft gekost dan een andere kan ook. Maar een artiest slecht vinden omdat die artiest weinig vernieuwend is een non argument, dat staat los van de muziek zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Muziek is voor mij een uitlaatklep van de creativiteit van een producer. En gezien vernieuwend zijn onderdeel is van creativiteit, heeft het wel degelijk wat met muziek te maken. Tracks met weinig creativiteit hebben juist weinig met muziek te maken en zijn meer lopende band werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Addict

:corn: :corn:
Creativiteit heeft idd wel deels met muzikaliteit te maken, maar de muzikaliteit zit er bij Coone wel degelijk
in hoor! Zijn tracks zijn misschien niet vaak creatief, maar je hoort zeker wel dat hij muzikaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Muziek is voor mij een uitlaatklep van de creativiteit van een producer. En gezien vernieuwend zijn onderdeel is van creativiteit, heeft het wel degelijk wat met muziek te maken. Tracks met weinig creativiteit hebben juist weinig met muziek te maken en zijn meer lopende band werk.

Okee. Dat geldt dan misschien voor jou, maar dan kun je 90% van de producers wegstrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:03 
 
Hardtraxx Addict

in HQ nu! Heb hem uit de Hardstyle Sessions van Isaac geknipt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de reverse bass in de intro bijzonder lekker wegluisteren!

Wel hopen dat de DJ voor de climax wel naar een ander nummer overmixt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Platen als Psycho en Outside The Box Thinking hadden we er destijds ook al zoveel van :slow:
Niet alles zonder melodietje is hetzelfde.

En alles met melodie is wel hetzelfde volgens jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

http://www.amazon.com/Logic-The-Basics- ... B003FC9RMW
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks