Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indd. Vind coone ook niet heel boeiends voortbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Coone produceert nog op een laag niveau hoor. Niks meningsgebonden, zijn gewoon feiten.

Productietechnisch niet waar. Dat jij het niet interessant vindt is dan een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Daveytl schreef:
Coone produceert nog op een laag niveau hoor. Niks meningsgebonden, zijn gewoon feiten.

Productietechnisch niet waar. Dat jij het niet interessant vindt is dan een tweede.

Ik bedoel juist productietechnisch. Zit nog op een laag niveau (vergeleken met zijn populariteit al helemaal). Ik vind het ook niet interessant, dat klopt, maar daar ging het mij niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inderdaad, vooral zijn kicks klinken erg amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel lekker!
Er mag toch echt wat vaker die early sounds inzitten :yay:
Jammer genoeg hoor je bijna geen early meer op feesten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het dit soort 'early' is dan haak ik snel af hoor :P

Maar goed, van mijn kant is het nu denk ik wel duidelijk genoeg dat ik Coone/ deze plaat niet zo geweldig vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Inderdaad, vooral zijn kicks klinken erg amateuristisch.

Waar valt volgens jou het amateurisme dan echt uit af te leiden? Of laten we het even omdraaien, wanneer zijn kicks professioneel? Als jij ze goed vind klinken?

Ik vind de kicks van bijvoorbeeld Thera niet lekker klinken, maar wil dit zeggen dat hij dan onprofessioneel bezig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met name de samenhang is erg slecht. Dat heeft weinig met smaak te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Lyst schreef:
Inderdaad, vooral zijn kicks klinken erg amateuristisch.

Waar valt volgens jou het amateurisme dan echt uit af te leiden? Of laten we het even omdraaien, wanneer zijn kicks professioneel? Als jij ze goed vind klinken?

Ik vind de kicks van bijvoorbeeld Thera niet lekker klinken, maar wil dit zeggen dat hij dan onprofessioneel bezig is?


In een Coone track zit gewoon niet zoveel diepgang zoals bijvoorbeeld bij Headhunterz, Noisecontrollers etc. Hij gebruikt veel minder effecten en kleine details die zijn platen uniek maken. Coone is goed in melodiën maken die veel mensen pakken, maar productietechnisch is dit niet zo heel fantastisch. Dit geldt overigens voor vrijwel alle Coone tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Coone produceert nog op een laag niveau hoor. Niks meningsgebonden, zijn gewoon feiten.

Hoeso laag niveau ? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patatzak schreef:
Daveytl schreef:
Coone produceert nog op een laag niveau hoor. Niks meningsgebonden, zijn gewoon feiten.

Hoeso laag niveau ? :/

Zoals Squid al prima verwoord:
Citaat:
In een Coone track zit gewoon niet zoveel diepgang zoals bijvoorbeeld bij Headhunterz, Noisecontrollers etc. Hij gebruikt veel minder effecten en kleine details die zijn platen uniek maken.

Het is meestal gewoon een simpel melodietje, simpele vocal er bij en een kick. Niks vernieuwends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Gouryella schreef:
Lyst schreef:
Inderdaad, vooral zijn kicks klinken erg amateuristisch.

Waar valt volgens jou het amateurisme dan echt uit af te leiden? Of laten we het even omdraaien, wanneer zijn kicks professioneel? Als jij ze goed vind klinken?

Ik vind de kicks van bijvoorbeeld Thera niet lekker klinken, maar wil dit zeggen dat hij dan onprofessioneel bezig is?


In een Coone track zit gewoon niet zoveel diepgang zoals bijvoorbeeld bij Headhunterz, Noisecontrollers etc. Hij gebruikt veel minder effecten en kleine details die zijn platen uniek maken. Coone is goed in melodiën maken die veel mensen pakken, maar productietechnisch is dit niet zo heel fantastisch. Dit geldt overigens voor vrijwel alle Coone tracks.


Ben ik het niet mee eens als je kijkt naar Monstah en The Prime Target. Vind daar kleine effectjes in terug die de platen echt uniek maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monstah was volgens mij ook een plaat die door iemand anders was gemaakt. Correct me if I'm wrong, maar dacht het wel ;)
Hij heeft het volgens mij nagemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zoals Squid al prima verwoord:
Citaat:
In een Coone track zit gewoon niet zoveel diepgang zoals bijvoorbeeld bij Headhunterz, Noisecontrollers etc. Hij gebruikt veel minder effecten en kleine details die zijn platen uniek maken.

Het is meestal gewoon een simpel melodietje, simpele vocal er bij en een kick. Niks vernieuwends.


Dus als je geen ingewikkelde tracks maakt ben je slecht en onprofessioneel bezig? Kom op zeg, de 'beste' melodiën en vocals zijn juíst simpel. Met wat jullie zeggen kun je wat mij betreft dus niet feitelijk onderbouwen dat iemand amateuristisch bezig is.

Ik denk ook dat jullie de stijl van een producer verwarren met de kwaliteit van een producer. De kwaliteit van een producer ligt wat mij betreft aan veel meer dan alleen 'effectjes'.

Daveytl schreef:
Monstah was volgens mij ook een plaat die door iemand anders was gemaakt. Correct me if I'm wrong, maar dacht het wel ;)
Hij heeft het volgens mij nagemaakt.

Hij kreeg de vocals van iemand anders. ;)
Coone schreef:
Special thanks to D-Liciouz from Germany for sending me these awesome vocals of Nikkita!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Dus als je geen ingewikkelde tracks maakt ben je slecht en onprofessioneel bezig? Kom op zeg, de 'beste' melodiën en vocals zijn juíst simpel. Met wat jullie zeggen kun je wat mij betreft dus niet feitelijk onderbouwen dat iemand amateuristisch bezig is.

Ja, sommige nummers zijn door hun simpelheid juist vet. Maar dat is dan meestal een briljant akkoordenschema, en niet een paar random noten.

Gouryella schreef:
Ik denk ook dat jullie de stijl van een producer verwarren met de kwaliteit van een producer. De kwaliteit van een producer ligt wat mij betreft aan veel meer dan alleen 'effectjes'.

Heb het niet alleen over 'effectjes', ook over creativiteit & kwaliteit. Blijf er bij dat als hij een Nederlander was geweest, dat hij een heel stuk minder populair was geweest. En hij heeft natuurlijk zijn jump-historie waardoor hij ook gelijk de aandacht op zich gevestigd had.

Zijn album was qua aanpak werkelijk briljant. De tracks waren vrijwel allemaal niet zo heel vet naar mijn mening, maar hij heeft immens veel fans/ populariteit verkregen door de aanpak. Daar heb ik ook erg veel respect voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Slechte samenhang valt ook onder de stijl van een producer?
De populariteit van een producer zegt niets over de kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 12:52 
 

Klinkt een beetje inspiratieloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Monstah was volgens mij ook een plaat die door iemand anders was gemaakt. Correct me if I'm wrong, maar dacht het wel ;)
Hij heeft het volgens mij nagemaakt.


de vocals bestonden al, het liedje uiteraard niet. hoewel de vocals ook opnieuw zijn ingesproken door Nikita dus klopt niet helemaal wat je zegt.

En opzich heb je wel soms gelijk dat zijn nummers wat simpel van opzet zijn, maar niet op een storende manier vind ik , hij heeft wel een hele eigen sound, is toch weer wat afwisseling binnen de scene! :yes:

[edit: trouwens een hele hoop bekende hardstyle platen zijn remakes van andere oudere nummers, attack again is ook een remake eigenlijk en zo kan je nog wel even doorgaan]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat ik van iemand had gehoord dat hij het concept van de track niet zelf had bedacht, maar weet dat niet heel zeker meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind discussies wel leuk, maar dingen zoals dit:

Daveytl schreef:
Het is meestal gewoon een simpel melodietje, simpele vocal er bij en een kick. Niks vernieuwends.


en

Daveytl schreef:
Dacht dat ik van iemand had gehoord dat hij het concept van de track niet zelf had bedacht, maar weet dat niet heel zeker meer.


Is toch niet sirieus? Professionalisme is toch niet vernieuwen? En zoooveel dj's halen dingen uit andere tracks(Ook Thera ja), snap niet dat iedereen deze argumente zomaar accepteerd :huh:

Coone is zeker niet vernieuwend ik vin hem ook beetje kut, maar dit zijn onzin argumente :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar daar staat wel tegenover dat Thera zijn eigen label heeft die meer diversiteit/ vernieuwende dingen biedt dan wie dan ook.
Tracks als Trespassing/ 2,5 Kings/ Therafied/ Do the happy Face hoor je nooit van anderen. Wat Coone doet, heb je al zo'n 1000 keer gehoord, maar dan net iets anders.

Ik vind dat vernieuwen zeker wel bij de professie hoort. Alleen maar teren op dingen die iemand anders doet vind ik zwak in de muziekbusiness. Kijk naar Noisecontrollers, die komen constant met nieuwe dingen.

En dingen uit andere muziek of films e.d. kopiëren (zoals vocals) vind ik helemaal niet erg hoor. Daar ging het ook niet over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Maar daar staat wel tegenover dat Thera zijn eigen label heeft die meer diversiteit/ vernieuwende dingen biedt dan wie dan ook.
Tracks als Trespassing/ 2,5 Kings/ Therafied/ Do the happy Face hoor je nooit van anderen. Wat Coone doet, heb je al zo'n 1000 keer gehoord, maar dan net iets anders.

Ik vind dat vernieuwen zeker wel bij de professie hoort. Alleen maar teren op dingen die iemand anders doet vind ik zwak in de muziekbusiness. Kijk naar Noisecontrollers, die komen constant met nieuwe dingen.

En dingen uit andere muziek of films e.d. kopiëren (zoals vocals) vind ik helemaal niet erg hoor. Daar ging het ook niet over ;)


ik ben het stijltje van coone nog niet zat dat ik denk dat die ineens moet gaan vernieuwen ofzo? dat heb ik bijv. wel bij een brennan heart! (hoewel life that we dream of wel lekker is) Dus geforceerd gaan proberen te vernieuwen lijkt me niet nodig. Zo lang draait de jongen ook nog niet mee in hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het niet over persoonlijk vernieuwen (daar is trouwens ook niks mis mee :P ), maar nieuwe dingen proberen in de gehele scene. Zoals bijvoorbeeld Noisecontrollers deden met Gimme Love, Stardust (feat. Wildstylez) en Quatre Mains (misschien niet helemaal vernieuwend, maar wel een ander concept), en zoals bijvoorbeeld Wavolizer dat deed met Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:13 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Ik heb het niet over persoonlijk vernieuwen (daar is trouwens ook niks mis mee :P ), maar nieuwe dingen proberen in de gehele scene. Zoals bijvoorbeeld Noisecontrollers deden met Gimme Love en Quatre Mains, en zoals bijvoorbeeld Wavolizer dat deed met Done.


Ja ik snap waar je op doelt maar ik vind dat nu nog niet echt nodig ofzo, stel hij gaat nu nog 2 jaar door dan zou het een ander verhaal zijn maar vind het nu prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vind dat vernieuwen zeker wel bij de professie hoort. Alleen maar teren op dingen die iemand anders doet vind ik zwak in de muziekbusiness. Kijk naar Noisecontrollers, die komen constant met nieuwe dingen.


Dat is inderdaad wat jij vindt dat bij de professie hoort. Ik ben het met je eens dat hij veel dezelfde sounds gebruikt, maar dat maakt hem niet feitelijk onprofessioneel of slecht.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks