Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-Te-Fan

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:45 
 
Hardtraxxer

Vanmiddag geplaatst en nog geen enkele reactie? :huh: onbegrijpelijk. Imo de dikste nieuwe track die gedraaid is op Qlimax. Deze track is ZO abnormaal vet, perfect gewoon. Melodie waar je u tegen zegt, en en en alles is eigenlijk gewoon vet hieraan. Energie! (L) Hardstyle hoe 't voor mij hoort te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Bron dat dit een collab is? Hoor eigenlijk alleen maar DBSTF elementen. ;x
Wel een zalige climax, lekker spacend. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kreeg een beetje een timeless gevoel.. wat een heerlijke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:09 
 
Hardtraxxer

wat een heerlijk nummer zeg, eindelijk weer eens wat goeds van Isaac dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxxer

(na)genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klink ontzettend lekker inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Isaac twitterde dat het een nieuwe plaat was van D-Block & S-te-Fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vet, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Elite

J9_ schreef:
Vanmiddag geplaatst en nog geen enkele reactie? :huh: onbegrijpelijk. Imo de dikste nieuwe track die gedraaid is op Qlimax. Deze track is ZO abnormaal vet, perfect gewoon. Melodie waar je u tegen zegt, en en en alles is eigenlijk gewoon vet hieraan. Energie! (L) Hardstyle hoe 't voor mij hoort te zijn.


Zeker nog wap van zaterdag? Matige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
J9_ schreef:
Vanmiddag geplaatst en nog geen enkele reactie? :huh: onbegrijpelijk. Imo de dikste nieuwe track die gedraaid is op Qlimax. Deze track is ZO abnormaal vet, perfect gewoon. Melodie waar je u tegen zegt, en en en alles is eigenlijk gewoon vet hieraan. Energie! (L) Hardstyle hoe 't voor mij hoort te zijn.


Zeker nog wap van zaterdag? Matige plaat.


Haha nou ik weet wel zeker dat onze lieftallige Janine dat niet is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het stuk in de mleodie vanaf 0.39 t/m 0.45 doet me heel erg sterk denken aan een oudere track (meen uit de italiaanse stal) maar ik kom er even niet meer op welke...

EDIT: al helemaal op 1.16 t/m 1.20, daar is het bijne een letterlijke kopie van: R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:44 
 

wat een nummertje :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

kick verliest imo veel te veel power als hij naar beneden pitcht, en stoor me daar dus aan, voorderest wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:

Zeker nog wap van zaterdag? Matige plaat.

Ik denk eerder dat jij nog niet helemaal hersteld bent, gezien de veelal positieve reacties hier. Sinds wanneer ben je vdk als je enthousiast bent?

M-bition schreef:
Millard Fillmore schreef:

Zeker nog wap van zaterdag? Matige plaat.


Haha nou ik weet wel zeker dat onze lieftallige Janine dat niet is ;)


En dit idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik :) . Pitch kick had echt niet hoger gemoeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus die kicks :sick: :sick: :sick: Waaaaarom moeten die zo hoog gaan, klinkt voor geen meter. Sorry, maar ik vind dat echt KUT klinken. Voordat ik deze ging luisteren had ik toevallig D-Block & S-Te-Fan - Sound Of Goodbye op staan. Daar pitchen die kicks ten minste niet zo belachelijk hoog, klinkt zo veel beter. Die kicks klinken sowieso stukken gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Epische melodie, graftyvuskicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

idd jammer van de kicks, maar het stoort me hier minder dan in "rebel", daar stonden ze belachelijk hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit in ieder geval genoeg drive in, dat is alvast een goed begin. De rest hoor ik wel in HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Epische melodie, graftyvuskicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:24 
 
Donateur

Nette melodie inderdaad zal dat deze zijn waar ze op facebook over hadden?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er wel naar uit als je het patroon bekijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele opbouw van 0.40 komt me zo bekend voor.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks