Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:51 
 
Hardtraxxer

Wat een dikke plaat zeg :woot: Zit veel gevoel in de melodie, mis alleen nog wat vocals mischien maar dit soort mainstream tracks hou ik wel van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat! :woot:

Maareh Ruffian..... vorige editie had ie t over dancing with my shadow en nu iets over puppy's? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:

Maareh Ruffian..... vorige editie had ie t over dancing with my shadow en nu iets over puppy's? :oh:


haha ik heb zo'n hekel aan die uitspraken van hem :P kut mc als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

:loving: spacey
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Wow deze had ik compleet gemist op Qlimax en daar baal ik nu wel van! Wat een fantastische track met een pakkende melodie en veel emotie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een lekker plaatje van D-Block & S-tefan! Lekker melodietje en geen irritante vocals gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:04 
 

Melodie komt me bekend voor. Dikke plaat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is dit ZIEK lekker zeg man man :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:18 
 

Wat een lekkere melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks ahahahhahahaha ik hoor ze niet eens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 12:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:


Wat gaaf dit zeg!

Chickenskintrack hoor!

En wat een energie en drive heeft et... :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: Heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn luisterplaatje, luistert ook lekker weg ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is te fucking dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

gydo schreef:
hurricane schreef:

Maareh Ruffian..... vorige editie had ie t over dancing with my shadow en nu iets over puppy's? :oh:


haha ik heb zo'n hekel aan die uitspraken van hem :P kut mc als je het mij vraagt

x2, lekkere track btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nou nou wat een lof hier.. ik vind het wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:35 
 
Hardtraxxer

Pure euforie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:02 
 
Hardtraxx Newbie

edit: dubbelpost :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Newbie

Die melodie lijkt wel verdacht veel op de melodie van R3zonance - Weapon (the R3bels & Zatox Mix)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks