D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Artiest: In-Phase ft. Yuna-X

Track(s): Time Stands Still

Sample/video: View on YouTube
T
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2010
last seen Dec 2022
Zelfde melodie lijn als D-block&Stfan Feat Wildstylz - Human soul alleen tonen veranderd

Maar niks mis met het trackje
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Die kicks in de climax klinken nergens naar, serieus ??
in HQ is het misschien beter. Hopelijk...
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Ook zo'n originele intro met die offbeat piano *kuch* So High *kuch*
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
lexjuhh wrote:Ook zo'n originele intro met die offbeat piano *kuch* So High *kuch*
Vind ik ook wel erg goedkoop eigenlijk ja.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
so high intro en human soul melodie
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind het helemaal niks dit :x
G
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Sep 2018
:thumbdown:
P
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Gewoon wrote::thumbdown:
summer :thumbup:
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
PHNTM wrote:
Winter
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
wootum wrote:
PHNTM wrote:
Winter
Fall
A
No, this is Patrick
P
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2013
Almighty wrote:No, this is Patrick
:lol:
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Kermis muziek
P
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2013
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
waarom plaats je een filmpje in mindere kwaliteit?
Artiest
152 posts member since 2010
last seen Feb 2024
Eerste track ;) Enjoy!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Track is zonder Inner Heat, dus bij deze de correcte naam.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
kauwgombal wrote:Waarom zijn alle collabs met Inner Heat ineens alleen onder In-Phase gezet? Ik hoor hier niks in terug van In-Phase tracks.. Duidelijk de sound, de kicks, de snare(voor de climax) van Tim. Maar goed zo gaat dat... *sigh*
Verder wel een tof plaatje..

Edit:

''In-Phase
Just got back the master for 'In-Phase & Inner Heat ft. Yuna-X - Time Stands Still' and it sounds amazing! Can't wait to play it live! ''

Leg dat maar eens uit :)
Het is een samenzwering waarbij Tim van de Stadt alles produceerd voor TVDS/ Atmozfears/ Inner Heat/ In-Phase/ lady faith. Nee maar even serieus het is duidelijk dat ze sounds van hem krijgen idd. Bij Inner Heat hoor je ook nog eens erg goed dat het gewoon door Tim wordt geproduceerd. Dat hoor je aan een boel elementen. En heel eerlijk gezegd vind ik het wel chill want ik kan zijn stijl goed waarderen. Hij maakt erg goede melodieën en ik vind zijn kicks eigenlijk ook goed. :worship:

(edit: die trolls op het eind van 2gether en Don't Let Me Down (in de full versies) zijn ook grappig)
''In-Phase
Just got back the master for 'In-Phase & Inner Heat ft. Yuna-X - Time Stands Still' and it sounds amazing! Can't wait to play it live! ''
Wat is daar gek aan dan? volgensmij masteren artiesten toch bijna nooit zelf hun tracks?
Last edited by emmerick on 12 Jul 2012 21:49, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
kauwgombal wrote:Waarom zijn alle collabs met Inner Heat ineens alleen onder In-Phase gezet?
Omdat In-Phase hier zelf om vroeg.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
kauwgombal wrote:
Wat is daar gek aan dan? volgensmij masteren artiesten toch bijna nooit zelf hun tracks?
Omdat ze daar wel vermelden dat het collab is met Inner Heat en paar dagen later is het geen collab meer? ;)
ach so ik had niet goed gekeken mooi dat je het even dik hebt gemaakt :P . Dat is wel apart ja. Dan vallen ze bij deze door de mand.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kom op, een samenzwering, doe normaal zeg. Je gaat meteen uit van het ergste... Niet doen :/

Tim van de stadt is gewoon een masterproducer! Hij kan enorm veel, is enorm creatief, zingt bijvoorbeeld ook zelf vocals in en hij heeft een goede start kunnen maken bij JDX Music. Beetje contacten kan nooit kwaad hea ;) Hij heeft zijn kwaliteiten laten zien en hij groeit en steeds meer mensen zien dat.

Ik heb ff opgezocht wat ie onder andere geproduceerd heeft, of mee heeft geholpen met het produceren..

Lady Faith ‎– Rising High: Producer – Faye Leedman, Kevin Keiser, Tim van de Stadt
Inner Heat ‎– The Emerald Dream: Producer – Bart Kuipers, Tim van de Stadt
In-Phase ‎– Cold & Fire EP: Producer, Written-By – B. Boudrez*, K. Keiser* (tracks: 2), M. Jessen* (tracks: 2), T. Van De Stadt* (tracks: 2), T. Benders*

Het is allemaal zo logisch als je ff nadenkt joh....

Om ff verder on-topic te gaan, ik vind het toch een raar verhaal dat het nu ineens geen collab met Inner Heat meer is. Best vreemd, zou graag een reden willen horen hiervoor eigenlijk.. Ben een beetje klaar met dat gedoe acter de schermen iedere keer. Kan het zijn omdat Tim van de Stadt hier een aandeel in heeft? Gewoon naamsbekendheid voor Inner Heat? Kan van alles zijn.. Wat het ook is, het klopt niet. Misschien overdrijf ik, maar zo zie ik het wel.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
jambekkie wrote:Kom op, een samenzwering, doe normaal zeg. Je gaat meteen uit van het ergste... Niet doen :/

Tim van de stadt is gewoon een masterproducer! Hij kan enorm veel, is enorm creatief, zingt bijvoorbeeld ook zelf vocals in en hij heeft een goede start kunnen maken bij JDX Music. Beetje contacten kan nooit kwaad hea ;) Hij heeft zijn kwaliteiten laten zien en hij groeit en steeds meer mensen zien dat.

Ik heb ff opgezocht wat ie onder andere geproduceerd heeft, of mee heeft geholpen met het produceren..

Lady Faith ‎– Rising High: Producer – Faye Leedman, Kevin Keiser, Tim van de Stadt
Inner Heat ‎– The Emerald Dream: Producer – Bart Kuipers, Tim van de Stadt
In-Phase ‎– Cold & Fire EP: Producer, Written-By – B. Boudrez*, K. Keiser* (tracks: 2), M. Jessen* (tracks: 2), T. Van De Stadt* (tracks: 2), T. Benders*

Het is allemaal zo logisch als je ff nadenkt joh....

Om ff verder on-topic te gaan, ik vind het toch een raar verhaal dat het nu ineens geen collab met Inner Heat meer is. Best vreemd, zou graag een reden willen horen hiervoor eigenlijk.. Ben een beetje klaar met dat gedoe acter de schermen iedere keer. Kan het zijn omdat Tim van de Stadt hier een aandeel in heeft? Gewoon naamsbekendheid voor Inner Heat? Kan van alles zijn.. Wat het ook is, het klopt niet. Misschien overdrijf ik, maar zo zie ik het wel.
Het is een samenzwering waarbij Tim van de Stadt alles produceerd voor TVDS/ Atmozfears/ Inner Heat/ In-Phase/ lady faith. Nee maar even serieus
Ik meende dat natuurlijk niet serieus. Vandaar dat ik dat ook erachteraan zet.
En die discogs achtige websites moet je ook niet altijd geloven hoor.
Meestal zetten ze iedereen die er mee te maken heeft bij (dus ook de dj die het niet produceert).
En al zou inner heat of in-phase zelf produceren dan nog hoor je sounds van Tim dus hebben ze die wel gekregen van hem. Al die inner heat tracks klinken qua sound precies als atmozfears tracks.

Maar nogmaals het maakt mij niet zoveel uit. Als het maar lekkere muziek is.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
@emmerick:

Sorry, heb daar overheen gelezen..

Maar opzich is discogs wel betrouwbaar, ook al kan iedere debiel aanpassen, maar credits zijn credits.
Kan goed zijn dat Tim van de Stadt Inner Heat (Bart Kuipers) leert producen of hem een handje helpt. Hetzelfde verhaal is DBSTF en F8trix. Daar is helemaal niks mis mee. Daarbij staat Bart Kuipers wel zelf achter de draaitafels :)

Ik denk dat In-Phase zelf weten hoe ze moeten produceren, maar ook zij hebben een eigen sound ontwikkeld. Lijkt wel een beetje op Atmozfears, maar het verschil is duidelijk. Dus ik denk niet dat Tim van de Stadt ze samples geeft of wat ook.. Zou het erg jammer vinden als dat wel zo zou zijn. Ik bedoel, release dan gewoon niet als In-Phase. Het draait om de muziek, zeker weten, maar er mag wel wat meer openheid komen.
Last edited by jambekkie on 12 Jul 2012 22:46, edited 1 time in total.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
jambekkie wrote:@emmerick:

Sorry, heb daar overheen gelezen..

Maar opzich is discogs wel betrouwbaar, ook al kan iedere debiel aanpassen, maar credits zijn credits.
Kan goed zijn dat Tim van de Stadt Inner Heat (Bart Kuipers) leert producen of hem een handje helpt. Hetzelfde verhaal is DBSTF en F8trix. Daar is helemaal niks mis mee. Daarbij staat Bart Kuipers wel zelf achter de draaitafels :)

Ik denk dat In-Phase zelf weten hoe ze moeten produceren, maar ook zij hebben een eigen sound ontwikkeld. Lijkt wel een beetje op Atmozfears, maar het verschil is duidelijk. Dus ik denk niet dat Tim van de Stadt ze samples geeft of wat ook.. Zou het erg jammer vinden als dat wel zo zou zijn. Ik bedoel, release dan gewoon niet als In-Phase.
die recente In-Phase tracks zitten letterlijk vol met Tim samples . Ga maar goed luisteren. Ik heb er verder ook geen problemen mee dat ze dit zo doen, maar ik vind het wel interessant :P