Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxxer

Artiest: In-Phase ft. Yuna-X

Track(s): Time Stands Still

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:55 
 
Hardtraxx Newbie

Zelfde melodie lijn als D-block&Stfan Feat Wildstylz - Human soul alleen tonen veranderd

Maar niks mis met het trackje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:12 
 
Hardtraxx Addict

Die kicks in de climax klinken nergens naar, serieus ??
in HQ is het misschien beter. Hopelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:27 
 
Artiest

Ook zo'n originele intro met die offbeat piano *kuch* So High *kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lexjuhh schreef:
Ook zo'n originele intro met die offbeat piano *kuch* So High *kuch*

Vind ik ook wel erg goedkoop eigenlijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 09:05 
 
Hardtraxx Elite

so high intro en human soul melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het helemaal niks dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:15 
 
Hardtraxxer

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon schreef:
:thumbdown:

summer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PHNTM schreef:
Gewoon schreef:
:thumbdown:

summer :thumbup:

Winter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
PHNTM schreef:
Gewoon schreef:
:thumbdown:

summer :thumbup:

Winter


Fall
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:28 
 

No, this is Patrick
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:53 
 
Hardtraxx Newbie

Almighty schreef:
No, this is Patrick


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:23 
 
Artiest

Kermis muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom plaats je een filmpje in mindere kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Eerste track ;) Enjoy!

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track is zonder Inner Heat, dus bij deze de correcte naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxx Elite

kauwgombal schreef:
Waarom zijn alle collabs met Inner Heat ineens alleen onder In-Phase gezet? Ik hoor hier niks in terug van In-Phase tracks.. Duidelijk de sound, de kicks, de snare(voor de climax) van Tim. Maar goed zo gaat dat... *sigh*
Verder wel een tof plaatje..

Edit:

''In-Phase
Just got back the master for 'In-Phase & Inner Heat ft. Yuna-X - Time Stands Still' and it sounds amazing! Can't wait to play it live! ''

Leg dat maar eens uit :)


Het is een samenzwering waarbij Tim van de Stadt alles produceerd voor TVDS/ Atmozfears/ Inner Heat/ In-Phase/ lady faith. Nee maar even serieus het is duidelijk dat ze sounds van hem krijgen idd. Bij Inner Heat hoor je ook nog eens erg goed dat het gewoon door Tim wordt geproduceerd. Dat hoor je aan een boel elementen. En heel eerlijk gezegd vind ik het wel chill want ik kan zijn stijl goed waarderen. Hij maakt erg goede melodieën en ik vind zijn kicks eigenlijk ook goed. :worship:

(edit: die trolls op het eind van 2gether en Don't Let Me Down (in de full versies) zijn ook grappig)

Citaat:
''In-Phase
Just got back the master for 'In-Phase & Inner Heat ft. Yuna-X - Time Stands Still' and it sounds amazing! Can't wait to play it live! ''


Wat is daar gek aan dan? volgensmij masteren artiesten toch bijna nooit zelf hun tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Waarom zijn alle collabs met Inner Heat ineens alleen onder In-Phase gezet?


Omdat In-Phase hier zelf om vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite

kauwgombal schreef:
Citaat:
Wat is daar gek aan dan? volgensmij masteren artiesten toch bijna nooit zelf hun tracks?

Omdat ze daar wel vermelden dat het collab is met Inner Heat en paar dagen later is het geen collab meer? ;)


ach so ik had niet goed gekeken mooi dat je het even dik hebt gemaakt :P . Dat is wel apart ja. Dan vallen ze bij deze door de mand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:10 
 
Hardtraxx Elite

Kom op, een samenzwering, doe normaal zeg. Je gaat meteen uit van het ergste... Niet doen :/

Tim van de stadt is gewoon een masterproducer! Hij kan enorm veel, is enorm creatief, zingt bijvoorbeeld ook zelf vocals in en hij heeft een goede start kunnen maken bij JDX Music. Beetje contacten kan nooit kwaad hea ;) Hij heeft zijn kwaliteiten laten zien en hij groeit en steeds meer mensen zien dat.

Ik heb ff opgezocht wat ie onder andere geproduceerd heeft, of mee heeft geholpen met het produceren..

Lady Faith ‎– Rising High: Producer – Faye Leedman, Kevin Keiser, Tim van de Stadt
Inner Heat ‎– The Emerald Dream: Producer – Bart Kuipers, Tim van de Stadt
In-Phase ‎– Cold & Fire EP: Producer, Written-By – B. Boudrez*, K. Keiser* (tracks: 2), M. Jessen* (tracks: 2), T. Van De Stadt* (tracks: 2), T. Benders*


Het is allemaal zo logisch als je ff nadenkt joh....

Om ff verder on-topic te gaan, ik vind het toch een raar verhaal dat het nu ineens geen collab met Inner Heat meer is. Best vreemd, zou graag een reden willen horen hiervoor eigenlijk.. Ben een beetje klaar met dat gedoe acter de schermen iedere keer. Kan het zijn omdat Tim van de Stadt hier een aandeel in heeft? Gewoon naamsbekendheid voor Inner Heat? Kan van alles zijn.. Wat het ook is, het klopt niet. Misschien overdrijf ik, maar zo zie ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:36 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Kom op, een samenzwering, doe normaal zeg. Je gaat meteen uit van het ergste... Niet doen :/

Tim van de stadt is gewoon een masterproducer! Hij kan enorm veel, is enorm creatief, zingt bijvoorbeeld ook zelf vocals in en hij heeft een goede start kunnen maken bij JDX Music. Beetje contacten kan nooit kwaad hea ;) Hij heeft zijn kwaliteiten laten zien en hij groeit en steeds meer mensen zien dat.

Ik heb ff opgezocht wat ie onder andere geproduceerd heeft, of mee heeft geholpen met het produceren..

Lady Faith ‎– Rising High: Producer – Faye Leedman, Kevin Keiser, Tim van de Stadt
Inner Heat ‎– The Emerald Dream: Producer – Bart Kuipers, Tim van de Stadt
In-Phase ‎– Cold & Fire EP: Producer, Written-By – B. Boudrez*, K. Keiser* (tracks: 2), M. Jessen* (tracks: 2), T. Van De Stadt* (tracks: 2), T. Benders*


Het is allemaal zo logisch als je ff nadenkt joh....

Om ff verder on-topic te gaan, ik vind het toch een raar verhaal dat het nu ineens geen collab met Inner Heat meer is. Best vreemd, zou graag een reden willen horen hiervoor eigenlijk.. Ben een beetje klaar met dat gedoe acter de schermen iedere keer. Kan het zijn omdat Tim van de Stadt hier een aandeel in heeft? Gewoon naamsbekendheid voor Inner Heat? Kan van alles zijn.. Wat het ook is, het klopt niet. Misschien overdrijf ik, maar zo zie ik het wel.


Citaat:
Het is een samenzwering waarbij Tim van de Stadt alles produceerd voor TVDS/ Atmozfears/ Inner Heat/ In-Phase/ lady faith. Nee maar even serieus


Ik meende dat natuurlijk niet serieus. Vandaar dat ik dat ook erachteraan zet.
En die discogs achtige websites moet je ook niet altijd geloven hoor.
Meestal zetten ze iedereen die er mee te maken heeft bij (dus ook de dj die het niet produceert).
En al zou inner heat of in-phase zelf produceren dan nog hoor je sounds van Tim dus hebben ze die wel gekregen van hem. Al die inner heat tracks klinken qua sound precies als atmozfears tracks.

Maar nogmaals het maakt mij niet zoveel uit. Als het maar lekkere muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:43 
 
Hardtraxx Elite

@emmerick:

Sorry, heb daar overheen gelezen..

Maar opzich is discogs wel betrouwbaar, ook al kan iedere debiel aanpassen, maar credits zijn credits.
Kan goed zijn dat Tim van de Stadt Inner Heat (Bart Kuipers) leert producen of hem een handje helpt. Hetzelfde verhaal is DBSTF en F8trix. Daar is helemaal niks mis mee. Daarbij staat Bart Kuipers wel zelf achter de draaitafels :)

Ik denk dat In-Phase zelf weten hoe ze moeten produceren, maar ook zij hebben een eigen sound ontwikkeld. Lijkt wel een beetje op Atmozfears, maar het verschil is duidelijk. Dus ik denk niet dat Tim van de Stadt ze samples geeft of wat ook.. Zou het erg jammer vinden als dat wel zo zou zijn. Ik bedoel, release dan gewoon niet als In-Phase. Het draait om de muziek, zeker weten, maar er mag wel wat meer openheid komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:46 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
@emmerick:

Sorry, heb daar overheen gelezen..

Maar opzich is discogs wel betrouwbaar, ook al kan iedere debiel aanpassen, maar credits zijn credits.
Kan goed zijn dat Tim van de Stadt Inner Heat (Bart Kuipers) leert producen of hem een handje helpt. Hetzelfde verhaal is DBSTF en F8trix. Daar is helemaal niks mis mee. Daarbij staat Bart Kuipers wel zelf achter de draaitafels :)

Ik denk dat In-Phase zelf weten hoe ze moeten produceren, maar ook zij hebben een eigen sound ontwikkeld. Lijkt wel een beetje op Atmozfears, maar het verschil is duidelijk. Dus ik denk niet dat Tim van de Stadt ze samples geeft of wat ook.. Zou het erg jammer vinden als dat wel zo zou zijn. Ik bedoel, release dan gewoon niet als In-Phase.


die recente In-Phase tracks zitten letterlijk vol met Tim samples . Ga maar goed luisteren. Ik heb er verder ook geen problemen mee dat ze dit zo doen, maar ik vind het wel interessant :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks