Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:50 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
jambekkie schreef:
@emmerick:

Sorry, heb daar overheen gelezen..

Maar opzich is discogs wel betrouwbaar, ook al kan iedere debiel aanpassen, maar credits zijn credits.
Kan goed zijn dat Tim van de Stadt Inner Heat (Bart Kuipers) leert producen of hem een handje helpt. Hetzelfde verhaal is DBSTF en F8trix. Daar is helemaal niks mis mee. Daarbij staat Bart Kuipers wel zelf achter de draaitafels :)

Ik denk dat In-Phase zelf weten hoe ze moeten produceren, maar ook zij hebben een eigen sound ontwikkeld. Lijkt wel een beetje op Atmozfears, maar het verschil is duidelijk. Dus ik denk niet dat Tim van de Stadt ze samples geeft of wat ook.. Zou het erg jammer vinden als dat wel zo zou zijn. Ik bedoel, release dan gewoon niet als In-Phase.


die recente In-Phase tracks zitten letterlijk vol met Tim samples . Ga maar goed luisteren. Ik heb er verder ook geen problemen mee dat ze dit zo doen, maar ik vind het wel interessant :P



Hmm haha, ik ga nog eens goed luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:56 
 
Hardtraxx Elite

In In-Phase ft. Yuna-X - Time Stands Still hoor je die Tim snare vlak voor de climax die hij in al zijn tracks gebruikt. Daarnaast klinkt die Synth ook erg als het type synth dat hij vaak gebruikt. De kicks ben ik niet helemaal zeker van die klinken iets anders.

Het is idd wel minder opvallend dan bij Inner Heat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:02 
 
Hardtraxx Elite

emmerick schreef:
In In-Phase ft. Yuna-X - Time Stands Still hoor je die Tim snare vlak voor de climax die hij in al zijn tracks gebruikt. Daarnaast klinkt die Synth ook erg als het type synth dat hij vaak gebruikt. De kicks ben ik niet helemaal zeker van die klinken iets anders.

Het is idd wel minder opvallend dan bij Inner Heat.



En als je toevallig even bij oude In-Phase tracks luistert? Offbeat of Destiny?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:15 
 
Artiest

Dag mensen,

Inderdaad, achterdeurs is weer zoiets en dit is toch maar een klein gros van de totale luisteraar. Daarom ben ik wel bereid wat opheldering te geven.

Ik hoor geen gelijkenis in de platen van In-Phase (Rise Again/One Chance etc) met mijn eigen muziek. Daarentegen heb ik wel gewerkt aan de artiest Inner Heat, en ook aan deze plaat genaamd "Time Stands Still". Na lang spreken is er besloten dat Inner Heat nu zelf er voor mag zorgen en in zijn eigen schoenen mag gaan staan, en daarbij is ook de keuze gemaakt om deze track samen met the scientist solo te doen voor In-Phase. Discogs-kenners gaan uiteindelijk toch wel de naam hier neerplenzen, dus ja, prima.

Voor de rest doet In-Phase alles 100% solo. Eh, duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:19 
 
Hardtraxx Elite

Tvds schreef:
Dag mensen,

Inderdaad, achterdeurs is weer zoiets en dit is toch maar een klein gros van de totale luisteraar. Daarom ben ik wel bereid wat opheldering te geven.

Ik hoor geen gelijkenis in de platen van In-Phase (Rise Again/One Chance etc) met mijn eigen muziek. Daarentegen heb ik wel gewerkt aan de artiest Inner Heat, en ook aan deze plaat genaamd "Time Stands Still". Na lang spreken is er besloten dat Inner Heat nu zelf er voor mag zorgen en in zijn eigen schoenen mag gaan staan, en daarbij is ook de keuze gemaakt om deze track samen met the scientist solo te doen voor In-Phase. Discogs-kenners gaan uiteindelijk toch wel de naam hier neerplenzen, dus ja, prima.

Voor de rest doet In-Phase alles 100% solo. Eh, duo.


Zo zien we het graag :) Dank je wel voor je uitleg man!! Nu ben ik helemaal tevreden haha, een goed voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hey allemaal!

De muziekscene kan wel wat meer openheid en eerlijkheid gebruiken denk ik dus we hebben er geen moeite mee om af en toe even wat toelichting te geven als het echt nodig is zoals nu. Tim heeft het wel duidelijk verwoord denk ik :) Kan er weinig meer aan toe te voegen.

Ik hoop dat de discussies nu weer lekker over de muziek zelf kunnen gaan :)

Grtz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 23:32 
 
Hardtraxx Elite

ok mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:23 
 
Hardtraxx Elite

Hopelijk komt deze op scantraxx samen met just let go.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks