Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Imagine Dragons

Track(s): Warriors (Gunz For Hire Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 17:39 
 
Hardtraxxer

Niet veel uit op te maken maar van wat ik hoor lijkt het veel op uprising :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.facebook.com/video.php?v=73 ... nref=story
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeertje!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks pitchen volgens mij echt behoorlijk hoog als ik dat zo hoor in het facebook filmpje. Wel een hele gave sfeer neergezet, beetje vergelijkbaar met de Uprising bootleg, erg vet. Eerste nieuwe G4H track die ik wel weer interessant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke bootleg. Meer van dit graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



3:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Wauw zeg, wat klinkt dit ongelofelijk vet! Alle tracks van G4H moeten zo zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WAUW :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

soort uprising 2.0 :loving:
gave track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt voor zover erg fijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 14:58 
 

hotymoty schreef:
Wauw zeg, wat klinkt dit ongelofelijk vet! Alle tracks van G4H moeten zo zijn!


Precies dit! Man wat fijntjes! Hopelijk zetten ze deze lijn door :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
soort uprising 2.0 :loving:


Ken het orgineel van Imagine Dragons niet, maar goed :). Hopen op een snelle high quality preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk met koptelefoon op toen die climax kwam, leuk die co2 dingen.

OT: Klinkt zeer tof! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Leuk met koptelefoon op toen die climax kwam, leuk die co2 dingen.


Heb net hetzelfde meegemaakt.

OT: Klinkt al beter dan dan de voorbije platen. Heeft indd wel wat weg van de Muse bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uprising 2.0 inderdaad, die vond ik ook al vet!

Hq please :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de gamers onder ons:

Het origineel is speciaal gemaakt voor League of Legends WK 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Voor de gamers onder ons:

Het origineel is speciaal gemaakt voor League of Legends WK 2014

Dan is het juist voor de niet gamers onder ons :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waardige opvolger van Uprising dit, hele gave plaat!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
ErikZ schreef:
Voor de gamers onder ons:

Het origineel is speciaal gemaakt voor League of Legends WK 2014

Dan is het juist voor de niet gamers onder ons :P


Niet gamers zullen zulke feitjes niet heel boeiend vinden was mijn gedachte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



*This track is exclusively for Gunz For Hire livesets*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hier dan weer niks aan, screeches op achtergrond komen ook totaal niet door
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks