Backstabber schreef:
Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.
You're wrong want het is de melodie van het origineel

Dat ze deels overeen komen vind ik ook
