Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette sfeer, alleen zijn de screeches wel erg naar de achtergrond gedrukt. Eindelijk weer iets van Adaro terug in een G4H track, dat is sowieso al een pluspunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 20:23 
 
Hardtraxxer

Wauw! Ik ben ook zeer tevreden dat ze nu zo snel met previews komen etc. Dat is wellis heel anders geweest met g4h. Dat ze maar zo door blijven gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 20:43 
 
Hardtraxxer

Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:


Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 23:10 
 
Hardtraxx Elite

Echt weer heel vet dit. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:


Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.


Haha help me herinneren! Ik zou het absoluut meteen toegeven als ik enthousiast ben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WAUW :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het jammer dat ze een bootleg van deze hebben gemaakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.


You're wrong want het is de melodie van het origineel :) Dat ze deels overeen komen vind ik ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dik. Als G4H zulke platen blijven maken ben ik fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 22:00 
 
Hardtraxx Addict

Super vet! Hopelijke blijven ze op dit pad van wat meer melodieus :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 13:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: ik kan soms zo genieten van dit soort vocals. Heerlijk gewoon. De climax is wel oke, maar door die vocals vond ik de track eigenlijk al ijzersterk. Misschien toch wat meer naar rockplaatjes zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:


Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.


Haha help me herinneren! Ik zou het absoluut meteen toegeven als ik enthousiast ben. ;)


Je had inderdaad gelijk, wat hebben ze er weer een vette act van gemaakt. De nieuwe tracks klonken erg goed live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 02:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hopen dat deze net als Uprising nog eens free wordt. Hoewel deze met goed zoeken wel te vinden is.

Wat ik wel merk als ik de twee naast elkaar leg is dat de melodie echt een exacte kopie is van Uprising bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Uprising is gewoon vrijgegeven een tijdje terug. Of je moet bedoelen dat de Warriors bootleg met goed zoeken wel te vinden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Hopen dat deze net als Uprising nog eens free wordt. Hoewel deze met goed zoeken wel te vinden is.

Wat ik wel merk als ik de twee naast elkaar leg is dat de melodie echt een exacte kopie is van Uprising bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal maar geen taalkundige discussie starten, maar 'deze' kan in die zin ook gewoon prima naar Uprising refereren. Plus dat ik het eerlijk gezegd nogal sterk vind dat de Warriors Bootleg al ergens te vinden is in 320 op een of andere manier. Gr.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks