Last edited by TheSoundOfHardstylez on 20 Feb 2012 21:58, edited 2 times in total.
Geen slecht plaatje, durf zo niet te zeggen van wie die zou kunnen zijn.
moet je ook niet doen dan komt gangsterdwerg je halenJEFSKIII wrote:Klinkt een beetje alsof het iets met de Mayas heeft te maken ofzo op een of andere manier.![]()
Wat ben jij toch ook een epic fail.emmerick wrote:moet je ook niet doen dan komt gangsterdwerg je halenJEFSKIII wrote:Klinkt een beetje alsof het iets met de Mayas heeft te maken ofzo op een of andere manier.![]()
Klinkt idd als een Coone plaatje, ben wel benieuwd klinkt verder wel lekker.Ofcourse wrote:lijkt op Coone...?
Ben jij niet Hard Driver?Rayn wrote:Nope.. dit is Coone
Verder heeft Hard Driver Coone - The Undefeated ge-remixt (wat ook gedraaid werd) en verder in set van B-Front heeft Hard Driver dus een collab met B-Front gedaan (dikke plaat)
Hard Driven kan ik wel...patrickjeb wrote:Ben jij niet Hard Driver?Rayn wrote:Nope.. dit is Coone
Verder heeft Hard Driver Coone - The Undefeated ge-remixt (wat ook gedraaid werd) en verder in set van B-Front heeft Hard Driver dus een collab met B-Front gedaan (dikke plaat)
Dat is omdat de feesten steeds drukker worden, dus het langer duurt om bier te halen.Almighty wrote:De lange break viel me al meteen op
Dan had je op Hardbass wel tracks met een break van 4 minuten nodigLyst wrote:Dat is omdat de feesten steeds drukker worden, dus het langer duurt om bier te halen.Almighty wrote:De lange break viel me al meteen op
die Twilight zone track was wel een wat hardere track van hem maar imo best matig geproduceerd. vandaag de dag zitten zijn producties veel beter inelkaar.Forbidden Phobia wrote:waarom maakt die geen platen meer als Twilight Zone, die was nog leuk maar dit vind ik niks