Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:58 

Hardtraxx Elite

Coone heeft zich goed ontwikkeld!! Klinkt in mijn oren best wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Forbidden Phobia schreef:
waarom maakt die geen platen meer als Twilight Zone, die was nog leuk maar dit vind ik niks

die Twilight zone track was wel een wat hardere track van hem maar imo best matig geproduceerd. vandaag de dag zitten zijn producties veel beter inelkaar.

Is nog steeds niet je-van-het hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:42 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
emmerick schreef:
Forbidden Phobia schreef:
waarom maakt die geen platen meer als Twilight Zone, die was nog leuk maar dit vind ik niks

die Twilight zone track was wel een wat hardere track van hem maar imo best matig geproduceerd. vandaag de dag zitten zijn producties veel beter inelkaar.

Is nog steeds niet je-van-het hoor ;)

ze zijn vaak wat simpel kwa opzet maar ik heb nooit het idee dat het slecht geproduceerd is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Idd erg simpel qua opzet, weinig bijzonders altijd. Beetje simpele vocals, simpel deuntje en klaar. Zo komt het op mij over in ieder geval.
Zijn tracks zijn meestal wel catchy, maar dat er zoveel platen van het album is de top 100 staan: :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:19 

Hardtraxx Elite

dus

beetje nutteloze video als je het mij vraagt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:23 

Hardtraxx Addict

het begint veel belovend, maar die climax is echt bedroevend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:30 

Bierkoning

Intro is wel aardig, maar dan komt er een echt totaal niks toevoegende break van 2 minuten die gelijk alle energie uit de track haalt. De climax heeft vervolgens een melodie die zo rechtstreeks uit de nieuwste Pirates of the Caribean kon komen.

Ik had trouwens ook de hele tijd het gevoel dat ik naar een anthem aan het luisteren was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:41 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Intro is wel aardig, maar dan komt er een echt totaal niks toevoegende break van 2 minuten die gelijk alle energie uit de track haalt. De climax heeft vervolgens een melodie die zo rechtstreeks uit de nieuwste Pirates of the Caribean kon komen.

Ik had trouwens ook de hele tijd het gevoel dat ik naar een anthem aan het luisteren was. :P

of dragonborn 2.0 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:

Nee! Geologie (L)!

Verder wel een aardige track, maar vind Coone betere hebben (The Undefeated etc). Kan nog groeien, want is de eerste keer dat ik hem hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

Ben nog steeds geen fan van zijn kicks, screech in de intro is vervelend maar de melodie is wel vet :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

lekkere plaat van koentje, word imo steeds beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 01:13 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:

Epische natuurbeelden +veeeeel :worship: Doet me veel meer als beelden waarin je slechts een artiest ziet losgaan. Over de track. De midintro vind ik niet zo bijzonder, de break voegt niks toe, maar vanaf het moment dat de choir erin komt... Klinkt echt heerlijk, en dat heb ik nog nooit van een Coone (hardstyle)plaat gezegd :P Beetje jammer van de kick in de climax wel, al moet ik zeggen dat ze wel wat vooruit gegaan zijn. Maar sfeer is er in elk geval wel! :) De video past er imo ook zeker bij. Anyway: leuk plaatje om af en toe eens op te zetten of om een wat melodieuzer set mee te beginnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 01:27 

Hardtraxx Addict

De intro's van Coone vind ik vaak twee keer leuk en dan spoel ik door, dat is hier ook weer het geval denk ik. Maar die melodie, heel erg vet, kippenvel all over. Ga deze zeker vaker opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:11 

Hardtraxx Elite

NaarDeQlote schreef:
het begint veel belovend, maar die climax is echt bedroevend :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 10:02 

Hardtraxx Elite

emmerick schreef:

Is weer eens wat anders! ^^

BuzzLightyear schreef:
Epische natuurbeelden +veeeeel :worship:

Dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:01 

Hardtraxxer

Eerste keer dat ik een van zijn tracks tegen vind vallen. Te lange break en de melo is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:05 

Hardtraxx Elite

Kippenvel melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Kippenvel melodie!

Hele lekkere plaat van Coone. Eindelijk weer is iets wat ik echt vet van hem vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:52 

Hardtraxx Addict

Lekkere track dit. De break is wat aan de lange kant, maar voor thuis kan dat zeker geen kwaad.
Vooral de intro trekt mij wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Intro zit heel veel drive in, wel vet gedaan. :) Break had korter gemogen, wel een vette tekst. Maar de climax is inderdaad heel matig. Al met al wel een plaat wat voor mij ver boven zijn gemiddelde komt, want Coone is 1 van de minste artiesten in de scene voor mij, qua smaak vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:55 

Hardtraxx Newbie

Heerlijke plaat! Alleen de break is iets te lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:18 

Hardtraxx Elite

Vette intro sounds met een hoop drive. De break is geweldig. De climax is het net niet... Misschien komt dat nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:18 

Hardtraxx Veteran

Vind gedichten in tracks altijd vet! Deze track is ook wel lekker!
Coone begint steeds meer tracks te maken die mij wel aanspreken! Alleen vind ik het moment waarop het koor er in komt niet echt mooi. Je hoort te goed dat het allemaal pc werk is op dat punt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:19 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Vind gedichten in tracks altijd vet! Deze track is ook wel lekker!
Coone begint steeds meer tracks te maken die mij wel aanspreken! Alleen vind ik het moment waarop het koor er in komt niet echt mooi. Je hoort te goed dat het allemaal pc werk is op dat punt. :P

haha ik heb precies hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:44 

Artiest

Ik vind het eerlijk gezegd meer een Chapter Dragonborn 2.0

Intro is heerlijk, break doet me niks, maar die melo, is gewoon Dragonborn nmr 2, met een slechtere lead.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks