Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Coone heeft zich goed ontwikkeld!! Klinkt in mijn oren best wel goed :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
emmerick wrote:
Forbidden Phobia wrote:waarom maakt die geen platen meer als Twilight Zone, die was nog leuk maar dit vind ik niks
die Twilight zone track was wel een wat hardere track van hem maar imo best matig geproduceerd. vandaag de dag zitten zijn producties veel beter inelkaar.
Is nog steeds niet je-van-het hoor ;)
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Daveytl wrote:
emmerick wrote:
Forbidden Phobia wrote:waarom maakt die geen platen meer als Twilight Zone, die was nog leuk maar dit vind ik niks
die Twilight zone track was wel een wat hardere track van hem maar imo best matig geproduceerd. vandaag de dag zitten zijn producties veel beter inelkaar.
Is nog steeds niet je-van-het hoor ;)
ze zijn vaak wat simpel kwa opzet maar ik heb nooit het idee dat het slecht geproduceerd is ofzo.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Idd erg simpel qua opzet, weinig bijzonders altijd. Beetje simpele vocals, simpel deuntje en klaar. Zo komt het op mij over in ieder geval.
Zijn tracks zijn meestal wel catchy, maar dat er zoveel platen van het album is de top 100 staan: :x :x
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
View on YouTube

dus

beetje nutteloze video als je het mij vraagt
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
het begint veel belovend, maar die climax is echt bedroevend :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Intro is wel aardig, maar dan komt er een echt totaal niks toevoegende break van 2 minuten die gelijk alle energie uit de track haalt. De climax heeft vervolgens een melodie die zo rechtstreeks uit de nieuwste Pirates of the Caribean kon komen.

Ik had trouwens ook de hele tijd het gevoel dat ik naar een anthem aan het luisteren was. :P
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Pommer wrote:Intro is wel aardig, maar dan komt er een echt totaal niks toevoegende break van 2 minuten die gelijk alle energie uit de track haalt. De climax heeft vervolgens een melodie die zo rechtstreeks uit de nieuwste Pirates of the Caribean kon komen.

Ik had trouwens ook de hele tijd het gevoel dat ik naar een anthem aan het luisteren was. :P
of dragonborn 2.0 xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
emmerick wrote: beetje nutteloze video als je het mij vraagt
Nee! Geologie (L)!

Verder wel een aardige track, maar vind Coone betere hebben (The Undefeated etc). Kan nog groeien, want is de eerste keer dat ik hem hoor.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ben nog steeds geen fan van zijn kicks, screech in de intro is vervelend maar de melodie is wel vet :) .
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lekkere plaat van koentje, word imo steeds beter :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
emmerick wrote: beetje nutteloze video als je het mij vraagt
Epische natuurbeelden +veeeeel :worship: Doet me veel meer als beelden waarin je slechts een artiest ziet losgaan. Over de track. De midintro vind ik niet zo bijzonder, de break voegt niks toe, maar vanaf het moment dat de choir erin komt... Klinkt echt heerlijk, en dat heb ik nog nooit van een Coone (hardstyle)plaat gezegd :P Beetje jammer van de kick in de climax wel, al moet ik zeggen dat ze wel wat vooruit gegaan zijn. Maar sfeer is er in elk geval wel! :) De video past er imo ook zeker bij. Anyway: leuk plaatje om af en toe eens op te zetten of om een wat melodieuzer set mee te beginnen. :)
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
De intro's van Coone vind ik vaak twee keer leuk en dan spoel ik door, dat is hier ook weer het geval denk ik. Maar die melodie, heel erg vet, kippenvel all over. Ga deze zeker vaker opzetten.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
NaarDeQlote wrote:het begint veel belovend, maar die climax is echt bedroevend :(
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
emmerick wrote:beetje nutteloze video als je het mij vraagt
Is weer eens wat anders! ^^
BuzzLightyear wrote:Epische natuurbeelden +veeeeel :worship:
Dit dus!
Last edited by Solis on 29 Feb 2012 11:55, edited 1 time in total.
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Eerste keer dat ik een van zijn tracks tegen vind vallen. Te lange break en de melo is niet mijn ding.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kippenvel melodie!
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Millard Fillmore wrote:Kippenvel melodie!
Hele lekkere plaat van Coone. Eindelijk weer is iets wat ik echt vet van hem vind!
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Lekkere track dit. De break is wat aan de lange kant, maar voor thuis kan dat zeker geen kwaad.
Vooral de intro trekt mij wel. :)
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Intro zit heel veel drive in, wel vet gedaan. :) Break had korter gemogen, wel een vette tekst. Maar de climax is inderdaad heel matig. Al met al wel een plaat wat voor mij ver boven zijn gemiddelde komt, want Coone is 1 van de minste artiesten in de scene voor mij, qua smaak vooral.
R
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Heerlijke plaat! Alleen de break is iets te lang..
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Vette intro sounds met een hoop drive. De break is geweldig. De climax is het net niet... Misschien komt dat nog.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 41 minutes ago
Vind gedichten in tracks altijd vet! Deze track is ook wel lekker!
Coone begint steeds meer tracks te maken die mij wel aanspreken! Alleen vind ik het moment waarop het koor er in komt niet echt mooi. Je hoort te goed dat het allemaal pc werk is op dat punt. :P
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Parvuz wrote:Vind gedichten in tracks altijd vet! Deze track is ook wel lekker!
Coone begint steeds meer tracks te maken die mij wel aanspreken! Alleen vind ik het moment waarop het koor er in komt niet echt mooi. Je hoort te goed dat het allemaal pc werk is op dat punt. :P
haha ik heb precies hetzelfde
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Ik vind het eerlijk gezegd meer een Chapter Dragonborn 2.0

Intro is heerlijk, break doet me niks, maar die melo, is gewoon Dragonborn nmr 2, met een slechtere lead.