Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: High Voltage & Titan

Track(s): Case Zero

Sample; 41:03
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/88861709/file.html[/zippy]

Bron: Hard Bass team red

Komt veel moois aan van High Voltage volgens mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan het zijn dat deze samen met Titan is? hoor best wat Titaanse geluidjes terug ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Er ging een collab van hem gedraaid worden op Hardbass dus dat zou best eens kunnen, ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 10:26 
 
Hardtraxxer

Hoor er ook wel een beetje The 4th kind geluidjes in.

Lekker nummertje! High Voltage is wel goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sounds doen me ook een beetje denken aan The Beholder & Zany, maar wat is dit vet zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 20:44 
 
Hardtraxxer

Hele ziek track en zo te horen die nieuwe collab van titan en high voltage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:04 
 
Hardtraxx Elite

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 02:46 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke diepe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 22:55 
 
Hardtraxxer

Wat een dikke plaat is dit zeg. Kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 22:59 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Heerlijke diepe kicks.

Precies! Erg fijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Sounds doen me ook een beetje denken aan The Beholder & Zany, maar wat is dit vet zeg :woot:


Mij doet mij deze denken aan The 4th Kind :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat zeg!! sounds passen goed bij elkaar imo en kicks klinken lekker stevig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schop.

Jammer dat je deze nergens hoort/ziet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Schop.

Jammer dat je deze nergens hoort/ziet :(

Dit, samen met die andere High Voltage plaat die er toen is gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dead Stars bedoel je? Verder zijn er geen High Voltage tracks gedraaid in die set toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dead Stars bedoel je? Verder zijn er geen High Voltage tracks gedraaid in die set toch?

Meen dat High Voltage op twitter of facebook had gezet dat er 3 tracks van hem zijn gedraaid op HardBass. Heb er even de tracklist van Red erbij gezocht, staat 3x High Voltage in.
Edit: Toch maar even de set teruggeluisterd, die track die als High Voltage - ID erin staat is dus The Prophet & The Anarchist - Triple F

Maar volgens hemzelf waren er wel 3 tracks van hem gedraaid;
High Voltage @ FB 'Well, 3 new tracks played at the Hardbass 2014, dropped by Titan... The vicious Gelredome was a good way to test them!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Case Zero was behoorlijk dik gister op XXlerator Outdoor, kende hem nog niet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Rawbin schreef:
Dead Stars bedoel je? Verder zijn er geen High Voltage tracks gedraaid in die set toch?

Meen dat High Voltage op twitter of facebook had gezet dat er 3 tracks van hem zijn gedraaid op HardBass. Heb er even de tracklist van Red erbij gezocht, staat 3x High Voltage in.
Edit: Toch maar even de set teruggeluisterd, die track die als High Voltage - ID erin staat is dus The Prophet & The Anarchist - Triple F

Maar volgens hemzelf waren er wel 3 tracks van hem gedraaid;
High Voltage @ FB 'Well, 3 new tracks played at the Hardbass 2014, dropped by Titan... The vicious Gelredome was a good way to test them!'


Voor zover ik weet alleen Dead Stars & Case Zero, maar die Malua - ID is toch ook gedraaid en dat was toch een ghost productie van HV ofzoiets? Of ik moet dat verkeerd meegekregen hebben :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op XX Outdoor weer mogen aanschouwen.. wat een plaat zeg :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Op XX Outdoor weer mogen aanschouwen.. wat een plaat zeg :love: :woot:

JA! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Leuke track op een feest, maar vind de track zelf niet heel bijzonder.
Op een feest vind ik het overigens juist beter als de track meer om de kick draait en lekker doorgaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een zieke plaat dit. Wil graag HQ horen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks