Rawbin schreef:
Dead Stars bedoel je? Verder zijn er geen High Voltage tracks gedraaid in die set toch?
Meen dat High Voltage op twitter of facebook had gezet dat er 3 tracks van hem zijn gedraaid op HardBass. Heb er even de tracklist van Red erbij gezocht, staat 3x High Voltage in.
Edit: Toch maar even de set teruggeluisterd, die track die als High Voltage - ID erin staat is dus The Prophet & The Anarchist - Triple F
Maar volgens hemzelf waren er wel 3 tracks van hem gedraaid;
High Voltage @ FB 'Well, 3 new tracks played at the Hardbass 2014, dropped by Titan... The vicious Gelredome was a good way to test them!'