Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:58 
 
Hardtraxxer

Hoogtepuntje op Hardbass voor mij :drool: knalde er gruwelijk lekker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://youtu.be/Hhj2OrJjZhg?t=2m49s
HQ
(stukje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mis alleen zo'n snelle 3 kicks stukje.. (hoe heet dat?) het zijn gewoon te veel dezelfde kick achter elkaar voor mijn gevoel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 02:01 
 

Basxt schreef:
Mis alleen zo'n snelle 3 kicks stukje.. (hoe heet dat?) het zijn gewoon te veel dezelfde kick achter elkaar voor mijn gevoel ^^

Kickroll? Denk dat je dat bedoelt. En ben ik op zich wel een beetje met je eens, qua kickrolls is het een nogal kale plaat, maar ik vraag me af of het in dit nummer ook echt iets zou toevoegen. Vind het juist wel vet, geeft het een beetje een eigen karakter imo. Kickrolls worden namelijk iets te veel en te overdreven gebruikt de laatste tijd vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dat noujuist zo vet aan deze plaat, gewoon rechttoe rechtaan van die dikke stompen :woot:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks