Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:24 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: High Voltage

Track(s): Against The Law

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:25 
 

Deze track heeft potentie.... ik wacht op de Hoge Kwaliteits versie... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een slappe anti met slappe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het heerlijk klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette sounds en veel drive! :woot: De break zit ook erg vet in elkaar, dikke sfeer! Klinkt lekker en ik ben benieuwd naar de kicks in HQ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind 'm gruwelijk dik! Helemaal geen slappe kicks.
Plaat met dikke screetches. Ik had alleen de melodie wel terug willen horen in de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
Hele vette sounds en veel drive! :woot: De break zit ook erg vet in elkaar, dikke sfeer! Klinkt lekker en ik ben benieuwd naar de kicks in HQ! ^^


Dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, heel lekker dit! Super vette anti!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja leuk. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had meer van deze track verwacht. Als je had gezegd dat een minder grote producer hier achter zat had ik het ook geloofd. Maar ff wachten op hogere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een hele gave track! Break is echt vet gedaan en geeft me kippenvel :loving:
Kicks komen heerlijk door en zit een bak drive in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik vind het heerlijk klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aparte melodie/piepjes.. nee, dit word hem niet voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik vind het heerlijk klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben jij nu NotoriousKaffa z'n hulpje? Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ben jij nu NotoriousKaffa z'n hulpje? Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.

Dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
tomac schreef:
Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.

Dit. :lol:


Waar mensen zich druk om kunnen maken. Misschien zijn er wel mensen die voorkeur hebben naar een youtube link.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
BuzzLightyear schreef:
tomac schreef:
Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.

Dit. :lol:


Waar mensen zich druk om kunnen maken. Misschien zijn er wel mensen die voorkeur hebben naar een youtube link.


Vind ik nu ook, persoonlijk vind ik youtube films fijner :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vocalen vind ik echt gaaf, ook een heerlijke drive aanwezig in de intro. Break van meer dan 1,5 minuut is me wat aan de lange kant. De daarop volgende anti klinkt wel leuk. Leuk nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt nergens naar. Had 'm thuis geluisterd en vond er toen al niet veel aan, maar toen vrienden mij er op wezen hoe amateuristisch dit klinkt schoot ik in de lach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vocalen vind ik echt gaaf, ook een heerlijke drive aanwezig in de intro. Break van meer dan 1,5 minuut is me wat aan de lange kant. De daarop volgende anti klinkt wel leuk. Leuk nummer :)



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dit voor vage 'screeches'? Om nog maar niet te spreken over die 'poing-kicks'. Nee, dit klinkt totaal nergens naar. Laat hem maar lekker bij de hardcore blijven met z'n solo-platen, want dit is 10 keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amateuristisch? Ik vind het wel aardig lekker klinken anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:36 
 
Hardtraxx Addict

snap ook echt niet wat mensen hier vet aan vinden :P klinkt na mijn idee ook erg amateuristisch! met name idd de screeches vind ik erg slecht klinken ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks