Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 10:48 
 
Hardtraxx Addict

High Voltage
Citaat:
I got a lot of questions about my test-track "Against The Law"
Unfortunately the whole arrangement is gone due to a fucked up computer!
The only things that were saved are the samples, so I'll be able to start all over again with this tune. It'll sound not quite the same, or better, or worse, it depends on your criticism
I'll keep you updated and let you know when I start re-producing the fucker!
Cheers!
HV
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed nieuws Daveytl! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, hopelijk maakt ie er nog wat leuks van :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks