Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor sommigen is het ook nooit goed. Is Headhunterz niet gay doordat ie soft is of weet ik het wat, dan is het nu weer omdat het ongeïnspireerd is. Je kan aan deze plaat echt wel horen dat er genoeg tijd in gestoken.
En Zatox heeft meegewerkt en meneer Heady krijgt weer de bash :) helaas. Gelukkig vind ik het wel een erg tof nummer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het ook een prima nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Voor sommigen is het ook nooit goed. Is Headhunterz niet gay doordat ie soft is of weet ik het wat, dan is het nu weer omdat het ongeïnspireerd is. Je kan aan deze plaat echt wel horen dat er genoeg tijd in gestoken.
En Zatox heeft meegewerkt en meneer Heady krijgt weer de bash :) helaas. Gelukkig vind ik het wel een erg tof nummer :yay:


Naja dan bashen we zatox toch ook effe :P
Doe beter je bashed zatox :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom wordt Headhunterz alleen gebashed? Ik zie toch echt niemand alleen hem bashen om dit nummer hoor. Van beiden vind ik het gewoon matig, het klinkt gewoon ongeïnspireerd. Hoe 'goed' ze het ook in elkaar hebben gestoken, het zijn uitgemelkte sounds. Die pitchkicks zijn verschrikkelijk (om de 3 kicks een nieuw soort), dat gekloot met die geluidjes voor de climax halen het complete tempo weg, enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:50 
 
Hardtraxxer

echt vet nummer boven verwachting! :oh:

het klinkt als een intro op een dik feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track! Beste van Headhunterz van de afgelopen tijd.
Knalt goed hier door de speakers haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basswalkerz schreef:
Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon

;)

ik vind de structuur een beetje raar en vind het ook neit zo een geweldige track al hoewel de mid intro kick wel lekker is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:36 
 
Hardtraxxer

echt n kut nummer.. had meer verwacht van ze... Alleen mid intro is vet meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jezus wat een gruwlijk dik nummer :drool: :drool: :drool:

btw ze gebruiken een stukje oldskool in de melodie, welk nummer is dat ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

kick pitcht echt niet lekker naar mijn gehoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vettesjit :) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

K vind het wel een lekker nummertje hoor.. In de climax een soort van first rebirth synth erin. Ja het is niet de heilige graal, maar wel heel erg dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:10 
 

Hele Qlimax intro look-a-like intro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb em gevonden
vanaf 2:40
(is overigens geen oldskool nummer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

derniels schreef:
heb em gevonden
vanaf 2:40
(is overigens geen oldskool nummer)


Vind het echt meer op de first rebirth lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro en outro zijn erg vet, climax vind ik nogal een standaard melodietje, maar klinkt wel lekker. Jammer dat die pitchkicks weer zo hoog gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:03 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje hoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Lekkere outro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Heerlijke plaat! Lekkere outro!

misschien handig om de beginpost te editen met deze nieuwe video :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
echt n kut nummer.. had meer verwacht van ze... Alleen mid intro is vet meer ook niet.


De climax vind ik maar saai ja :/ . De mid-intro is vet, jammer dat er niet iets vets achteraan komt :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vond als 1 van de enige

:huh: :P

Kicks zijn gedurende het hele nummer storend. Zit weinig kracht in de punch, de kracht wordt verdeeld over de hele tail, waardoor de kick zijn hardheid verliest, het pitchen in de climax is niet om aan te horen, zoals zoveel pitchkicks.
De vocals van Nikkita in het begin zijn wel vet, alleen is het een beetje langdradig, meer iets voor een anthem. Die in de midintro zijn totaal niet mijn ding, een beetje de slappe variant van son of torture en de lyrics zijn erg simpel en niet vet genoeg om alleen met een kick te lopen. Het gecutte-vocal deel is wel vet, afgezien van de kicks dan >.< . Hoe de melodie er in komt is veel te blij en past totaal niet bij de track.. De melodie zelf is alles behalve bijzonder. Het is overigens geen slecht nummer, het is alleen totaal niet wat ik in hardstyle zoek. Ik heb liever tracks als subsonic of Scientists of Sound (Zatox Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
PNXRMX schreef:
Vond als 1 van de enige

:huh: :P

Kicks zijn gedurende het hele nummer storend. Zit weinig kracht in de punch, de kracht wordt verdeeld over de hele tail, waardoor de kick zijn hardheid verliest, het pitchen in de climax is niet om aan te horen, zoals zoveel pitchkicks.
De vocals van Nikkita in het begin zijn wel vet, alleen is het een beetje langdradig, meer iets voor een anthem. Die in de midintro zijn totaal niet mijn ding, een beetje de slappe variant van son of torture en de lyrics zijn erg simpel en niet vet genoeg om alleen met een kick te lopen. Het gecutte-vocal deel is wel vet, afgezien van de kicks dan >.< . Hoe de melodie er in komt is veel te blij en past totaal niet bij de track.. De melodie zelf is alles behalve bijzonder. Het is overigens geen slecht nummer, het is alleen totaal niet wat ik in hardstyle zoek. Ik heb liever tracks als subsonic of Scientists of Sound (Zatox Remix).


Ik steel je mening even haha :P alleen normaal vind ik het niet erg als het blij is of iets dergelijks, maar deze plaat spreekt me totaal niet aan.. misschien na een paar keer luisteren, maar denk het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De intro en de climax gaan wel maar die outro is echt gruwelijk met die screeches. Ik vind hem vet in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind hem niet heel geweldig, de outro is wel dik
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks