Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Voor sommigen is het ook nooit goed. Is Headhunterz niet gay doordat ie soft is of weet ik het wat, dan is het nu weer omdat het ongeïnspireerd is. Je kan aan deze plaat echt wel horen dat er genoeg tijd in gestoken.
En Zatox heeft meegewerkt en meneer Heady krijgt weer de bash :) helaas. Gelukkig vind ik het wel een erg tof nummer :yay:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik vind het ook een prima nummer.
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Rawbin wrote:Voor sommigen is het ook nooit goed. Is Headhunterz niet gay doordat ie soft is of weet ik het wat, dan is het nu weer omdat het ongeïnspireerd is. Je kan aan deze plaat echt wel horen dat er genoeg tijd in gestoken.
En Zatox heeft meegewerkt en meneer Heady krijgt weer de bash :) helaas. Gelukkig vind ik het wel een erg tof nummer :yay:
Naja dan bashen we zatox toch ook effe :P
Doe beter je bashed zatox :woot:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Waarom wordt Headhunterz alleen gebashed? Ik zie toch echt niemand alleen hem bashen om dit nummer hoor. Van beiden vind ik het gewoon matig, het klinkt gewoon ongeïnspireerd. Hoe 'goed' ze het ook in elkaar hebben gestoken, het zijn uitgemelkte sounds. Die pitchkicks zijn verschrikkelijk (om de 3 kicks een nieuw soort), dat gekloot met die geluidjes voor de climax halen het complete tempo weg, enzovoorts.
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
echt vet nummer boven verwachting! :oh:

het klinkt als een intro op een dik feest :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Lekkere track! Beste van Headhunterz van de afgelopen tijd.
Knalt goed hier door de speakers haha.
Hardtraxxer
217 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon

View on YouTube ;)
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Basswalkerz wrote:Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon

View on YouTube ;)
ik vind de structuur een beetje raar en vind het ook neit zo een geweldige track al hoewel de mid intro kick wel lekker is :P
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
echt n kut nummer.. had meer verwacht van ze... Alleen mid intro is vet meer ook niet.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
jezus wat een gruwlijk dik nummer :drool: :drool: :drool:

btw ze gebruiken een stukje oldskool in de melodie, welk nummer is dat ook alweer?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
kick pitcht echt niet lekker naar mijn gehoor...
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
vettesjit :) :drool:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
K vind het wel een lekker nummertje hoor.. In de climax een soort van first rebirth synth erin. Ja het is niet de heilige graal, maar wel heel erg dik
A
Hele Qlimax intro look-a-like intro :P
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
heb em gevonden View on YouTube
vanaf 2:40
(is overigens geen oldskool nummer)
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
derniels wrote:heb em gevonden View on YouTube
vanaf 2:40
(is overigens geen oldskool nummer)
Vind het echt meer op de first rebirth lijken.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Intro en outro zijn erg vet, climax vind ik nogal een standaard melodietje, maar klinkt wel lekker. Jammer dat die pitchkicks weer zo hoog gaan :P
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Lekker plaatje hoor! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Heerlijke plaat! Lekkere outro!
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Mar 2014
p-stylez wrote:Heerlijke plaat! Lekkere outro!
misschien handig om de beginpost te editen met deze nieuwe video :P?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Ofcourse wrote:echt n kut nummer.. had meer verwacht van ze... Alleen mid intro is vet meer ook niet.
De climax vind ik maar saai ja :/ . De mid-intro is vet, jammer dat er niet iets vets achteraan komt :cry: .
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:Vond als 1 van de enige
:huh: :P

Kicks zijn gedurende het hele nummer storend. Zit weinig kracht in de punch, de kracht wordt verdeeld over de hele tail, waardoor de kick zijn hardheid verliest, het pitchen in de climax is niet om aan te horen, zoals zoveel pitchkicks.
De vocals van Nikkita in het begin zijn wel vet, alleen is het een beetje langdradig, meer iets voor een anthem. Die in de midintro zijn totaal niet mijn ding, een beetje de slappe variant van son of torture en de lyrics zijn erg simpel en niet vet genoeg om alleen met een kick te lopen. Het gecutte-vocal deel is wel vet, afgezien van de kicks dan >.< . Hoe de melodie er in komt is veel te blij en past totaal niet bij de track.. De melodie zelf is alles behalve bijzonder. Het is overigens geen slecht nummer, het is alleen totaal niet wat ik in hardstyle zoek. Ik heb liever tracks als subsonic of Scientists of Sound (Zatox Remix).
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Lyst wrote:
PNXRMX wrote:Vond als 1 van de enige
:huh: :P

Kicks zijn gedurende het hele nummer storend. Zit weinig kracht in de punch, de kracht wordt verdeeld over de hele tail, waardoor de kick zijn hardheid verliest, het pitchen in de climax is niet om aan te horen, zoals zoveel pitchkicks.
De vocals van Nikkita in het begin zijn wel vet, alleen is het een beetje langdradig, meer iets voor een anthem. Die in de midintro zijn totaal niet mijn ding, een beetje de slappe variant van son of torture en de lyrics zijn erg simpel en niet vet genoeg om alleen met een kick te lopen. Het gecutte-vocal deel is wel vet, afgezien van de kicks dan >.< . Hoe de melodie er in komt is veel te blij en past totaal niet bij de track.. De melodie zelf is alles behalve bijzonder. Het is overigens geen slecht nummer, het is alleen totaal niet wat ik in hardstyle zoek. Ik heb liever tracks als subsonic of Scientists of Sound (Zatox Remix).
Ik steel je mening even haha :P alleen normaal vind ik het niet erg als het blij is of iets dergelijks, maar deze plaat spreekt me totaal niet aan.. misschien na een paar keer luisteren, maar denk het niet.
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
De intro en de climax gaan wel maar die outro is echt gruwelijk met die screeches. Ik vind hem vet in ieder geval.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Vind hem niet heel geweldig, de outro is wel dik