Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM


Die verkrachte pitchkick verneukt echt de hele track, want de melodie is namelijk nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BOING BOING BOING BOING

Zo moet ie :P

Maar idd, erg jammer, verder klinkt het best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuke plaat, beter als verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:23 
 
Hardtraxxer

Hele vette track! :love:
Midintro en het ritme van de vocals doen me denken aan Forever As One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha het structurele Headhunterz gebash valt nu toch wel een beetje als een pudding in mekaar.
Waar sommige structurele bashers opeens laaiend positief zijn, zijn andere nog net zo negatief, echter met nog slechtere argumenten dan normaal, en sommigen hangen er een beetje tussenin.

Het is zeer zeker niet een standaard Zatox kick... en vooral de intro vind ik erg vet... overall een van de beste tracks dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere plaat dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Haha het structurele Headhunterz gebash valt nu toch wel een beetje als een pudding in mekaar.
Waar sommige structurele bashers opeens laaiend positief zijn, zijn andere nog net zo negatief, echter met nog slechtere argumenten dan normaal, en sommigen hangen er een beetje tussenin.

Het is zeer zeker niet een standaard Zatox kick... en vooral de intro vind ik erg vet... overall een van de beste tracks dit jaar

Misschien is er wel geen sprake van structureel gebash. Maar beoordeelt iedereen gewoon per track? En zijn de laatste tig nummers van headhunterz gewoon niet goed in hun ogen. Ik vind dit nog steeds niet goed hoor, en zeker niet een van de beste van dit jaar. Zelfs in de mainstream zijn nog tig betere nummers dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua sound en synths zit het allemaal prima in elkaar. Best wel hard ook zeker voor een HHZ track. Melodie hadden ze meer mee kunnen doen, vind hem er niet echt lekker uitkomen. Nikkita Vocals zijn ook goed te doen. Alleen raar dat er 2x precies dezelfde break in zit maar wellicht is dat speciaal voor de podcast gedaan omdat hij toch nog een introverhaaltje had. Lijkt wel intro voor een feest met al die spacende geluiden. Al met al wel een nummer waarmee HHZ een ruk de goede kant opmaakt. Hopelijk houdt hij deze koers vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 23:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind dit echt een heel slecht nummer. Die kicks zijn zooo zacht, en dit is nou typisch zo'n geval waar de pitchkicks echt heeeeel lelijk zijn. De intro daarentegen klinkt wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vind dit echt een heel slecht nummer. Die kicks zijn zooo zacht, en dit is nou typisch zo'n geval waar de pitchkicks echt heeeeel lelijk zijn. De intro daarentegen klinkt wel gaaf.

Hoe kun je dit een heel slecht nummer vinden als je de hele intro wel gaaf vindt? En waarop baseer je dat deze kicks zacht zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 01:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

toen die pitchkick omhoog schoot .

cringe :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 08:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
wootum schreef:
Vind dit echt een heel slecht nummer. Die kicks zijn zooo zacht, en dit is nou typisch zo'n geval waar de pitchkicks echt heeeeel lelijk zijn. De intro daarentegen klinkt wel gaaf.

Hoe kun je dit een heel slecht nummer vinden als je de hele intro wel gaaf vindt? En waarop baseer je dat deze kicks zacht zijn?


Eh, ik bedoel eigelijk de outro, typefoutje. Maar ik kan het toch een slecht nummer vinden, maar de outro wel gaaf vinden. Zo op het eerste gehoord zitten er echt hele slappe kicks in, een random melodie, pitchkicks die veel te hoog gaan. Mij trekt dit nummer iig niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet slecht, zeker niet.

Alles is gewoon vet, buite de climax zelf vind ik maar niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
PNXRMX schreef:
Vond als 1 van de enige

:huh: :P


Ookal zuigen de kicks nogal hard, kan ik mezelf er niet van weerhouden op TMIH minstens 1x per dag op te zetten. Vocals zijn cheesy maar een stuk minder erg dan waar bijv. Ran-D vaak mee komt (en een stuk catchy-er), en de melodie weet me echt goed te pakken en in m'n hoofd te hangen. Weet dat ik ik een rare smaak heb, maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij bedoelt dat je vond als 1 van de enige terwijl het vond als 1 van de weinige moet zijn. Ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hij bedoelt dat je vond als 1 van de enige terwijl het vond als 1 van de weinige moet zijn. Ofzo :P


1 van de enige / 1 van de weinige is toch ongeveer hetzelfde. Mss had ie t verkeerd gelezen, dat ik m als 1 van de enige niet vet vond :P Dan zou t niet kloppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klementino schreef:
Haha het structurele Headhunterz gebash valt nu toch wel een beetje als een pudding in mekaar.
Waar sommige structurele bashers opeens laaiend positief zijn, zijn andere nog net zo negatief, echter met nog slechtere argumenten dan normaal, en sommigen hangen er een beetje tussenin.

Het is zeer zeker niet een standaard Zatox kick... en vooral de intro vind ik erg vet... overall een van de beste tracks dit jaar

Misschien is er wel geen sprake van structureel gebash. Maar beoordeelt iedereen gewoon per track? En zijn de laatste tig nummers van headhunterz gewoon niet goed in hun ogen. Ik vind dit nog steeds niet goed hoor, en zeker niet een van de beste van dit jaar. Zelfs in de mainstream zijn nog tig betere nummers dan dit.


Ja maar waarom ik het gebash noem, en dat is echt niet zo bij iedereen, jij valt daar onder andere niet onder, is voornamelijk omdat mensen dingen noemen bij andere tracks die ze missen. En dan is dit verreweg de hardste track dit jaar van Zatox, en dan ist niet goed... ja is het dan zo raar dat ik denk dat het vanwege het labeltje hoofzoekerz is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Unleashed schreef:
wootum schreef:
Vind dit echt een heel slecht nummer. Die kicks zijn zooo zacht, en dit is nou typisch zo'n geval waar de pitchkicks echt heeeeel lelijk zijn. De intro daarentegen klinkt wel gaaf.

Hoe kun je dit een heel slecht nummer vinden als je de hele intro wel gaaf vindt? En waarop baseer je dat deze kicks zacht zijn?


Eh, ik bedoel eigelijk de outro, typefoutje. Maar ik kan het toch een slecht nummer vinden, maar de outro wel gaaf vinden. Zo op het eerste gehoord zitten er echt hele slappe kicks in, een random melodie, pitchkicks die veel te hoog gaan. Mij trekt dit nummer iig niet.

Haha dat kan wel ja, maar ik heb altijd als ik een gedeelte van het nummer wel goed vind dat ik dan niet meteen zeg dat ik het een heel slecht nummer vind :P
Sommige kicks van de intro en outro zijn volgens mij wel hard hoor, vooral die omlaag pitchen.. denk een beetje vergelijkbaar met Alpha2 - Let It Go.
En de rest van de kicks zijn denk ik toch wel wat harder dan de kicks in een gemiddelde mainsteam plaat, dus ligt er ook aan waar je mee vergelijkt.. kicks in de climax hadden overigens ook wel wat minder hoog mogen pitchen van mij, de melodie en synth vind ik wel mooi en zeker niet random :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Jolle schreef:
Hij bedoelt dat je vond als 1 van de enige terwijl het vond als 1 van de weinige moet zijn. Ofzo :P


1 van de enige / 1 van de weinige is toch ongeveer hetzelfde. Mss had ie t verkeerd gelezen, dat ik m als 1 van de enige niet vet vond :P Dan zou t niet kloppen

Als een van de enige, houdt in dat er meer zijn en dan is het geen enige meer :P
Net zoiets als met zonder jas zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:59 
 

Gaat weer helemaal nergens over >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro / Mid-Intro & Outro vind ik toch wel het beste van deze track
De melodie vind ik niet heel bijzonder maar naar paar x luisteren vind ik 't wel beter
Aan de kicks stoor ik me niet zo heel erg maar als ik er op ga letten... dan wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn gewoon ping pong kicks, ik snap niet waarom er zoveel met die kicks moet worden gekloot..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
PNXRMX schreef:
Jolle schreef:
Hij bedoelt dat je vond als 1 van de enige terwijl het vond als 1 van de weinige moet zijn. Ofzo :P


1 van de enige / 1 van de weinige is toch ongeveer hetzelfde. Mss had ie t verkeerd gelezen, dat ik m als 1 van de enige niet vet vond :P Dan zou t niet kloppen

Als een van de enige, houdt in dat er meer zijn en dan is het geen enige meer :P
Net zoiets als met zonder jas zeg maar


Ah op die fiets. Nu je het zegt, lijkt het idd fout. Altijd al zo gezegd en nooit over nagedacht... Maar schijnbaar zeggen wel meer mensen het zo: http://www.google.nl/search?q=%22een+va ... TF-8&hl=en. Niet dat het dan meteen goed is :p. Weet er iemand of je een van de enige mag zeggen of niet? Sorry voor offtopic :p

Reden waarom het wel zou mogen: je mag volgens mij ook zeggen "de enige mensen die..." Alles wat ik doe is 'mensen' weglaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boeiend wat voor kicks dit zijn, als je dit nummer op een feest hoort ga je er toch wel op los :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks