Headhunterz schreef:
Lyst schreef:
Ik vind so high beter, ookal doet dat er weinig toe. Er zullen vast ook mensen zijn die dit mooier vinden dan So High. Mijn smaak is compleet anders dus het is voor mij lastiger in te schatten wat jullie vet vinden, maar ik heb zo'n vermoeden dat mensen met een soortgelijke smaak jullie tig tracks kunnen laten horen waarvan jullie denken, deze zijn nog veel perfecter. En dat je niet in 2012 bent begonnen met luisteren zegt ook niet zoveel, ik luister al 10 jaar naar deze muziek en verdiep me al een jaar of 7 a 8, maar zelfs dan kom ik nog tracks tegen (ook buiten hardstyle) welke ik weer nog geweldiger vind, dat ik nooit een dergelijke uitspraak zal doen. Maar even terug komend op die uitspraak, want ik ben nu wel benieuwd welke elementen en aspecten van deze track de track zo "perfect" maken. Dat is geen aanval, maar pure interesse in hoe gedetailleerd jullie een track beleven.
Perfectie zit hem niet in een track. Perfectie zit hem in de beleving van een track. En die is heel persoonlijk.
Zul je maar zelf muziek maken en je storen aan alles wat je zelf niet zou doen. A curse I tell you!
Je smaak verdiepen kan zeker, ik ben ook raw en oldschool goed beginnen vinden. Daarom snap ik ook nauwelijks mensen als ze een track als deze horen en deze 'weer eens van hetzelfde' of 'kaas' noemen. Maar dit ligt aan mijn smaak geloof ik dan. Ik ben ervan overtuigd dat ik een uitgebreide muzieksmaak heb, zolang deze kwaliteitsvol is. Je kan vingers wijzen en zeggen, jij luistert enkel Headhunterz, Noisecontrollers, B-Front, etc... Maar dat is omdat ik echt niet kan luisteren naar een track die qua mastering en afmix niet tot de perfectie behoort. Again, producers curse.
Recent was er dan ook weer 'Never Break Me'. Ik begon te luisteren en hoorde die pop-vocals. Ik dacht, nee niet weer, dit is niks. Maar ik kan niet ontkennen dat die track mij ongelooflijk pakt door de simpelheid en die melodie. Net zoals ik op Spectral het gevoel krijg dat ik echt los kan gaan, wat minstens even goed is.
Het is volgens mij ook nutteloos om met om het even wie over dit in discussie te gaan, iedereen beleeft dit anders en die zijn overtuiging zal enkel veranderen door tijd, niet door iemand anders die hem uitlegt wat er mis is met zijn statement.
Dat gezegd vind ik dit een zeer leuke melodie maar aan de opbouw stoor ik me een beetje, lijkt onafgewerkt :p