Nou, wat doe je hier nog?Elexz wrote:Ach, het is Hardtraxx maar, het niveau is zelden hoger geweest sinds de opkomst van het dagjesvolk
Zullen we maar weer on-topic
Nou, wat doe je hier nog?Elexz wrote:Ach, het is Hardtraxx maar, het niveau is zelden hoger geweest sinds de opkomst van het dagjesvolk
roberttt wrote: Zullen we maar weer on-topic
De vroegste preview zal vanaf 20 oktober zijn. ;p_Padam wrote:damn ik wil een langere preview! elke keer als er gebumpt word krijg ik weer hoop op een preview :p
Denk dat hij daarom ook geen hws heeft gedaan. Zodat zijn nieuwe tracks exclusief voor zn feest worden !Heartstyle wrote:Helpt er idd niet bij dat Hhz deze maand geen HwS podcast houdt. Daar zat die waarschijnlijk wel in
Dan heb je nog niet zoveel tracks gehoordKwisniks wrote:Dit moet wel een van de meest perfecte tracks ooit zijn![]()
Ik deel zijn mening, en ik heb genoeg tracks gehoordLyst wrote:Dan heb je nog niet zoveel tracks gehoordKwisniks wrote:Dit moet wel een van de meest perfecte tracks ooit zijn![]()
Als jij moet kiezen, melodie van So High of deze?Lyst wrote: Dan heb je nog niet zoveel tracks gehoord
Nou ik heb genoeg tracks gehoord, maar iets in deze track pakt mij echt helemaal. Het is niet dat ik in 2012 pas om de hoek ben komen kijken hoorLyst wrote:Dan heb je nog niet zoveel tracks gehoordKwisniks wrote:Dit moet wel een van de meest perfecte tracks ooit zijn![]()
DaBerry wrote:Hmm, zo geweldig vind ik dit niet eigenlijk...
Melodie pakt me totaal niet...
So High. INSTANTTiMOTHYb wrote:Als jij moet kiezen, melodie van So High of deze?Lyst wrote: Dan heb je nog niet zoveel tracks gehoord
bRt_ wrote: So High. INSTANT