melodie en kick gaan niet lekker samen vind ik, melo ook niet echt spannend.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - Takin It Back (Live Edit)
- View the latest post: Nick Novity & GSB - Takin' Over (DT215)
- View the latest post: Dan-Rider - Takin Off (TCLABS041)
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan - Takin' Off (DJ Isaac Remix) (EVO068)
- View the latest post: Firelite & ID - Takin Off
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Nostalgie deze track, alleen niet echt een fan van de kick.
Ja dit dus. Eerste keer dat ik hem hoorde dacht ik precies hetzelfde. Hoor je er zo duidelijk in terug. Wat betreft de plaat, fijn nummertje, typische heady sounds. Zeker niet een van de beste, maar luistert lekker weg.Daveytl wrote:Is mPedaalemre wrote:Is dit nou trouwens ook Heady z'n stem? Of ben ik de enige die dat denkt?
Vind het een heerlijke plaat en de video clip die erbij gemaakt is maakt alles nog net even iets beter vind ik! Goed aan gewerkt!
Leuke plaat om af en toe op te zetten. Fijne mainstream kicks. 
Clip is heel vet inderdaad! Track zelf vind ik niet zo bijzonder. Luistert wel lekker weg, maar mist wat power.
Heerlijke clip. Voor de rest ook een fijn nummer.
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Natuurlijk zit hier een extra lading aan vast en die clip versterkt dat gevoel alleen maar.
Maar ik vind het toch een lekker plaatje, zeker ook door de intro die me aan Tonight doet denken.
Maar ik vind het toch een lekker plaatje, zeker ook door de intro die me aan Tonight doet denken.
Wel een leuk plaatje, maar volgende keer mag ie wel weer een echte vocalist gebruiken, dit klinkt nergens naar.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Kan m wel wat meer waarderen nu, nadat ik m hoorde voor Headhunterz zn Q&A @ HDE
Vind de vocals nog steeds wat minder tho
De track in combinatie met de clip versterkt echt het gevoel van deze plaat. Want de plaat is aanzieg niet zo sterk, maar het gevoel en nostalgie die het met zich meebrengt maakt dit een plaat die ik graag luister. Het roept een bepaald gevoel op wat ik bij weinig hardstyle platen de laatste tijd heb gehad.
Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.
Op zich vind ik het in deze track nog niet zo storend, maar hij mist voor een hardstyle lead heel wat aan scherpte vind ik ook.Mark With A Tarrel wrote:Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.
Het mist gewoon dat full on lead feeling. Wel props dat hhz het gewoon triplet houdt.TiMOTHYb wrote:Op zich vind ik het in deze track nog niet zo storend, maar hij mist voor een hardstyle lead heel wat aan scherpte vind ik ook.Mark With A Tarrel wrote:Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.
Ik luister nog regelmatig Abba (veelzijdige muzieksmaak) maar herken de melodie niet zo ergens vanhurricane wrote:De melodie van deze track lijkt zo op een heel oud pop nummer waar ik niet op kan komen...
Zou toch zweren dat mn ouders die plaat vroeger altijd opzetten
Beetje Abba achtig zeg maar