TiMOTHYb schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.
Op zich vind ik het in deze track nog niet zo storend, maar hij mist voor een hardstyle lead heel wat aan scherpte vind ik ook.
Het mist gewoon dat full on lead feeling. Wel props dat hhz het gewoon triplet houdt.
hurricane schreef:
De melodie van deze track lijkt zo op een heel oud pop nummer waar ik niet op kan komen...
Zou toch zweren dat mn ouders die plaat vroeger altijd opzetten

Beetje Abba achtig zeg maar
Ik luister nog regelmatig Abba (veelzijdige muzieksmaak) maar herken de melodie niet zo ergens van

.