Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

melodie en kick gaan niet lekker samen vind ik, melo ook niet echt spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nostalgie deze track, alleen niet echt een fan van de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pedaalemre schreef:
Is dit nou trouwens ook Heady z'n stem? Of ben ik de enige die dat denkt?

Is m


Ja dit dus. Eerste keer dat ik hem hoorde dacht ik precies hetzelfde. Hoor je er zo duidelijk in terug. Wat betreft de plaat, fijn nummertje, typische heady sounds. Zeker niet een van de beste, maar luistert lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een heerlijke plaat en de video clip die erbij gemaakt is maakt alles nog net even iets beter vind ik! Goed aan gewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat om af en toe op te zetten. Fijne mainstream kicks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clip is heel vet inderdaad! Track zelf vind ik niet zo bijzonder. Luistert wel lekker weg, maar mist wat power.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 18:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke clip. Voor de rest ook een fijn nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 06:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 12:31 
 
Hardtraxxer

Natuurlijk zit hier een extra lading aan vast en die clip versterkt dat gevoel alleen maar.
Maar ik vind het toch een lekker plaatje, zeker ook door de intro die me aan Tonight doet denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel een leuk plaatje, maar volgende keer mag ie wel weer een echte vocalist gebruiken, dit klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Kan m wel wat meer waarderen nu, nadat ik m hoorde voor Headhunterz zn Q&A @ HDE :P Vind de vocals nog steeds wat minder tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track in combinatie met de clip versterkt echt het gevoel van deze plaat. Want de plaat is aanzieg niet zo sterk, maar het gevoel en nostalgie die het met zich meebrengt maakt dit een plaat die ik graag luister. Het roept een bepaald gevoel op wat ik bij weinig hardstyle platen de laatste tijd heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.

Op zich vind ik het in deze track nog niet zo storend, maar hij mist voor een hardstyle lead heel wat aan scherpte vind ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Schiet me lek maar ik vind die Headhunterz signature lead echt best kut.

Op zich vind ik het in deze track nog niet zo storend, maar hij mist voor een hardstyle lead heel wat aan scherpte vind ik ook.


Het mist gewoon dat full on lead feeling. Wel props dat hhz het gewoon triplet houdt.
hurricane schreef:
De melodie van deze track lijkt zo op een heel oud pop nummer waar ik niet op kan komen...
Zou toch zweren dat mn ouders die plaat vroeger altijd opzetten xd
Beetje Abba achtig zeg maar


Ik luister nog regelmatig Abba (veelzijdige muzieksmaak) maar herken de melodie niet zo ergens van :P.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks