Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Headhunterz

Track(s): Reloaded part 2 (Audiotricz edit)

Sample/video:
@13:53
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat is er veranderd behalve de kick?
En why...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hebben wat zitten knippen met de intro en er een andere kick onder gegooid.. Áls je het doet, doe het dan goed en dus niet op deze manier.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar is dit voor nodig? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:56 
 
Hardtraxx Addict

Zijn dit nou de kicks van Wildstylez die hij voornamelijk in de Alpha2 tracks gebruikte? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 22:16 
 

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die mid.... doe is normaaaaaaaaal.

Tenenkrommend altijd als opkomende DJ's voor elke 2 minuten werk ergens hun eigen naam aan toevoegen.. Edits, Mashups, bootlegs, het is kwalitatief vrijwel altijd even ver onder de maat. Wat dat betreft springt deze er wel boven uit eigenlijk, deze is extra onzinnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 22:59 
 
Hardtraxxer

Dit is al een oudere track. Zullen ze wel draaien zodat mensen het knippen en toch een HQtje hebben. :)
Gebeurt wel vaker zo met loze tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:19 
 
Hardtraxx Addict

Die kick in het origineel is juist perfect voor de track. Draai die toch verdomme, dit is echt een verkrachting. Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 23:50 
 
Hardtraxxer

vond hem live wel lekker gaan op Daydream..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een remix maken, ok.
Maar dit is zo makkelijk scoren, een klassieker pakken waardoor iedereen er van opkijkt en dan een slechtere kick er onder zetten en een element een beetje veranderen, en hup je mag je naam achter een enorm bekende plaat plakken.

Doe dan inderdaad
Kwisniks schreef:
Die kick in het origineel is juist perfect voor de track. Draai die toch verdomme.


Lijkt wel of 3/4 van de dj's te schijterig is om een oude track te draaien en ze daarom een edit er van moeten maken, zodat het meer bij hun eigen past terwijl de plaat bijna niks is veranderd en je juist het goeie element van de track hebt verpest. Vooral de nieuwe mainstream dj's hebben daar een groot aandeel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb mezelf voor genomen om het niet meer op deze manier te verwoorden, maar dit nummer verdient het. De tering wat klinkt die mid kut :sick: Wat bezielt je om onder zo'n geniaal nummer even van die zielige plopjes te zetten die voor moeten doen als kicks. Dit zie ik niet meer als een nummer willen verbeteren of je eigen draai er aan willen geven, maar meer om snel je naamsbekendheid te vergroten door maar achter een hit je eigen artiestennaam te kunnen zetten... Wordt ook moe van het excuus dat ze met een edit/remix een nummer dan in een hedendaagse set kunnen draaien. Dit soort nummers kunnen nog jaren mee, het is gewoon een kwestie van willen. -zeikmodus uit-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Plaatjes verneuken doe je zo. Man man man wat slecht dit. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dafuqs deze plaat? HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg jammer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ehm.. Dit is toch Last of the Mohicanz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke, dan heb ik dus een album op mn pc staan waar de 2 nummers zijn omgedraaid :P My whole life was a lie....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:42 
 
Hardtraxx Addict

Heb er ook echt geen woorden voor :( Had ze op Facebook ook even een bericht gestuurd en dit gaven zij als antwoord.

Citaat:
Voorzover je het niet hebt kunnen horen is het een simpele kick edit. Dit hebben we puur gedaan om de track naar ons idee weer draaibaar te maken. Ps. Je kan ook gewoon het origineel luisteren ;) kusjes


Kansloos argument zeg.. Waarom zou het origineel niet draaibaar meer zijn? :/ Heb ik 1000000x liever dan deze schijt-kick edit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Heb er ook echt geen woorden voor :( Had ze op Facebook ook even een bericht gestuurd en dit gaven zij als antwoord.

Citaat:
Voorzover je het niet hebt kunnen horen is het een simpele kick edit. Dit hebben we puur gedaan om de track naar ons idee weer draaibaar te maken. Ps. Je kan ook gewoon het origineel luisteren ;) kusjes


Kansloos argument zeg.. Waarom zou het origineel niet draaibaar meer zijn? :/ Heb ik 1000000x liever dan deze schijt-kick edit..

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Dit hebben we

WE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:14 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Analoxx schreef:
Dit hebben we

WE?


Ze zijn toch met z'n 2e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Plaatjes verneuken doe je zo. Man man man wat slecht dit. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Daveytl schreef:
Analoxx schreef:
Dit hebben we

WE?


Ze zijn toch met z'n 2e?

Oh oeps, ik dacht dat er 'Atmozfears' stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lijkt wel of 3/4 van de dj's te schijterig is om een oude track te draaien en ze daarom een edit er van moeten maken, zodat het meer bij hun eigen past terwijl de plaat bijna niks is veranderd en je juist het goeie element van de track hebt verpest. Vooral de nieuwe mainstream dj's hebben daar een groot aandeel in.


Precies dit dus, omdat de originele zogenaamd 'niet meer gedraaid kan worden', want dat past niet in de stijl van de set. Hou toch op, dan zo'n belabberde edit maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks