Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ik word hier gewoon een beetje verdrietig van.. Geef ze wel gelijk dat hij nu weer 'draaibaar' is. Hij valt nu minder op tussen alle meuk van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Heb er ook echt geen woorden voor :( Had ze op Facebook ook even een bericht gestuurd en dit gaven zij als antwoord.

Citaat:
Voorzover je het niet hebt kunnen horen is het een simpele kick edit. Dit hebben we puur gedaan om de track naar ons idee weer draaibaar te maken. Ps. Je kan ook gewoon het origineel luisteren ;) kusjes


Kansloos argument zeg.. Waarom zou het origineel niet draaibaar meer zijn? :/ Heb ik 1000000x liever dan deze schijt-kick edit..

Ze willen hem draaibaar maken maar dan laten ze vervolgens in de rest van het nummer nog steeds de originele kicks, zelfs bij de mid-outro die verdomme precies hetzelfde is als de mid-intro. :lol: :lol: :lol:

Voor de rest is alles al gezegd. Die kick edit bevat 0,0 kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Analoxx schreef:
Daveytl schreef:
WE?


Ze zijn toch met z'n 2e?

Oh oeps, ik dacht dat er 'Atmozfears' stond :P

1 pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"Je kan ook gewoon het origineel luisteren."

Kansloze bijdehante klote DJ's. Je kan ook gewoon het origineel draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
"Je kan ook gewoon het origineel luisteren."

Kansloze bijdehante klote DJ's. Je kan ook gewoon het origineel draaien.

Draai dan ook gewoon het orgineel in plaats van dit soort edits te maken, is iedereen weer blij..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks