Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit is wel een unieke plaat die je bijblijft en vet dat dit vanuit Headhunterz komt. Toch een beetje verdeeld over wat ik van de track op zichzelf vind. Qua sounds, vibe en opbouw vind ik het echt een hele vette plaat, maar zeker de 2e climax is niet echt dansbaar en door de kicks is het voor mij ook niet echt iets om thuis te luisteren. Het zou wat mij betreft wel echt een perfecte eindshow plaat zijn. Al met al hoop ik wel dat hij deze sound meer gaat verkennen want er zit wel veel potentie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is in al die jaren dat ik hardstyle volg een van de meest bijzondere en aangrijpende tracks die ik gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 01:20 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Rickzel schreef:
hotymoty schreef:
De sounds zijn niet nieuw, maar gewoon gerecycled van remix van Unconscious, die volgens mij ook al drie kwart jaar geleden voor eerst werd gedraaid.


Deze plaat 'recyclen' noemen vind ik echt veel te kort door de bocht.

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Best wat (hoofd)sounds zijn wel gerecycled, dat hoor je duidelijk. Daar doelde ik op.

Nog even keer goed geluisterd. Ik mis gewoon een fatsoenlijke melodie en vooral climax die niet om de 5 seconden wordt onderbroken voor 2 seconden door een vocaal of geluidje. Zo weinig drive. De sounds zijn wel gruwelijk.


Ik snap je punt wel qua drive. De breaks tussen elke 8 bars is inderdaad wat storend. Maar overall qua sfeer en sounddesign is dit wel vergelijkbaar met wat Devin Wild aan het doen is. Op een heel hoog niveau een nieuwe sound ten gehore brengen. Dat het afgeleid is van een bepaald nummer vind ik niet gek. Meeste hardstyle platen hebben wel elementen van bepaalde stijlen/nummers/melodieën. Het gaat mij vooral om de vibe en die is echt heel erg dik. En die roffel in de synth :drool: Echt om je vingers bij af te likken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
dansbaar

@MelvinFR ben jij het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ivm alle linkjes die dood zijn.

Ik blijf hem maar repeaten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:


Ivm alle linkjes die dood zijn.

Ik blijf hem maar repeaten :cry:

Thanks! heb hem in de OP gezet!
Zal als backup nog wel aan andere erbij zetten

Op Insta gaf HHZ aan dat alle nieuwe muziek klaar is voor release. Hopelijk dus incl deze :innocent:
Kunnen we de TOTY 2023 daarmee meteen schriftelijk afhandelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pff onderbreking elke 4-5 kicks? nee dank je
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 17:02 
 
Donateur

Meesterwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 22:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ziek plaatje wel qua sound design, zo'n typische synth die je in progressive house, wat meer atmosferische techno (ARTBAT, Agents Of Time e.d.) en D&B terug hoort maar dan met wat lompe kicks er onder. Heel tof, alleen die onderbreking elke paar kicks is wel storend idd en haalt de drive er uit. Het is een beetje wat Vertile ook doet maar dan een stap verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind. De sfeer en opbouw is wel goed, maar de onderbrekingen in de climax vind ik nou niet bevorderend. Dat het uniek is en fris helemaal mee eens. Maar ik weet nog niet of ik dit nou fantastisch vind of niks. Ik snap overige wel de overweldigende reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 16:02 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind. De sfeer en opbouw is wel goed, maar de onderbrekingen in de climax vind ik nou niet bevorderend. Dat het uniek is en fris helemaal mee eens. Maar ik weet nog niet of ik dit nou fantastisch vind of niks. Ik snap overige wel de overweldigende reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind. De sfeer en opbouw is wel goed, maar de onderbrekingen in de climax vind ik nou niet bevorderend. Dat het uniek is en fris helemaal mee eens. Maar ik weet nog niet of ik dit nou fantastisch vind of niks. Ik snap overige wel de overweldigende reacties.

Mijn gedachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
pff onderbreking elke 4-5 kicks? nee dank je


Ik sla ook over.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 11:04 
 
Hardtraxxer

tering ouwe, wat is dit ziek.
Alsof je helemaal meegesleurd word in de plaat.
En die breaks passen er eigenlijk wel bij.
T is niet zo'n beukplaat als je gewend bent, maar deze houdt me allesbehalve stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, als je een Headhunterz set bezoekt kom je uberhaupt niet om flink te beuken.

Gebeurt zoveel in deze plaat dat de weinige hoeveelheid kicks mij echt geen bal uitmaakt.

Hij blijft ook goed. Na ontelbaar vaak repeat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer dat ik hem nu volledig luister. Ik heb beetje gemengde gevoelens. Qua vibe in de plaat en sounddesign is dit echt nextlevel. Maar ik kan echt niets met de kicks. Hadden hier andere kicks onder gezeten dan was dit TOTY materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 14:30 
 
Hardtraxxer

Heb deze plaat hele dag op repeat.
Als je m voelt, dan voel je m ook echt :loving:
Deze komt in mn top3 dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Heb deze plaat hele dag op repeat.
Als je m voelt, dan voel je m ook echt :loving:
Deze komt in mn top3 dit jaar


Dan heb ik slecht nieuws, deze gaat pas in je TOTY lijstje van 2025 komen vermoed ik zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 14:54 
 
Hardtraxxer

Dan maakt het voor dit jaar wel wat makkelijker :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Jeffreylp schreef:
pff onderbreking elke 4-5 kicks? nee dank je


Ik sla ook over.. -.-


Heb de hele tijd het idee dat 'ie (het dansbare stuk) nog niet begonnen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel een technisch hoogstandje zijn maar op een feest zit ik hier echt niet op te wachten.

Desalniettemin leuk dat Heady zichzelf weet uit te dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Zal wel een technisch hoogstandje zijn maar op een feest zit ik hier echt niet op te wachten.

Desalniettemin leuk dat Heady zichzelf weet uit te dagen.


Dit vat het wel goed samen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De details in deze plaat zijn zo geschift. Hoe die kickroll bij 1:21 de melodie volgt. Ook al is dat trucje niet uniek, bij deze plaat klinkt het dan weer nét even iets vetter dan andere platen.

Sorry voor het spammen in dit topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 10:16 
 
Hardtraxxer

heb deze voorgelegd aan m'n maten die beetje mainstream zijn.
Maar die kunnen dit dus echt niet volgen, en vinden dit dus ook niets.
Triggered :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe maten zoeken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks