Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:31 
 
Hardtraxx Addict

roy_ schreef:
InfinI schreef:
Vind er net zoals bij deel 2 weer echt geen reet aan. Melodie raakt kant noch wal. Hij is wel vaker van de hoge akkoorden in z'n leads maar dit slaat echt alles. Kicks slaan ook nergens op.


Ik snap niet hoe je dit kut kan vinden. Als je van beetje hardstyle houd moet je dit wel kunnen waarderen toch? Als je een echte rawsoldier, uptempo, fremchcore gast bent kan ik het begrijpen maar als je ook van dbstf, wildstylez etc. houd dan moet dit ook goed zijn denk ik zo.

Uberhout's post dekt de lading wel redelijk denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Uberhout's post dekt de lading wel redelijk denk ik.


Jouw post had een toch iets negatievere lading :P.

OT: Ik vind dit echt een van de mooiste hardstyle nummers die ik ooit gehoord heb, kan niet wachten op de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 20:13 
 
Hardtraxx Addict

DisAster schreef:
Jouw post had een toch iets negatievere lading :P

Was nog zacht geformuleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
roy_ schreef:
InfinI schreef:
Vind er net zoals bij deel 2 weer echt geen reet aan. Melodie raakt kant noch wal. Hij is wel vaker van de hoge akkoorden in z'n leads maar dit slaat echt alles. Kicks slaan ook nergens op.


Ik snap niet hoe je dit kut kan vinden. Als je van beetje hardstyle houd moet je dit wel kunnen waarderen toch? Als je een echte rawsoldier, uptempo, fremchcore gast bent kan ik het begrijpen maar als je ook van dbstf, wildstylez etc. houd dan moet dit ook goed zijn denk ik zo.

Uberhout's post dekt de lading wel redelijk denk ik.


Hmm ja dat kan ik best begrijpen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 23:38 
 
Hardtraxx Elite

Mooie plaat met veel gevoel. Alleen vind de synth wel veels te leeg en zeurderig. Snap ook niet waarom die niet de synth van Orange Heart gebruikt, die is een stuk voller en beter afgewerkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Prachtplaat. Je hoort duidelijk het gevoel erin terug en dat maakt zijn platen altijd geweldig (L)


Dit inderdaad. Heerlijke plaat met veel gevoel. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 17:39 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
Vind er net zoals bij deel 2 weer echt geen reet aan. Melodie raakt kant noch wal. Hij is wel vaker van de hoge akkoorden in z'n leads maar dit slaat echt alles. Kicks slaan ook nergens op.


De dikke mid-intro en de vocals die voor een goede sfeer zorgen compenseerden bij deel 2 flink waardoor de totale plaat nog steeds vet was. deel 3 mist dat waardoor hoge akkoorden en zeurderige vocals dit een beetje orange heart 2.0 maken ipv dragonborn 3. Snap ook niet hoe hij van platen zoals path of the hunter, luminosity, it's an edit naar deze stijl is gegaan. Path of the hunter blijft verreweg de beste plaat na z'n return.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het een prachtige plaat geworden, helemaal als je zijn gevoel erin meeneemt. Geen echte klapper voor op de dansvloer maar man wat zou ik deze graag eens live willen horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik snap niet hoe je dit kut kan vinden. Als je van beetje hardstyle houd moet je dit wel kunnen waarderen toch? Als je een echte rawsoldier, uptempo, fremchcore gast bent kan ik het begrijpen maar als je ook van dbstf, wildstylez etc. houd dan moet dit ook goed zijn denk ik zo.


Normaal laat ik gewoon lekker links liggen wat me niet boeit maar deze comment zette me per direct ff op de kast.

Ja hallo Roy bij deze wil ik graag melden dat ik deze plaat echt heel erg kut vind en raad eens ik ben groot fan van dbstf en wildstylez???????Laten we anders lekker voor een ander bepalen wat hij vet vind met een rekensommetje wat logisch is in je eigen hoofd want zo werkt smaak.

Headhunterz heeft zich na de comeback op een bepaalde manier in de markt gepositioneerd. Gevoelig, spiritueel etc en dat is heelmaal prima. Werkt voor een hoop mensen blijkbaar. Daar is elke artiest ook vrij in. Het werkt voor mij alleen averechts. Ik ben een ouwe, cynische Groningse lul die gewoon lekker naar een feestje wil gaan om biertjes te nuttigen en te auwhoeren met vrienden. Als ik Headhunterz zijn muziek hoor zie ik gelijk zijn jankerige gevoelige pleurisbek voor me wat me gewoon op elk vlak irriteert. De parasociale band (shoutoutje ernst voor deze) die geschept is bij zijn fans is ook van kracht geworden bij mij, maar dan in negatieve zin. Pleurt aub lekker op en ga lekker weer hardstyle maken voor de dansvloer en niet voor 13 jarige tieners die hun ouders maar kut vinden en hun eerste vriendje zien vreemdgaan met die meid met iets grotere tiete.

Wildstylez doet niet zo moeilijk. Is gewoon een artiest. Maakt muziek. Hier knul'n nieuwe plaat. Niks geen story op insta waarin hij diep diep DIEP in de camera kijkt om te vertellen wat een bijzondere reis het maken van de plaat is geweest omdat hij de inspiratie kreeg tijdens het harsen van zijn balhaar weet ik veel wat hij telkens verzint. DBSTFN net zo. Kwamen nota bene terug vanaf een ander genre zonder vlog of whatever "we deden ff house maar haha tog kut haha naja we make weer hardstyle hier knul'n album". Dat spreekt me veel meer aan dan een soortgelijk toneelstukje in het begin van onderstaande video. Echtwaar jonge ik kots hier echt van.



Oke oke oke nog ff positief afsluiten want Broken Balance blijft wat mij betreft de OG OG zure Guy (©) van Hardtraxx ik kan wel horen dat Headhunterz gewoon kwaliteit levert. Het zit wel goed in elkaar allemaal en er blijkt ook gewoon een formule te bestaan dat het wel werkt voor me en dat is project one. Net ff een paar extra triplets in de melodie of wat iconische punchrolls van Wildstylez en ik ben verkocht. The Upside Down staat al dagen op repeat en dat komt ook grotendeels door invloed van HHZ. Minder bullshit minder zeik en meer FEEST want dat wil je toch met dit genre jank dat maar op een tegeltje modderfokkers.
/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bek jong zuur stuk vreetn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, mogguh :lol: Gaat het verder wel goed met je? Bedoel je kan ergens geen fan van zijn maar dit neemt wel vreemde vormen aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan, dat kwam onverwachts :lol: ben blij dat ik je uitlaatklep mag zijn voor vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Citaat:

Headhunterz heeft zich na de comeback op een bepaalde manier in de markt gepositioneerd. Gevoelig, spiritueel etc en dat is heelmaal prima. Werkt voor een hoop mensen blijkbaar. Daar is elke artiest ook vrij in. Het werkt voor mij alleen averechts. Ik ben een ouwe, cynische Groningse lul die gewoon lekker naar een feestje wil gaan om biertjes te nuttigen en te auwhoeren met vrienden. Als ik Headhunterz zijn muziek hoor zie ik gelijk zijn jankerige gevoelige pleurisbek voor me wat me gewoon op elk vlak irriteert. De parasociale band (shoutoutje ernst voor deze) die geschept is bij zijn fans is ook van kracht geworden bij mij, maar dan in negatieve zin. Pleurt aub lekker op en ga lekker weer hardstyle maken voor de dansvloer en niet voor 13 jarige tieners die hun ouders maar kut vinden en hun eerste vriendje zien vreemdgaan met die meid met iets grotere tiete.

Wildstylez doet niet zo moeilijk. Is gewoon een artiest. Maakt muziek. Hier knul'n nieuwe plaat. Niks geen story op insta waarin hij diep diep DIEP in de camera kijkt om te vertellen wat een bijzondere reis het maken van de plaat is geweest omdat hij de inspiratie kreeg tijdens het harsen van zijn balhaar weet ik veel wat hij telkens verzint. DBSTFN net zo. Kwamen nota bene terug vanaf een ander genre zonder vlog of whatever "we deden ff house maar haha tog kut haha naja we make weer hardstyle hier knul'n album". Dat spreekt me veel meer aan dan een soortgelijk toneelstukje in het begin van onderstaande video. Echtwaar jonge ik kots hier echt van.


/rant


Goed verhaal wel.. ben het er zowaar mee eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
verhaal

wat een frustraties op de dinsdag :lol: dinsdagdip? xd
Lees hier in dat verhaal amper wat over de track en meer de persoon. Volgens jou moet er minder flauwekul zijn en meer feest. beperk je verhaal dan ook tot enkel de muziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hey. Dat is een best verhaal. :surrender: Niks mis mee, maar de irritatie over Headhunterz zit jou dus zo diep dat je geen enkele track meer kan waarderen als ik alles een beetje goed lees? Headhunterz solo heb ik het dan over. Geen Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft niet zozeer aan de hoeveelheid irritatie te maken ofzo. Ondanks dat ik hardstyle niet (meer) op de voet volg je ontkomt niet aan headhunterz. Het is geen Da Tweekaz die lekker hun eigen plekkie hebben veroverd in de scene en zolang je er niet bij in de buurt komt merk je er ook niet zoveel van.

Met maten lekker een pilske drinken tijdens de defqon stream zie je ineens die waailap in het gras zitten "god wat doet hij nu weer" :P Daarnaast vind ik zijn muziek ook aansluiten bij zijn image momenteel. Melodieën zijn wat aan de melodramatische kant, synths. Het plaatje klopt gewoon. Het is niet zo dat zijn online marketing/image ervoor heeft gezorgd dat ik zijn muziek ineens kut vind. Het versterkt elkaar in negatieve zin maar hey ik auwhoer ook allemaal een beetje hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2020 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Headhunterz heeft zich na de comeback op een bepaalde manier in de markt gepositioneerd. Gevoelig, spiritueel etc en dat is heelmaal prima. Werkt voor een hoop mensen blijkbaar. Daar is elke artiest ook vrij in. Het werkt voor mij alleen averechts. Ik ben een ouwe, cynische Groningse lul die gewoon lekker naar een feestje wil gaan om biertjes te nuttigen en te auwhoeren met vrienden. Als ik Headhunterz zijn muziek hoor zie ik gelijk zijn jankerige gevoelige pleurisbek voor me wat me gewoon op elk vlak irriteert. De parasociale band (shoutoutje ernst voor deze) die geschept is bij zijn fans is ook van kracht geworden bij mij, maar dan in negatieve zin. Pleurt aub lekker op en ga lekker weer hardstyle maken voor de dansvloer en niet voor 13 jarige tieners die hun ouders maar kut vinden en hun eerste vriendje zien vreemdgaan met die meid met iets grotere tiete.

Wildstylez doet niet zo moeilijk. Is gewoon een artiest. Maakt muziek. Hier knul'n nieuwe plaat. Niks geen story op insta waarin hij diep diep DIEP in de camera kijkt om te vertellen wat een bijzondere reis het maken van de plaat is geweest omdat hij de inspiratie kreeg tijdens het harsen van zijn balhaar weet ik veel wat hij telkens verzint. DBSTFN net zo. Kwamen nota bene terug vanaf een ander genre zonder vlog of whatever "we deden ff house maar haha tog kut haha naja we make weer hardstyle hier knul'n album". Dat spreekt me veel meer aan dan een soortgelijk toneelstukje in het begin van onderstaande video. Echtwaar jonge ik kots hier echt van.


:worship: :worship:

Heerlijk zo ff ongenuanceerd zeggen waar het op staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vreemd dat die zn eigen vriendin op het artwork van deze plaat heeft gebruikt. Ik weet dat het over haar gaat maar vind het toch een beetje cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon lekker plaatje xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 15:15 
 
Hardtraxx Elite

Dit is een van de eerste keer dat ik een HHZ-plaat die ik halverwege de clip heb uitgezet. Ten eerste is deze plaat echt te veel gehyped in afgelopen 10 maanden. 500 instagram-stories van dat hij bezig is met de plaat en uiteindelijk helemaal niks veranderd is in vergelijking met de versie die hij op Qlimax draaide. Waardoor ik hem simpelweg zat ben gaan worden. Break van de plaat vind ik veel te simpel en te leeg voor zo’n gehypte track. Tot slot vind ik de synth echt veel te zeurderig. Ik kan er echt niet naar luisteren, klinkt gewoon niet zuiver ofzo. En dat terwijl de rest van de sounds prima zijn, alleen beetje leeg.

Normaliter ben ik echt heel erg fan van Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend dikke plaat, TOTY! Petje af!! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 16:53 
 
Hardtraxxer

Swapiamente schreef:
Ontzettend dikke plaat, TOTY! Petje af!! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Vreemd dat die zn eigen vriendin op het artwork van deze plaat heeft gebruikt. Ik weet dat het over haar gaat maar vind het toch een beetje cringe.


Zo krijgt 'The Dragonborn comes' in een keer een heel andere wending he.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle