Of ik ben heel doof, of ik hoor bij deze plaat weinig verschil met part 2?
Zal wel het eerste zijn haha
Zal wel het eerste zijn haha
altijd top om te lezen wat jij van dingen denktMillard Fillmore wrote:goede grap zegAlm1ghty wrote:Ik wil ook Instagrammodel als beroep worden... Of Flugelmeisje.
ik denk niet na ik leef op intuïtieAlm1ghty wrote:heb je nog meer
Mwahkbm_ wrote:De melodie van deze track komt in ieder geval van deze classic van Sian Evans
View on YouTube
Als het goed is heeft ie het nummer gemaakt voor Luna (Eva Luna), zijn vorige vriendin. (vóór Linnebel, als ze daadwerkelijk iets hebben gehad.)94RD wrote:Iemand enig idee wat er is gebeurd? Op Qlimax vertelde hij dat hij het nummer aan iemand wil opdragen, en dat iedereen fouten maakt...
Geen goeie bron dus.Denkeleda wrote:Heet dus Broken Heart volgens de tracklist meneer in de comments
Luna is weer back volgens mij. Heady zei in het interview bij Qonnect dat zijn vriendin ziek thuis zit & Luna had bij Dediqated weer een plaatje geschoten voor heady & vriendengroep. (View on Instagram , Check de tags)94RD wrote: Als het goed is heeft ie het nummer gemaakt voor Luna (Eva Luna), zijn vorige vriendin. (vóór Linnebel, als ze daadwerkelijk iets hebben gehad.)
Heady zei in het interview bij Dediqated dat zijn vriendin ziek thuis zit & Luna had bij Dediqated weer een plaatje geschoten voor heady & vriendengroep.
inmiddels weer trug bij Heady en al ruim in beeld geweest met hoofdPedaalemre wrote: Dus wel over Luna, het meisje zonder hoofd.
niet iedereen is op de hoogte van de laatste gossip jwtPedaalemre wrote:No shit Sherlock. Maar dat is wel haar bijnaam hier toch.
Ik snap niet hoe je dit kut kan vinden. Als je van beetje hardstyle houd moet je dit wel kunnen waarderen toch? Als je een echte rawsoldier, uptempo, fremchcore gast bent kan ik het begrijpen maar als je ook van dbstf, wildstylez etc. houd dan moet dit ook goed zijn denk ik zo.InfinI wrote:Vind er net zoals bij deel 2 weer echt geen reet aan. Melodie raakt kant noch wal. Hij is wel vaker van de hoge akkoorden in z'n leads maar dit slaat echt alles. Kicks slaan ook nergens op.