Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 17:29 
 
Hardtraxxer

Ik vind de plaat veel te "vol" klinken in de climax, to be honest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Dit is een van de eerste keer dat ik een HHZ-plaat die ik halverwege de clip heb uitgezet. Ten eerste is deze plaat echt te veel gehyped in afgelopen 10 maanden. 500 instagram-stories van dat hij bezig is met de plaat en uiteindelijk helemaal niks veranderd is in vergelijking met de versie die hij op Qlimax draaide. Waardoor ik hem simpelweg zat ben gaan worden. Break van de plaat vind ik veel te simpel en te leeg voor zo’n gehypte track. Tot slot vind ik de synth echt veel te zeurderig. Ik kan er echt niet naar luisteren, klinkt gewoon niet zuiver ofzo. En dat terwijl de rest van de sounds prima zijn, alleen beetje leeg.

Normaliter ben ik echt heel erg fan van Headhunterz.


Eens.

Melodie is echt fantastisch maar het klinkt voorderest niet echt fijn. Laat D-Sturb hier maar een remix van maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: (L)

Enige wat jammer is, is dat deze plaat geen fatsoenlijke tracktitel heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 19:33 
 
Hardtraxx Crew

:loving:

Alleen snap ik niet waarom dit Dragonborn Part 3 is en niet gewoon alleen 'Oceans Apart'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
:loving:

Alleen snap ik niet waarom dit Dragonborn Part 3 is en niet gewoon alleen 'Oceans Apart'


Denk omdat iedereen de plaat gelijk zo heeft genoemd na het horen van de dragonborn vocals. Beetje hetzelfde als hoe het met TBA 2 van frontliner is gegaan.

Lekker luister nummer, mooi in elkaar gezet weer en een muzikaal hoogstandje! Zie het alleen niet echt als party track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
MYTZE schreef:
:loving:

Alleen snap ik niet waarom dit Dragonborn Part 3 is en niet gewoon alleen 'Oceans Apart'


Denk omdat iedereen de plaat gelijk zo heeft genoemd na het horen van de dragonborn vocals. Beetje hetzelfde als hoe het met TBA 2 van frontliner is gegaan.

Lekker luister nummer, mooi in elkaar gezet weer en een muzikaal hoogstandje! Zie het alleen niet echt als party track.


Nee. De video is een paar keer op YT geclaimd vlak na Qlimax. Toen stond er al onder Dragonborn pt. 3. Daarna is iedereen de track zo gaan noemen.

MYTZE schreef:
:loving:

Alleen snap ik niet waarom dit Dragonborn Part 3 is en niet gewoon alleen 'Oceans Apart'


Si !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dat beeld van die schaduw van de draak boven de Defqon stage wel heel vet. Roept toch een bepaald mythisch gevoel op ofzo. Aangezien Q-Dance pro Heady is, kijk ik er niet van op als ze een keer met een hologram komen zoals in onderstaand filmpje:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat, maar die clip is mij too much.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trage zeurplaat helaas, ik kan hier niet zoveel mee :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Fijne melodie en kicks. Brengt een leuke sfeer met zich mee. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.


Wat is het nu wel dan? Wil je de release zodat je hem elke dag kan inmixen op je CDJ's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.


:lol:

Heerlijk verwoord dit :worship:

Citaat:
Wat is het nu wel dan? Wil je de release zodat je hem elke dag kan inmixen op je CDJ's?


Los van dit.. waar overigens niks mis mee zou zijn. Wat dacht je van dat een 320kbps mp3 bestand veel betere kwaliteit is dan een Youtube filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Revolting Against schreef:
Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.


Wat is het nu wel dan? Wil je de release zodat je hem elke dag kan inmixen op je CDJ's?

Nou om eerlijk te zijn wel ja. Ik maak als hobby iedere maand een mix van wat er is uitgekomen op hardstyle gebied. Lekker voor in de auto naar werk ofzo. Dan is het wel leuk om deze erin te kunnen doen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Kaasstaaf schreef:
Revolting Against schreef:
Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.


Wat is het nu wel dan? Wil je de release zodat je hem elke dag kan inmixen op je CDJ's?

Nou om eerlijk te zijn wel ja. Ik maak als hobby iedere maand een mix van wat er is uitgekomen op hardstyle gebied. Lekker voor in de auto naar werk ofzo. Dan is het wel leuk om deze erin te kunnen doen ja.

Ik raad je aan om maandelijks naar Release Hardstyle te luisteren :cool: die doet exact dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik raad je aan om maandelijks naar Release Hardstyle te luisteren :cool: die doet exact dit


xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heady is trouwens weer/ nog single
Tot zover Hardtraxx Show nieuwsflits
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat zo is, is het wel bijzonder dat hij een videoclip/artwork (?) maakt waar z'n ex vol in staat voor een miljoenenpubliek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als dat zo is, is het wel bijzonder dat hij een videoclip/artwork (?) maakt waar z'n ex vol in staat voor een miljoenenpubliek.


Om z'n Instagram Q&A er maar even bij te halen: ze hebben geen relatie maar hebben nog altijd een hele sterke band. Gok dat ze er geen problemen mee heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuckbuddy ook prima toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mss iets voor member/Trutje/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Release is 1 oktober :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat voor Headhunterz deze plaat heel emotioneel kan zijn, maar word er zelf niet heel warm van. Knap geproduceerd, maar niet mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Release is 1 oktober :thumbsup:


Yes. Deze gaat kapot gedraaid worden in de auto. :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle