J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
Ik vind de plaat veel te "vol" klinken in de climax, to be honest.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 6 days ago
hotymoty wrote:Dit is een van de eerste keer dat ik een HHZ-plaat die ik halverwege de clip heb uitgezet. Ten eerste is deze plaat echt te veel gehyped in afgelopen 10 maanden. 500 instagram-stories van dat hij bezig is met de plaat en uiteindelijk helemaal niks veranderd is in vergelijking met de versie die hij op Qlimax draaide. Waardoor ik hem simpelweg zat ben gaan worden. Break van de plaat vind ik veel te simpel en te leeg voor zo’n gehypte track. Tot slot vind ik de synth echt veel te zeurderig. Ik kan er echt niet naar luisteren, klinkt gewoon niet zuiver ofzo. En dat terwijl de rest van de sounds prima zijn, alleen beetje leeg.

Normaliter ben ik echt heel erg fan van Headhunterz.
Eens.

Melodie is echt fantastisch maar het klinkt voorderest niet echt fijn. Laat D-Sturb hier maar een remix van maken :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
:love: (L)

Enige wat jammer is, is dat deze plaat geen fatsoenlijke tracktitel heeft gekregen.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
:loving:

Alleen snap ik niet waarom dit Dragonborn Part 3 is en niet gewoon alleen 'Oceans Apart'
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
MYTZE wrote::loving:

Alleen snap ik niet waarom dit Dragonborn Part 3 is en niet gewoon alleen 'Oceans Apart'
Denk omdat iedereen de plaat gelijk zo heeft genoemd na het horen van de dragonborn vocals. Beetje hetzelfde als hoe het met TBA 2 van frontliner is gegaan.

Lekker luister nummer, mooi in elkaar gezet weer en een muzikaal hoogstandje! Zie het alleen niet echt als party track.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
roy_ wrote:

Denk omdat iedereen de plaat gelijk zo heeft genoemd na het horen van de dragonborn vocals. Beetje hetzelfde als hoe het met TBA 2 van frontliner is gegaan.

Lekker luister nummer, mooi in elkaar gezet weer en een muzikaal hoogstandje! Zie het alleen niet echt als party track.
Nee. De video is een paar keer op YT geclaimd vlak na Qlimax. Toen stond er al onder Dragonborn pt. 3. Daarna is iedereen de track zo gaan noemen.

Si !
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Vind dat beeld van die schaduw van de draak boven de Defqon stage wel heel vet. Roept toch een bepaald mythisch gevoel op ofzo. Aangezien Q-Dance pro Heady is, kijk ik er niet van op als ze een keer met een hologram komen zoals in onderstaand filmpje:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dikke plaat, maar die clip is mij too much.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Trage zeurplaat helaas, ik kan hier niet zoveel mee :x
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heerlijke plaat! Fijne melodie en kicks. Brengt een leuke sfeer met zich mee. :worship:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Revolting Against wrote:Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.
Wat is het nu wel dan? Wil je de release zodat je hem elke dag kan inmixen op je CDJ's?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Revolting Against wrote:Geweldige plaat hoor, maar de vraag is: wanneer komt hij uit? Het is nou niet dat ik net als een 14 jarige met mn earpods in deze clip iedere dag in de bus naar school ga zitten luisteren en bekijken. Dat TMF tijdperk ben ik inmiddels al even voorbij.
:lol:

Heerlijk verwoord dit :worship:
Wat is het nu wel dan? Wil je de release zodat je hem elke dag kan inmixen op je CDJ's?
Los van dit.. waar overigens niks mis mee zou zijn. Wat dacht je van dat een 320kbps mp3 bestand veel betere kwaliteit is dan een Youtube filmpje?
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Kaasstaaf wrote:
Nou om eerlijk te zijn wel ja. Ik maak als hobby iedere maand een mix van wat er is uitgekomen op hardstyle gebied. Lekker voor in de auto naar werk ofzo. Dan is het wel leuk om deze erin te kunnen doen ja.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Revolting Against wrote:
Kaasstaaf wrote:
Nou om eerlijk te zijn wel ja. Ik maak als hobby iedere maand een mix van wat er is uitgekomen op hardstyle gebied. Lekker voor in de auto naar werk ofzo. Dan is het wel leuk om deze erin te kunnen doen ja.
Ik raad je aan om maandelijks naar Release Hardstyle te luisteren :cool: die doet exact dit
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Nuracore wrote:Ik raad je aan om maandelijks naar Release Hardstyle te luisteren :cool: die doet exact dit
xd xd xd
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Heady is trouwens weer/ nog single
Tot zover Hardtraxx Show nieuwsflits
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Als dat zo is, is het wel bijzonder dat hij een videoclip/artwork (?) maakt waar z'n ex vol in staat voor een miljoenenpubliek.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
patrickjeb wrote:Als dat zo is, is het wel bijzonder dat hij een videoclip/artwork (?) maakt waar z'n ex vol in staat voor een miljoenenpubliek.
Om z'n Instagram Q&A er maar even bij te halen: ze hebben geen relatie maar hebben nog altijd een hele sterke band. Gok dat ze er geen problemen mee heeft :P
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Fuckbuddy ook prima toch?
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Mss iets voor member/Trutje/ ?
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 12 hours ago
Release is 1 oktober :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik snap dat voor Headhunterz deze plaat heel emotioneel kan zijn, maar word er zelf niet heel warm van. Knap geproduceerd, maar niet mijn smaak.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
122Stan wrote:Release is 1 oktober :thumbsup:
Yes. Deze gaat kapot gedraaid worden in de auto. :drool: