Dank voor de leuke reacties, heel leuk om te lezen.
Headhunterz wrote:Dank voor de leuke reacties, heel leuk om te lezen.
Headhunterz wrote:Dank voor de leuke reacties, heel leuk om te lezen.
Dan weet je het nu_Padam wrote:ik wist niet dat Headhunterz op hardtraxx zat
Daarom zit die nu hopelijk op een stoel._Padam wrote:ik wist niet dat Headhunterz op hardtraxx zat
Als je interesse hebt in wat hij te vertellen heeft, kun je dit topic lezen. Erg interessant._Padam wrote:ik wist niet dat Headhunterz op hardtraxx zat
Ik vind ook dat dit stukje de track een bom energie met zich meegeeft.Basscow wrote:Vette track, al zou ik liever die Fus Ro Dah iets harder horen voordat de climax erin klapt
Melodie komt uit Skyrim zelf, dus is een beetje een verplicht onderdeel.D-Nemacyst wrote:Ik vind m niet geweldig ofzo. Maar t is niet slecht. En dat fus do rah is natuurlijk wel vet in de climax. Alleen vind ik de melodie er niet zo bij passen.
Ja als je het zo ziet wel maar hij had er best een dikke anti op kunnen gooienKhadber wrote:Melodie komt uit Skyrim zelf, dus is een beetje een verplicht onderdeel.D-Nemacyst wrote:Ik vind m niet geweldig ofzo. Maar t is niet slecht. En dat fus do rah is natuurlijk wel vet in de climax. Alleen vind ik de melodie er niet zo bij passen.
Oh hij kan het wel hoor, wat dacht je van Headshot danD-Nemacyst wrote:Ja als je het zo ziet wel maar hij had er best een dikke anti op kunnen gooienKhadber wrote:Melodie komt uit Skyrim zelf, dus is een beetje een verplicht onderdeel.D-Nemacyst wrote:Ik vind m niet geweldig ofzo. Maar t is niet slecht. En dat fus do rah is natuurlijk wel vet in de climax. Alleen vind ik de melodie er niet zo bij passen.maar dat is niet headhunterz zn straatje denk ik.
Kan, maar lijkt me raar voor een tribute die juist om deze melodie en de skyrim-vibe moet draaien.D-Nemacyst wrote:Ja als je het zo ziet wel maar hij had er best een dikke anti op kunnen gooienKhadber wrote:Melodie komt uit Skyrim zelf, dus is een beetje een verplicht onderdeel.D-Nemacyst wrote:Ik vind m niet geweldig ofzo. Maar t is niet slecht. En dat fus do rah is natuurlijk wel vet in de climax. Alleen vind ik de melodie er niet zo bij passen.maar dat is niet headhunterz zn straatje denk ik.
bedankt, nu heb ik anderhalf uur van mijn leven verspilt daaraanMeph0 wrote:Als je interesse hebt in wat hij te vertellen heeft, kun je dit topic lezen. Erg interessant._Padam wrote:ik wist niet dat Headhunterz op hardtraxx zat
Ben benieuwd of jij je tong ooit nog schoon krijgt.Wildstylerz wrote:Headhunterz wrote:Dank voor de leuke reacties, heel leuk om te lezen.graag gedaan held
zeg ik dingen die niet mogen....TiMOTHYb wrote:Ben benieuwd of jij je tong ooit nog schoon krijgt.Wildstylerz wrote:Headhunterz wrote:Dank voor de leuke reacties, heel leuk om te lezen.graag gedaan held
Ik zie alleen maar camera's gay volk.D-Ruz wrote:View on YouTube