Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
fflkkr schreef:
LV1 schreef:
Meters kippenvel toen deze vannacht in het gelredome werd gedraaid :loving:


Wil ik graag geloven, had ik hier zelfs op mijn kamer achter mijn laptop :P

Ik dacht bij mezelf, voordat ik deze plaat opzette: ’zal wel meevallen’. Maar goeie dagschotel zeg, ik sluit me hier volledig bij aan :loving:


TOTY contender voor mij, zit echt al sinds gisteren vast in mijn hoofd en blijf deze rip maar weer opzetten. Wordt weer een gevalletje "rip zo vaak luisteren dat je de track zat bent voordat die uit is". :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 14:58 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Heet dus:

Citaat:
We've received a report directly from Be Yourself Music BV that your track "Headhunterz - Dragonborn (Hard Bass 2019 Edit)" contains "Dragonborn pt 2" by Headhunterz. As a result, your track has been removed from your profile for the time being.


Hou zoiets niet in dat hij snel uitkomt of is dat tegenwoordig geen graadmeter meer?

Wat de track betreft:

Meters kippenvel bij de eerste keer luisteren. Kan niet wachten hem live te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TOTY kanshebber als deze nog gereleased wordt :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/user-917904854/headhunterz-dragonborn-2019-edit-headhunterz-hardbass-2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuke remake, maar ben niet zo lyrisch er over als de rest.

Blijft een 13/12 Headhunterz plaat buiten de breaks om. De eerste hits van die melodie komen enorm overeen met United Kids Of The World. Laatste gedeelte van die melodie is wel vet gedaan maar het eerste deel is niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:


Hoezo is mijn rip verwijderd en blijft deze staan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette en toch een opzichzelf staande plaat. Vocals zijn natuurlijk prachtig ook :drool:. Maar voor mij haalt deze het niet bij het origineel. Deze plaat haalt het niet bij de energie van het origineel en Het was toch wel een van de platen die mij de hardstyle in heeft getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Over het origineel gesproken, wat is die goed opgedroogd zeg. Net weer even geluisterd en doet echt niet onder (ook niet qua kwaliteit) voor de platen van nu. Echt een all-time classic, voor zover 2012 classic genoemd zou kunnen worden dan.

Edit: Met 20M views op Youtube ook voor altijd nog de meest bekeken hardstyle track op YT, denk ik? Ik weet nog hoe ik toen die dag gewacht heb op de YT preview, die volgens mij aangekondigd was (8u 's avonds ofzo) . Waren echt hoogtijdagen voor hardstyle en YT toen, was ook nog niet echt Spotify (?) en Soundcloud was nog echt opkomend. Dus alles werd voor het eerst via YT gepremiered. Dragonborn schoot echt met duizenden views per refresh omhoog, good times alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit gaat echt wel een hitje worden.
Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:32 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Hoezo is mijn rip verwijderd en blijft deze staan :mad:


Had ik ook met rips van X-Qlusive Da Tweekaz, meteen een strike op mijn account terwijl andere rustig op SoundCloud nog staan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Edit: Met 20M views op Youtube ook voor altijd nog de meest bekeken hardstyle track op YT, denk ik?.


Lose My Mind 24m maar geen idee of dat de meest bekeken is.

Eindelijk een hhz track die me meteen pakt vanaf het begin tot het eind, staat op repeat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

RvD schreef:
Pedaalemre schreef:
Edit: Met 20M views op Youtube ook voor altijd nog de meest bekeken hardstyle track op YT, denk ik?.


Lose My Mind 24m maar geen idee of dat de meest bekeken is.

Eindelijk een hhz track die me meteen pakt vanaf het begin tot het eind, staat op repeat! :thumbsup:


Ohh haha. Maar daar kan ik wel mee leven :P stel je voor dat Mandy - Raggadrop ooit meer views krijgt dan deze platen :lol: natuurlijk niet mega relevant, maar principieel dan. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:38 
 
Hardtraxx Addict

Binnenkort haalt deze slammer ze in, zit al op 15m views :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie gaat wel heel hoog, maar kan denk ik wel een episch effect geven live. Erg beniewd om eens live te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Goldenstyle schreef:


Hoezo is mijn rip verwijderd en blijft deze staan :mad:


Ja geen idee zag deze opeens voorbij komen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 18:30 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
Goldenstyle schreef:


Hoezo is mijn rip verwijderd en blijft deze staan :mad:

Haha dit had ik ook altijd, zo kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Pedaalemre schreef:
Edit: Met 20M views op Youtube ook voor altijd nog de meest bekeken hardstyle track op YT, denk ik?.


Lose My Mind 24m maar geen idee of dat de meest bekeken is.

Eindelijk een hhz track die me meteen pakt vanaf het begin tot het eind, staat op repeat! :thumbsup:


Living for the Moment heeft 27mil views. Zombie heeft met 2 filmpjes gecombineerd (qlimax en official video) 38 mil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Pedaalemre schreef:
Goldenstyle schreef:


Hoezo is mijn rip verwijderd en blijft deze staan :mad:

Haha dit had ik ook altijd, zo kut


Annddd it's gone :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Justice motherfuckers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet deze versie. Wel apart dat die climaxen 16 beats te vroeg stoppen. Weet niet wat dat is, maar dat klinkt zo vreemd vind ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Heel erg vet deze versie. Wel apart dat die climaxen 16 beats te vroeg stoppen. Weet niet wat dat is, maar dat klinkt zo vreemd vind ik. :P


Nu je het zegt ja. Als je nou niks had gezegd had ik het niet door gehad :mad:

Mja dat 4x4 blijft een ongeschreven regel, er zijn ook genres die zulke vage ritmes hebben dat er geen enkele logica of herhalend patroon inzit. Als je gewend bent aan de basic 4/4 hoor je dit soort dingen zoals deze een 'te korte climax' sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, ja apart inderdaad.
Maar ik vind het nog niet heel storend ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op basis van luisteren door iPhone speakers ben ik nog niet ondersteboven van de track, maar ik denk wel dat eenmaal op goede speakers deze me heel goed gaat pakken :)

Hier zit natuurlijk een dikke bak nostalgie in wat deze track zo vet maakt. Denk dat iemand die Headhunterz pas net ontdekt dit maar een normale track vindt.
Had ‘ie deze track bij z’n legends set op Defqon 2016 gedraaid (I know is geen classic, maar wel nostalgisch), had ‘ie me waarschijnlijk laten huilen van blijdschap haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 05:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Heel erg vet deze versie. Wel apart dat die climaxen 16 beats te vroeg stoppen. Weet niet wat dat is, maar dat klinkt zo vreemd vind ik. :P


Dat gebeurt best vaak buiten hardstyle.

Plaat waar ik momenteel aan werk heeft ook 80 tellen in de climax ipv de gebruikelijke 64, omdat de melodie van een pop nummer is genomen. Vind het wel geinig als het afwijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 08:17 
 
Hardtraxxer

Gelukkig mixcloud setje gedownload :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks