Pohhhh die mid ging zo lekker he

View on YouTube
11:41
jeff wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha ja klopt, hoorde dat ze met de rechten bezig zijn, dan nog duurt deze lang helaasMartin Waus wrote:Volgens mij wil jeff deze plaat graag hebben
Ik ben het eens met je punt over de mid met een gated kick en paar soundjes omheen. De rest van de plaat vind ik wel geweldig. Juist niet wat je vaak ziet. Zo veel sfeer zit er in deze plaat. Werden maar vaker zulke plaatjes gemaakt.Uberhout wrote:Kan hier toch niet echt warm van worden. Er wordt hier regelmatig geklaagd over het feit dat zo'n beetje alle raw hetzelfde klinkt, maar voor m'n gevoel heeft driekwart van de euforische tracks tegenwoordig een mid met een gated kick en een paar sounds eromheen.
Break is vet opgezet, maar iets te lang naar mijn zin, bijna 2 minuten. Climax met die hoge uithalen is wel heel dik
Supervet!!!Denkeleda wrote:Komt 5 mei uit als free release.
Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.hurricane wrote:Supervet!!!Denkeleda wrote:Komt 5 mei uit als free release.![]()
Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles
![]()
Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?
Had eigenlijk wel gedacht dat hij wat wist te regelen aangezien de devs bij de eerste dragonborn zo enthousiast waren dat ze hem een Draak beeldje + Skyrim kopie gaven (als ik mij niet vergis)Leandertjeee wrote:Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.hurricane wrote:Supervet!!!Denkeleda wrote:Komt 5 mei uit als free release.![]()
Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles
![]()
Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?
Edit: heb het idd gevonden:Leandertjeee wrote: Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.
Wel jammer dat t niet gelukt is. De track zal ook niet op streamings portals komen lees ik net. Wat best jammer is denk ik tegenwoordig. Maar goed, voor in de auto lekker op mn USBEven after multiple efforts, it wasn’t possible to secure an official release due to the copyrighted content in the track. The song is a cover by singer Malukah, the original song was written by composer Jeremy Soule. The samples are from the game Skyrim. Dragonborn and Dragonborn part 2 are both tributes to the game.