Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Pohhhh die mid ging zo lekker he :bomb: :drool:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube

11:41
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Bijna een jaar verder, kom maar door met deze plaat graag :slow: :slow:
J
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
:slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Volgens mij wil jeff deze plaat graag hebben :)
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
jeff wrote::slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
HIJ DRAAIT UM NU BIJ QONNECT, ER IS HOOP !!!!!!!!!!!!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
En nu draait die die poep Adrenaline
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Willum draai deees'n diek van 'n skief!! :corn:

View on YouTube

Edit: ho dit is niet het Qonnect toppa
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Ze zijn nog aan het afwachten op een akkoord van de rechten van Bethesda (Skyrim), die aanvraag is bijna afgerond.
Komt er dus snel aan. :)
J
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
Martin Waus wrote:Volgens mij wil jeff deze plaat graag hebben :)
haha ja klopt, hoorde dat ze met de rechten bezig zijn, dan nog duurt deze lang helaas
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on SoundCloud
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
View on YouTube

39:20
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
jeff wrote::slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow: :slow:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Kom op mensen niet zo ongeduldig zijn xd :whistle:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Kan hier toch niet echt warm van worden. Er wordt hier regelmatig geklaagd over het feit dat zo'n beetje alle raw hetzelfde klinkt, maar voor m'n gevoel heeft driekwart van de euforische tracks tegenwoordig een mid met een gated kick en een paar sounds eromheen.
Break is vet opgezet, maar iets te lang naar mijn zin, bijna 2 minuten. Climax met die hoge uithalen is wel heel dik :D
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Uberhout wrote:Kan hier toch niet echt warm van worden. Er wordt hier regelmatig geklaagd over het feit dat zo'n beetje alle raw hetzelfde klinkt, maar voor m'n gevoel heeft driekwart van de euforische tracks tegenwoordig een mid met een gated kick en een paar sounds eromheen.
Break is vet opgezet, maar iets te lang naar mijn zin, bijna 2 minuten. Climax met die hoge uithalen is wel heel dik :D
Ik ben het eens met je punt over de mid met een gated kick en paar soundjes omheen. De rest van de plaat vind ik wel geweldig. Juist niet wat je vaak ziet. Zo veel sfeer zit er in deze plaat. Werden maar vaker zulke plaatjes gemaakt.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 12 days ago
Komt 5 mei uit als free release.

View on YouTube
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Voor mij is deze plaat tot nu toe echt TOTY. Wat een epische plaat is dit geworden! Van mij mogen er wel vaker echt thematische platen gemaakt worden i.p.v. popzang, rap of stoere vocalen.
Hardtraxx Veteran
Denkeleda wrote:Komt 5 mei uit als free release.
Supervet!!! :love: :love: Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles (L)

Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
hurricane wrote:
Supervet!!! :love: :love: Echt zo'n megavette track, qua vocals, melodie, kicks alles (L)

Vraag me wel af, waarom free release? Mij hoor je niet klagen hoor, maar zouden de vocals niet volledig gecleared kunnen worden qua rechten?
Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Leandertjeee wrote:
hurricane wrote:

Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.
Had eigenlijk wel gedacht dat hij wat wist te regelen aangezien de devs bij de eerste dragonborn zo enthousiast waren dat ze hem een Draak beeldje + Skyrim kopie gaven (als ik mij niet vergis)
Hardtraxx Veteran
Leandertjeee wrote: Gok dat dat te maken heeft met rechten, aangezien de melodie en bepaalde vocalen rechtstreeks van The Elder Scrolls Skyrim komen.
Edit: heb het idd gevonden:
Even after multiple efforts, it wasn’t possible to secure an official release due to the copyrighted content in the track. The song is a cover by singer Malukah, the original song was written by composer Jeremy Soule. The samples are from the game Skyrim. Dragonborn and Dragonborn part 2 are both tributes to the game.
Wel jammer dat t niet gelukt is. De track zal ook niet op streamings portals komen lees ik net. Wat best jammer is denk ik tegenwoordig. Maar goed, voor in de auto lekker op mn USB :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
EINDELIJK NIFFO'S
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat een plaat. Heerlijk! :loving: