Related topics
- View the latest post: Hardwell, Atmozfears & M.BRONX - All That We Are Living For (REVRSP148)
- View the latest post: Atmozfears & Audiotricz - Reawakening (Atmozfears Edit) (SCAN453)
- View the latest post: Noisecontrollers & Atmozfears - This Is Our World (Atmozfears Hardcore Edit)
- View the latest post: Hardwell & KSHMR - Power (Primeshock Remix)
- View the latest post: Hardwell & Wildstylez - Shine A Light (REVR369)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Weer die gare kicks van Atmozfears. zo veel tracks door verkloot.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Wel een leuk plaatje. Fijne vocals maar vind de melodie iets te simpel.
Leuk. Ik houd wel van dit soort plaatjes. En vind vaak ook de hardstyle collabs met Hardwell wel geslaagd eigenlijk
.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 27 days ago
Geweldige melo!
Doet me denken aan ouder werk van hem, simpele maar hele catchy riedeltjes. Benieuwd naar HQ en vooral de kicks..
Doet me denken aan ouder werk van hem, simpele maar hele catchy riedeltjes. Benieuwd naar HQ en vooral de kicks..
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
dit precies!MYTZE wrote:Wel een leuk plaatje. Fijne vocals maar vind de melodie iets te simpel.
die melodie is wel echt te simpel, had wel iets euforischer gemogen (zeker bij zulke lekkere vocals/opbouw).
Dit lijkt een beetje op Wildstylez & Aftershock - Never Bring Us Down.. in meerdere opzichten 
Last edited by Fusionmania on 12 Jul 2025 06:16, edited 2 times in total.
Dat kan jij vinden, maar is gewoon dikke kicksJeffreylp wrote:Weer die gare kicks van Atmozfears. zo veel tracks door verkloot.
zijn* dikke kicks. kicks is meervoud. dus niet is.Missho wrote:Dat kan jij vinden, maar is gewoon dikke kicksJeffreylp wrote:Weer die gare kicks van Atmozfears. zo veel tracks door verkloot.
en nee ze zijn kut.
-
JHardtraxx Addict
- 1219 posts member since 2017
- last seen 15 hours ago