Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Bootlegs sws altijd +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe plaat dit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonder het al teveel te vergelijken met andere HZ-tracks vind ik dit toch wel een kippenvel plaatje. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik blijf deze maar opzetten, vind hem zeker niet minder dan What We Are :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeel vet! Doet ook helemaal niet onder voor What We Are imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:05 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Ik zet What We Are van de Donkeys nog n keertje op


Meneer is ook weer terug hoor met zijn ongevraagde publieke kritiek op al zijn collega's #vriendenmaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:
DjThera schreef:
Ik zet What We Are van de Donkeys nog n keertje op


Meneer is ook weer terug hoor met zijn ongevraagde publieke kritiek op al zijn collega's #vriendenmaken :thumbup:

Ik mag hopen dat dit sarcastisch is. Het is wel heel triest als je als artiest niet eens meer je mening mag geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan weer een leuke discussie gaan worden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 16:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zou wel tof zijn als hij deze op Origins draait als een soort van start teken voor een officiële comeback :$

Forthehardest schreef:
DjThera schreef:
Ik zet What We Are van de Donkeys nog n keertje op


Meneer is ook weer terug hoor met zijn ongevraagde publieke kritiek op al zijn collega's #vriendenmaken :thumbup:

Hij kan (net als ik) What We Are toch een plaat van buitencategorie vinden, wat verder niks over de kwaliteit van deze plaat hoeft te zeggen.

En ook dit idd:
Daveytl schreef:
Het is wel heel triest als je als artiest niet eens meer je mening mag geven.


Beter dan dat nagemaakte gedoe van oh ik vind deze track van collega X zo vet, terwijl ze hem eigenlijk geen reet aan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 19:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben gewoon eerlijk! What we are is een van mn absolute fav hardstyle tracks ooit geworden :P Dus ja die vind ik van de buitencategorie. Dit is zeker geen slechte track. Ik zou zelf gewoon niet zo gauw iets bootleggen wat al gedaan is, dat is mijn mening en aangezien dit een forum is... :P

Forum = sowieso ongevraagde publieke kritiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:
DjThera schreef:
Ik zet What We Are van de Donkeys nog n keertje op


Meneer is ook weer terug hoor met zijn ongevraagde publieke kritiek op al zijn collega's #vriendenmaken :thumbup:


Haha, je mag niks zeggen tenzij je het zelf beter kan. En dan is er een keer iemand die het beter kan die kritiek heeft, krijg je zo'n opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben gewoon eerlijk! What we are is een van mn absolute fav hardstyle tracks ooit geworden :P Dus ja die vind ik van de buitencategorie. Dit is zeker geen slechte track. Ik zou zelf gewoon niet zo gauw iets bootleggen wat al gedaan is, dat is mijn mening en aangezien dit een forum is... :P

Forum = sowieso ongevraagde publieke kritiek


Als je een favoriete track hebt die een persoonlijk tintje heeft d.m.v. een herinnering of belangrijk keerpunt in je leven dan is elke track die er op lijkt minder in vergelijking met 'jouw' pareltje.

Bootlegs zijn over het algemeen wat eenvoudiger, wat makkelijker is om te maken want je hebt een basis waar je op kan steunen. Ik ben het met je eens dat een bootleg maken van een plaat die al eens gebruikt is, niet het beste idee is. Het is al eenvoudiger dan een eigen track maken en zelfs dan kan je niet met een eigen idee komen. Het is een beetje makkelijk scoren ofzo, tenzij je er écht een eigen draai aan geeft. In mijn ogen is dat met deze plaat wel het geval. Er zijn de laatste jaren meer remix/bootlegs gemaakt waar het feitelijk alleen een hardstyle kick er onder zetten was.

Ik vind zelf best tof dat je een mening geeft en durft te geven, ondanks dat mensen zo kritisch zijn en in een tijd dat alles opeens via social media tot een ongelooflijke rel kan komen. En soms kunnen geschreven zinnen op verschillende manieren gelezen en begrepen worden. Ik vind zelf dat DJ's best kritisch mogen zijn op elkaar of op de gehele 'hardstyle' scene.

Over de track: Ik vind dit ook een goede track, niet het beste werk van hem, maar het is wel typisch zijn sound. Zowel de 1e als de 2e climax. Hij heeft heel vaak een eenvoudige melodielijn die complexer wordt in de 2e climax. Daarnaast komt hier een soort emotionele lading bij, zijn 'comeback'. Iedereen was euforisch over HH - Destiny en Takin it back (of hoe de titel ook is). Die tracks zijn naar mijn mening echt niet zo heel bijzonder, ze zitten goed in elkaar, zijn precies zijn sound. En wat het beter maakt is dat hij terug is in de scene. Zelfde verhaal voor deze track en artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:
DjThera schreef:
Ik zet What We Are van de Donkeys nog n keertje op


Meneer is ook weer terug hoor met zijn ongevraagde publieke kritiek op al zijn collega's #vriendenmaken :thumbup:


Domste reactie ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat dit zeg, aardig geslaagde bootleg. Origineel van Hans Zimmer is zo'n ontzettend goed stuk muziek. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hopelijk gebeurt hier nog wat mee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hopelijk gebeurt hier nog wat mee :loving:

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buiten de discussie over What We Are om, vind ik dit gewoon echt een fantastische plaat! Ben sowieso wel fan van Hans Zimmer, en vind het altijd wel riskant om met iets van zo'n eindbaas te gaan lopen kloten, maar dit is gewoon hardstikke goed uitgepakt! ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks