P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hans Zimmer - Time (Neilio ft. The Musketeer Remix)

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Wat een plaat.. wauw :love: :$
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Die kicks pitchen wel erg hoog.. maarja Neilio he. :sick:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Mitzinator wrote:Die kicks pitchen wel erg hoog.. maarja Neilio he. :sick:
Stoort me inderdaad wel te veel!! track is verder ook niet echt bijzonder
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat zijn die hoge tonen hier irritant zeg.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik was bang voor een omhoog gepitchte Hans Zimmer plaat met een lelijke kick, maar het valt wel mee. Die melodie is hemels.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
iMark wrote:Ik was bang voor een omhoog gepitchte Hans Zimmer plaat met een lelijke kick, maar het valt wel mee. Die melodie is hemels.
Die break tho
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Origineel is een heerlijk nummer en dit is een mooie hardstyle-versie. Lekker zweven. Mooi werk. ^^
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik ga voor Vazard - Zimmersion ^^
Hardtraxxer
252 posts member since 2014
last seen Dec 2016
Basxt wrote:Wat een plaat.. wauw :love: :$
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
BuzzLightyear wrote:Ik ga voor Vazard - Zimmersion ^^
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
TiMOTHYb wrote:Wat zijn die hoge tonen hier irritant zeg.
Idd, erg vet nummer maar wat is die sidechain toon toch irritant schel :/
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
lekker zomers :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Met deze melodie kun je eigenlijk niet zo heel veel mis doen, vind de simpelheid wel heel gaaf aan dit nummer, kicks blijven lekker door gaan, niet al teveel toeters en bellen die afwijken van de melodie.

Vind dit wel redelijk geslaagd ja :D
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Magnetron wrote:
BuzzLightyear wrote:Ik ga voor Vazard - Zimmersion ^^
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Deed me eerst niet veel maar na een paar keer luisteren is het best een dik nummer :loving:
Origineel blijft trouwens de beste, lijkt me moeilijk te overtreffen.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Heer-lijk.

Maar Time is dan ook een van m'n favoriete filmcomposities aller tijden.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 9 days ago
De enige die een Hans Zimmer remake succesvol heeft kunnen maken was Vazard met Zimmersion. Deze plaat doet helaas afbreuk aan het orgineel, jammer! Waar Neilio me weer compleet overtuigd van z'n kunnen met Intervention is dit een gemiste kans.
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het schijnt een hit of mis te zijn als aankomt op deze remix. Gelukkig aardig wat hits :p. Hoe dan ook, ik had het voor mezelf gemaakt en het is uitgegroeid tot een volwaardige free release. Persoonlijk vind ik dat die Zimmersion veel goede elementen heeft, maar ook veel dingen die mij totaal niet aan staan (kick bvb) en vind ik mijn Interpretatie 'persoonlijk' aangenamer.

Hier nog download link, via Soundcloud gaat niet meer:

www74.zippyshare.com/v/zwKPirar/file.html
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Al dat gezeik altijd om 'pitchkicks'

Meest gebruikte zin op dit forum: 'Stoor me aan de torenhoge pitchkicks'

:lol: 'torenhoge pitchkicks' man man :lol:

Als 'pitchkicks' iets doen, dan is het energie toevoegen, vooral in de climax van een track. Jezus christus je hoeft hier maar een toppa te openen of er staat in elk toppa 3x 'torenhoge pitchkicks' allemaal elkaar napraten.
Artiest
last seen Aug 2024
OutsideSpacer wrote:Als 'pitchkicks' iets doen, dan is het energie toevoegen, vooral in de climax van een track.
Volledig mee eens :)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
OutsideSpacer wrote:Al dat gezeik altijd om 'pitchkicks'

Als 'pitchkicks' iets doen, dan is het energie toevoegen, vooral in de climax van een track. Jezus christus je hoeft hier maar een toppa te openen of er staat in elk toppa 3x 'torenhoge pitchkicks' allemaal elkaar napraten.
Dat een pitchkick energie toevoegt is geen feit, maar een mening. En dat meerderen zich eraan storen wil niet zeggen dat iedereen elkaar napraat. Wat een kansloze post :/
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
pim0412 wrote:
OutsideSpacer wrote:Al dat gezeik altijd om 'pitchkicks'

Dat een pitchkick energie toevoegt is geen feit, maar een mening. En dat meerderen zich eraan storen wil niet zeggen dat iedereen elkaar napraat. Wat een kansloze post :/
Soms, dan open ik een topic en zie ik 3 reacties achter elkaar met 'veel te hoge pitchkicks'.
Het is niet zo nu en dan een post tussendoor met 'te hoge pitchkicks' erin, het is echt bijna in elk (euforische track) topic. Waar maken jullie je druk om? Ik denk dat de producer zelf genoeg verstand en ervaring heeft/reden heeft om de kicks te laten pitchen.

En ja, ik vraag me inderdaad soms écht af hoeveel mensen hier hun mening niet durven te geven omdat 3 posts erboven een andere mening hebben. Ik (denk) dat er behoorlijk veel nagepraat wordt. Als ik 3-4 posts achter elkaar zie met commentaar op pitchkicks denk ik dat minstens 1 ervan de pitchkicks heerlijk vindt maar dat niet durft toe te geven omdat er al teveel gehaat is op de kick en dus bang is zijn mening te uiten. Natuurlijk heb ik hier geen bewijs voor, maar het neigt er erg naar imo. En dat vind ik een kutinstelling, vandaar ook mijn misschien deels overdreven post.
Artiest
last seen Aug 2024
pim0412 wrote:Dat een pitchkick energie toevoegt is geen feit, maar een mening.
Je hebt gelijk dat het niet per definitie energie toevoegt, maar er is een reden dat de bas mee gaat en dit gebeurt in praktisch elk genre. De baslijn voegt, in mijn mening, veel toe aan een melodie. Daarnaast gaan de kicks in deze remix van mij niet hoger als andere tracks. Als ik met de kick omlaag zou gaan, dan zou dat heel lelijk klinken.
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
De hoogte van de pitchkicks valt opzich nog best mee hoor.. :huh: