Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel mooi omgezet naar mainstream plaatje, geen slechte plaat vind ik dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel heb ik het helemaal mee gehad, deze remix doet me ook 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Goede remix me dunkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Origineel heb ik het helemaal mee gehad, deze remix doet me ook 3x niks


Precies, de remix voegt helemaal niks toe! had dus niet gehoeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 23:54 
 

Remix brengt niet veel verandering, maar hij is wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk plaatje, voegt alleen niks toe en doet me in z'n geheel ook weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 09:55 
 
Hardtraxx Addict

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vond het origineel altijd wel erg gaaf! Deze remix vind ik echt zeer slecht.. de melodie komt hier veel minder tot zijn recht.. ook de intro is erg saai en de opbouw naar de climax heb ik ook niks mee! Origineel is misschien nu wel plat gespeeld, maar vond het altijd een goede track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Komt bij lange na niet aan het origineel. Sounds in de intro lijkt mij te veel op Code Black - Revolution. Die omlaag pitchende kick in de intro is wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals al gezegd een beetje Communicate 2.0 indd. Vind er verder weinig aan, maar vond het origineel eigenlijk ook niet zo speciaal als de meesten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

best wel leuk gedaan vind ik! ^^
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks