Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren gehoord en om eerlijk te zijn vind ik het maar een ontiegelijke boutplaat. Zat totaal geen energie in en met die dub-elementen van NC heb ik ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima, "boogie" vocals weg, sounds opgepompt, melodieus wat voller, passende breakbeat elementen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vond er niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Iets te happy geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

eerste en laatste keer dat ik em luister, echt slecht :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Prima, "boogie" vocals weg, sounds opgepompt, melodieus wat voller, passende breakbeat elementen :)

Live gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Prima, "boogie" vocals weg, sounds opgepompt, melodieus wat voller, passende breakbeat elementen :)

Live gehoord?


Nope. Is dat echt van belang? Of zijn de sounds onder de maat voor NC? Ik ga bij mijn oordeel natuurlijk wel een beetje uit van 'the usual' qua kicks e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond 'm echt zwaar tegenvallen op 't feest, heel zwakke plaat staat me bij. Moet trouwens wel zeggen dat ik de vocals in 't origineel juist wel vet vind, dus opzich wel logisch dat ik dit dan minder vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vond 'm echt zwaar tegenvallen op 't feest, heel zwakke plaat staat me bij. Moet trouwens wel zeggen dat ik de vocals in 't origineel juist wel vet vind, dus opzich wel logisch dat ik dit dan minder vind.


En ik vond de vocals in het origineel juist een minpunt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Et voila, maar toch ben ik benieuwd naar je mening na de HQ (of live)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Zat totaal geen energie in en met die dub-elementen van NC heb ik ook niks.
Ramirez schreef:
Iets te happy geworden.

Precies dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, het origineel was sowieso al niet te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ach ja, het origineel was sowieso al niet te redden.


Dit. Waarom zou je een plaat als deze remixen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HQ'tje

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk niet echt spannend op Knock Out, maar bevat wel een aantal leuke elementen.

Heb met het origineel ook niets gehad, en deze remix zal er verder ook niet veel verandering in gaan brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 11:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind er weinig aan, maar ik vind die filters op de kicks in de climax wel innovatief. Weet alleen niet of dat deel is van de track, of dat het deel van de video is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 12:19 
 
Hardtraxx Elite

Ik vindt dit wel een leuke remix! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Communicate 2.0 in de intro, melodie klinkt beetje vreemd met deze synths, tweede climax vind ik wel leuk maar lijkt weer meer op Communicate en Geck-O - It's What We Are in de blender. Overall wel oke, had liever een ander nummer door hun geremixt zien worden...

EDIT: De vocals zijn zo wel een stuk beter uitgevoerd dan in het origineel vind ik persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut plaat zeg!
Die dub elementen vind ik altijd vreselijk irritant en nu ook weer. Kicks klinken er totaal niet lekker erbij en de melo die komt ook totaal niet tot zijn recht. Hetzelfde geldt voor de vocals. :sick:
Nee geef mij het origineel maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem eigenlijk best wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind er weinig aan, maar ik vind die filters op de kicks in de climax wel innovatief. Weet alleen niet of dat deel is van de track, of dat het deel van de video is.

Mijn gok gaat naar onderdeel van de video. Ook had ik halverwege het idee dat er een compleet andere track werd gedraaid, weinig samenhang
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zowel de remix als het origineel weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:41 
 
Hardtraxx Elite

Vind dit te vrolijk.. Orgineel is beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pavo - Communicate? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk! :)

Juist omdat er nog zoveel van het origineel terug te horen is. (een remix zoals Technoboy - Rage (Frontliner Remix) heb ik persoonlijk minder mee)

Deenite schreef:
Pavo - Communicate? :)


Ik was al aan t zoeken op welk nummer die midintro leek :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks