Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Geen Qlimax vocal.
- Standaard A2R Sampels (uplifters etc.).
- Standaard Ran-D Screech/Kick.
- Weer die 'vrouwelijke gil' (Die je in Psycho, Oblivion en nog tien andere tracks hoort).

- Saaie (niet te volgen) melodie (i.m.o).
- Saaie vocals, die er ook niet uit springen.
- Geen Qlimax gevoel
- Geen anthem sfeer.

Lijkt weinig aandacht aan besteed te zijn. Erg jammer, want ik vind het solo werk en een aantal collabs van beide heren erg vet en had toen ik op play drukte nog volle moed dat dit wel eens een heel vet anthem kon worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Hoor ook inderdaad geen enkele invloeden van Adaro, dat was bij die Fantasy Island anthem ook al zo..


Vind je het gek, dat was Crypsis & Ran-D xd

Wat een afschuwelijke plaat zeg. Foeilelijke synth, melodielijn die nergens op slaat, kick die echt het tegenovergestelde is van wat het wil zijn, Ruffian (nuff said denk ik...), werkelijk to-taal geen anthem gevoel, laat staan voor een mysterieus duister feest. Nee, lekker nep stoere, semi agressieve vocals erin stoppen, dat komt vast wel over. Zwaar onder de maat, maar ik betwijfel of de gemiddelde Qlimax ganger hier ook maar iets om geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 06:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bagger :huh:

Breng de oude qlimax anthems terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ramon038 schreef:
Hoor ook inderdaad geen enkele invloeden van Adaro, dat was bij die Fantasy Island anthem ook al zo..


Vind je het gek, dat was Crypsis & Ran-D xd

.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb m nog niet kunnen luisteren maar hoezo hebben al die feesten nu anthems zonder het de vocalen van het feest er in? Eerst Q-Base en Hard Bass al en nu Qlimax ook al. 1 Woordje kan een plaat al meer een anthem maken.

Iemand die weet waarom dit zo is? Ik kan me echt geen zinnige reden bedenken om dat te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
*Zet Next Dimensional World op* :yay:

5 jaar geleden alweer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:39 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
ramon038 schreef:
Hoor ook inderdaad geen enkele invloeden van Adaro, dat was bij die Fantasy Island anthem ook al zo..


Vind je het gek, dat was Crypsis & Ran-D xd

Oooooh haha my bad, maar was toen ook al zo dat je alleen maar Ran-D hoorde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man wat slecht dit! Ran-D en Adaro kunnen toch veeeel beter!
Totaal geen Qlimax gevoel en vocalen en het klinkt gewoon standaard saai.. niet als een anthem jammer genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

peop
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:26 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
- Geen Qlimax vocal.
- Saaie (niet te volgen) melodie (i.m.o).
- Geen Qlimax gevoel
- Geen anthem sfeer.

Lijkt weinig aandacht aan besteed te zijn. Erg jammer, want ik vind het solo werk en een aantal collabs van beide heren erg vet en had toen ik op play drukte nog volle moed dat dit wel eens een heel vet anthem kon worden.


Exact dit, vooral die melodie is echt onvoorstelbaar moeilijk.. En dat komt vooral door een toon ergens tussen de 16e en 24e tel die ik niet kan plaatsen, jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had wel wat meer verwacht van deze mannen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We hebben nog hoop. Het was alleen een preview. Misschien is de intro nog spectaculair en met qlimax sfeertje erin. Misschien veranderen ze de plaat nog
een beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ik op twitter las dat deze beide heren het anthem hebben gemaakt, was ik wel een beetje verbaasd.

Vanochtend geluisterd in de hoop lekker wakker te worden met een nieuwe, fris Qlimax anthem. En ik wordt ook goed wakker. En dat is niet positief. Wat een gedrocht van een anthem! Het anthem van vorig jaar is vergeleken met dit nog best goed! Zoals hierboven al wordt aangegeven: een niet te volgen melodie. Dat was ook hetgene wat mij meteen opviel. Dan nog eens de standaard Ran-D sound waarvan we dachten dat ie dat links zou laten liggen.

Het zou mij niet eens verbazen dat G4H nog vlug even geboekt is na de resultaten van de DJPopularityTop100. En dat ze dan ook maar meteen even een anthem mochten maken. Want dit klinkt alsof het in een paar dagen is gemaakt. Zelfs op YT zijn de reacties niet al te best.

Waar ik nog meer vrede mee zou hebben? Dat Q-Dance de rechten zou hebben opgekocht van Mysterias, titel veranderen en dan releasen als het officiële Qlimax 2013 anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

jonah_psvfan schreef:
We hebben nog hoop. Het was alleen een preview. Misschien is de intro nog spectaculair en met qlimax sfeertje erin. Misschien veranderen ze de plaat nog
een beetje

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg fan van Adaro, en Ran-D en G4H vind ik ook tof, maar ik vind alleen het idee om hun het Qlimax anthem te geven al slecht. Enige nummers die naar mijn mening in hun repetoire die qua sfeer een beetje in de buurt komen van het sfeertje wat bij een Qlimax anthem komt zijn Inner Child en Crossroads.
Geef dat Qlimax anthem toch eens een keer naar B-Front, dan kun je je klok er op gelijk zetten dat dat wel goed komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:26 
 
Hardtraxx Addict

De gemiddelde Qlimax ganger boeit echt toch helemaal niks! Al die buitenlanders roepen: AAAAH GUNZ FOR HIREEE SO AMAZING ANTHEM CAN'T WAIT!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Opzich wel een leuk plaatje, maar als Qlimax anthem?
Had gehoopt dat het iets a la Sorrow werd. Maar dit klinkt meer als een standaard G4H plaat.
Veel te weinig sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De reden dat ik setjes van Adaro, Ran-D en G4H probeer te vermijden. Ook Thrillogy sla ik over

Allemaal 1 pot nat, zo fucking saai dit...
Echt een perfecte weerspiegeling van hoe 't nu gesteld is met de mainstream raw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:33 
 
Hardtraxxer

Vind 'em best wel oké. En wie weet, zit die Qlimax-vocal er op het feest zelf wel gewoon in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
De reden dat ik setjes van Adaro, Ran-D en G4H probeer te vermijden. Ook Thrillogy sla ik over

Allemaal 1 pot nat, zo fucking saai dit...
Echt een perfecte weerspiegeling van hoe 't nu gesteld is met de mainstream raw :)


Oneens,

Adaro heeft een hele vette sound en zijn tracks zijn altijd erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Onbegrijpelijk dat sommige mensen deze track wel oke vinden. Zelfs in No Way Back zit mee qlimax gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste 10 seconden gaan er nog mee door, daarna is het een rechte lijn naar beneden. Wauw, 0,1 Qlimax gevoel, kut vocals. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Onbegrijpelijk dat sommige mensen deze track wel oke vinden. Zelfs in No Way Back zit mee qlimax gevoel.


Daar zat nog het meeste gevoel in van de laatste 5 jaar

Next Dimensional World was gewoon een vrolijke TBY Track
Nature Of Our Mind was voor de helft geript van een P1 track.
Die van Brennan Heart was een mix van Power Of The Mind & Face The Enemy
No Way Back deed nog zn best om de sfeer terug te halen
Die van PP was gewoon een PP track
Bij deze hoef ik het niet eens uit te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zwaar teleurgesteld. Ran-D soundbank die ik al genoeg heb gehoord, totaal geen epische anthem-sfeer, totaal geen Qlimax-gevoel, GEEN QLIMAX VOCAL. Klinkt als een zeer matige Ran-D solo/G4H track, niet als een anthem voor het grootste indoor-hardstyle-event. :cry:

Zelfs Alternate Reality had meer sfeer :/

Misschien dat hij nog even bij me moet groeien, maar ik ben bang dat ik dit het minste qlimax-anthem tot nu toe vind. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is Psyko Punkz - Fate Or Fortune eigenlijk ooit gereleased?

(Excuses voor de dubbelpost)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks