Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:36 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben het met iedereen hier eens.. xd Bijna nooit gebeurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De track opzich vind ik nog helemaal niet zo verkeerd klinken, maar geeft mij alleen totaal geen Qlimax gevoel.
Mis ook echt de Qlimax vocalen in deze track, hopelijk zitten die toch nog ergens in de plaat verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Ja gotverdomme, ga ik is naar Qlimax, is er zo'n graftyfus anthem :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: " (Paultheone)

"Vette plaat en hoe dan ook stukken beter dan dat duffe anthem van vorig jaar, zoals hierboven gezegd mis ik ook wel een beetje de Qlimax vocal, maar ach, het is één nummer tegenover 9 uur feest, gaat toch wel een topnacht worden :D " (Hyperactive)[/quote]

hotymoty schreef:
Ik ben het met iedereen hier eens.. xd Bijna nooit gebeurd!

Leg dat eens uit hoe je het met iedereen hier eens bent dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Elite

Bijna iedereen dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:53 
 
Hardtraxx Newbie

Snitch_MP schreef:
Afbeelding

Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man ....








WHAAAAAAAAAAAAAAHHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als de zoveelste Ran-D plaat.

Had een kruising gemaakt tussen Inner Child en HoTD , MET Qlimax vocals en het was een veel brutere track geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Beste Ran-d & Adaro.

Heel leuk voor jullie dat de live act zo inmens populair is en de DJ mag in is gekomen. Gefeliciteerd daarvoor.
Nu hebben jullie waarschijnlijk een maand of 3 geleden het verzoek van Q-Dance gekregen om een Qlimax anthem te maken. Netjes vocalen van MC Ruffian erbij, en bouw er maar wat omheen.

Miste jullie toen niet een bromstem die al jaren door het Gelredome 'QLIMAX' zegt? Keken jullie elkaar niet raar aan met het idee, die gasten zijn gek geworden?

Ik hoop dat jullie een van de laatste tradities van Q-Dance laat bestaan sinds het afschaffen van de Q-Base vocal in het anthem, en de originele 'QLIMAX' vocal in dat anthem zet.

MvG, Mark
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:03 
 
Hardtraxxer

ik vind m opzich wel vet, veel energie enzo, miss alleen de qlimax sfeer en vocals, tis wel een beetje weer een standaard g4h plaatje, denk dat een lekker duistere break met qlimax vocals dit wel heel veel goeds had gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, wat valt dit tegen zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Deepack - The Prophecy > Zany - Science & Religion > Alpha Twins - The Darksdie > Headhunterz - Power Of The Mind > Technoboy - Next Dimensional World ... en daarna werd het alleen maar slechter... en dit is het toppunt.

EDIT: Ja er zijn nog meer Qlimax anthems maar dit vind ik de beste en meer mensen kunnen dat denk ik beamen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Technoboy - Next Dimensional World

Mattie wat zeg jij over die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:26 
 

Forbidden Phobia schreef:
The Darksdie


Wie gaan er dood?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Klinkt als de zoveelste Ran-D plaat.

Had een kruising gemaakt tussen Inner Child en HoTD , MET Qlimax vocals en het was een veel brutere track geworden.

Want er moeten persé de twee hardste platen gepakt worden?

Ik kan ook niet zo veel met dit Qlimax anthem. Ik mis ook de vocal en de melodie pakt me ook niet 123. Ik krijg er ook niet echt het epische gevoel van een anthem. Nou zijn er tegenwoordig veel tracks die dat doen/proberen, maar juist deze plaat waar het zou moeten zie ik dat niet echt in terug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb even mijn ongelofelijk zwakker productieskills erbij gepakt en de Qlimax vocalen van The Power Of The Mind in de track geplakt. Zelf vind ik dat er al direct wat meer qlimax gevoel bij zit.
Beoordeel zelf maar:

[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/64185528/file.html[/zippy]

Die vocalen zijn toch gewoon onmisbaar in een anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3 x niks. Standaard en saai als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat standaard, saai en slap dit. Gunz 4 Hire bijna nooit wat aangevonden, nu al helemaal niet. Anthem van vorig jaar was stukken beter en die vond ik al niet zo heel geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Addict

Teleurgesteld. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
*Zet Next Dimensional World op* :yay:


Dit. Laatste Qlimax-waardig anthem. Dit is echt ronduit bagger :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een anthem stond naar mijn mening enkele jaren geleden voor gevoel en de overdracht qua sfeer van een feest, niet het gekots van Britt Dekker ondersteunt door diaree van Dries Roelvink... Toen ik G4H zag, had ik nog enige hoop, valt dat even tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat als Adaro en Ran-D dit lezen toch wel even schrikken.. En terecht, veels te simpel over nagedacht.. Deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:49 
 
Hardtraxx Elite

Vind het ook echt een zaadtrack, totaal niet onderscheidend en geen anthem gevoel.
Hoor ook inderdaad geen enkele invloeden van Adaro, dat was bij die Fantasy Island anthem ook al zo..
Nee, G4H weet me wederom niet te overtuigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft weinig zin om nog een keer uit te typen wat iedereen al heeft gezegd. Dan maar gewoon een +1'tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe vaker ik hem luister, hoe slechter dat hij wordt en meestal is dan andersemenom. Voor zover ik kan horen minder dan 0 inbreng van Adaro. Ik ben al niet zo'n fan van Ran-D's solo's, maar dit was zelfs voor een gewone Ran-D soloplaat onder de maat geweest en daar verwacht ik al niet veel meer van. Als Qlimax anthem en als Gunz For Hire track bijzonder slecht en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:16 
 
Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
*Zet Next Dimensional World op* :yay:


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw wat is dit zeg... dit heeft 0,0 qlimax gevoel...

je zou juist boven jezelf uit moeten steken als je het qlimax anthem maakt (zoals Psyko Punkz vorig jaar)

maar dit is gewoon enorm onder de maat voor beide?

vind er echt he-le-maal niks aan... ontzettend jammer zeg

Wel goed om te zien dat Q G4H de kans geeft op het anthem... maakt het des te meer jammer dat ze hiermee komen...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks