Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Geck-o

Track(s): Sweet Sweet Love

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtige melodie! Als deze door de grotere artiesten wordt opgepikt kan dit nog wel 's een ''hitje'' worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wachtte ik al op sinds XQ Frontliner :P

Heerlijke melodie en climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-O en hardstyle, zo zie ik hem toch het liefst. Geweldige vocals. Maakt het helemaal af :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 20:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran



:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 22:06 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat een held ook he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godnondeju, zomerknallert van '15 is ook bekend hoor :love: :love: :love:

Ik zal nooit begrijpen waarom Geck-o niet meer credits heeft gekregen/krijgt in de hardstyle scene, productie niveau richting natuurtalenten Atmozfears, NC en Audiofreaq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 21:20 
 
Hardtraxxer

Blear schreef:
Godnondeju, zomerknallert van '15 is ook bekend hoor :love: :love: :love:

Ik zal nooit begrijpen waarom Geck-o niet meer credits heeft gekregen/krijgt in de hardstyle scene, productie niveau richting natuurtalenten Atmozfears, NC en Audiofreaq.


Dat krijg je als je anders bent dan de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie en feeling in de track. De kick had van mij wel ietsje steviger gemogen. Zou deze binnenkort wel eens live willen horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij de eerste keer dat Geck-O me niet weet te pakken...
De vocals vind ik prima, geven een leuk sfeertje. Verder vind ik het vooral heel leeg en simpel klinken.
Melodie doet me helemaal niets, synth vind ik geen fijne sound hebben. Kicks vind ik ook niks aan.
Intro en outro vind ik wel tof trouwens, prima drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 00:03 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk zomers nummertje hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Echt een heel vette melodie, alleen ik vind de kicks er niet mooi bij passen :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2015 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 15:05 
 
Hardtraxx Newbie

bazentrack
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 16:05 
 
Hardtraxxer

Fucking hell wat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zieke melodie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Heerlijke melodie en feeling in de track. De kick had van mij wel ietsje steviger gemogen. Zou deze binnenkort wel eens live willen horen ^^

Juist niet. Zo'n zachte soepele kick past in mijn ogen prima bij zo'n heerlijk zomers plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Volgens mij de eerste keer dat Geck-O me niet weet te pakken...
De vocals vind ik prima, geven een leuk sfeertje. Verder vind ik het vooral heel leeg en simpel klinken.
Melodie doet me helemaal niets, synth vind ik geen fijne sound hebben. Kicks vind ik ook niks aan.
Intro en outro vind ik wel tof trouwens, prima drive!

Een Bass Modulators, Rebourne of Atmozfears remix hiervan lijkt me trouwens wel heel vet te kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk nummertje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee veel te kazig dit. Zeer lelijke pitchkicks ook. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 17:59 
 

Voor mij is eigenlijk alles goed behalve die in en outro :x
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks