Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Prachtige melodie! Als deze door de grotere artiesten wordt opgepikt kan dit nog wel 's een ''hitje'' worden!
Hier wachtte ik al op sinds XQ Frontliner 
Heerlijke melodie en climax
Heerlijke melodie en climax
Geck-O en hardstyle, zo zie ik hem toch het liefst. Geweldige vocals. Maakt het helemaal af 
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat een held ook he 
Godnondeju, zomerknallert van '15 is ook bekend hoor
Ik zal nooit begrijpen waarom Geck-o niet meer credits heeft gekregen/krijgt in de hardstyle scene, productie niveau richting natuurtalenten Atmozfears, NC en Audiofreaq.
Ik zal nooit begrijpen waarom Geck-o niet meer credits heeft gekregen/krijgt in de hardstyle scene, productie niveau richting natuurtalenten Atmozfears, NC en Audiofreaq.
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Dat krijg je als je anders bent dan de restBlear wrote:Godnondeju, zomerknallert van '15 is ook bekend hoor![]()
![]()
![]()
Heerlijke melodie en feeling in de track. De kick had van mij wel ietsje steviger gemogen. Zou deze binnenkort wel eens live willen horen 
Volgens mij de eerste keer dat Geck-O me niet weet te pakken...
De vocals vind ik prima, geven een leuk sfeertje. Verder vind ik het vooral heel leeg en simpel klinken.
Melodie doet me helemaal niets, synth vind ik geen fijne sound hebben. Kicks vind ik ook niks aan.
Intro en outro vind ik wel tof trouwens, prima drive!
De vocals vind ik prima, geven een leuk sfeertje. Verder vind ik het vooral heel leeg en simpel klinken.
Melodie doet me helemaal niets, synth vind ik geen fijne sound hebben. Kicks vind ik ook niks aan.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Heerlijk zomers nummertje hoor! 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Echt een heel vette melodie, alleen ik vind de kicks er niet mooi bij passen
.
-
KHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2011
- last seen Mar 2015
bazentrack
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Fucking hell wat lekker!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Zieke melodie 
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Juist niet. Zo'n zachte soepele kick past in mijn ogen prima bij zo'n heerlijk zomers plaatje.ThaBomba. wrote:Heerlijke melodie en feeling in de track. De kick had van mij wel ietsje steviger gemogen. Zou deze binnenkort wel eens live willen horen
Een Bass Modulators, Rebourne of Atmozfears remix hiervan lijkt me trouwens wel heel vet te kunnen worden.Fuzzylogic wrote:Volgens mij de eerste keer dat Geck-O me niet weet te pakken...
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Heerlijk nummertje! 
Nee veel te kazig dit. Zeer lelijke pitchkicks ook. 
-
S
Voor mij is eigenlijk alles goed behalve die in en outro