Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ondertussen al wat meer bekend?
echt prachtig plaatje al tientallen keren afgespeeld.
lekker dromerig/zomervibe gevoel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Live gehoord op Last World, wat een vette plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een echt hardstyle plaatje uit de Geck-o stalling, en wat voor zomerknaller is het geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker melodietje, lekkere sounds.

De vocals zijn niet lelijk of vervelend, maar de kicks wel helaas :( Echt zonde, hopelijk wordt deze inderdaad geremixed oid, of gecko moet er zelf nog wat aan doen, want nu vind ik 't echt niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Addict

Dit soort Geck-o Melodieën zijn heerlijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:31 
 
Hardtraxxer

release in juli :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Whut die climax klinkt eht heeerlijk!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks