Hele dikke track!

Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Heerlijk plaatje Haha geniaal
Ja! Dat was 'm dus op Loudness!
Wát een drive in die plaat
Wát een drive in die plaat
Idd ik vind hem nu al epischNando wrote:Krijg echt een glimlach van oor tot oor als ik deze hoor.
Heel, erg, vet! Dikke grijns op me gezicht 
wut, heb ik dan net even gemist, klinkt wel erg leuk dit. Denk dat dit het live wel heeel goed doet!tommetjeuh wrote:Yup, hij zat ook in de TC allstars live actKepro wrote:Was deze ook gedraaid op Loudness? Ik had Rick er toen nog over gesproken maar kan niet herinneren of het Space Jam was.
Zo dit was gister echt een hele fijne plaat! Woei 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus. Live

Heel grappig gedaan klinkt heel vet, maar naar mijn idee klinkt die climax echt als een jump/tek nummer, gelukkig bewijst de kick wel het tegendeel.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Heerlijke drive, kan hier echt uren op springen door mijn kamer, meer van dit soort kwaliteit! 
Heerlijke plaat
, deed mij gelijk hier aan denken: View on YouTube
-
I
haha heerlijk 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Nooit Spongebob gekeken zeker?kingxxl wrote:Heerlijke plaat, deed mij gelijk hier aan denken: View on YouTube
wat een heerlijk plaat blijft dit zeg 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Een seconde hierop stilstaan is moeilijk. Die eerste, ik noem het maar climax is echt briljant.
2-1 is al uit 2010 toch? Met het WK?Teknizion wrote:Vorige zomer 2-1, en nu dit! Hoe vet
Nope, vorig jaarJolle wrote:2-1 is al uit 2010 toch? Met het WK?Teknizion wrote:Vorige zomer 2-1, en nu dit! Hoe vet
Geck-o - 2-1 (THERFREE-008)
Gemaakt in 2010 voor ground zero ivm het WK toen, een jaar later weer opgepoetst en weggegeven jaBuzzLightyear wrote:Nope, vorig jaarJolle wrote:2-1 is al uit 2010 toch? Met het WK?Teknizion wrote:Vorige zomer 2-1, en nu dit! Hoe vet
Geck-o - 2-1 (THERFREE-008)
Dit word als het goed is een free release (Bron: Thera in 'Wist Je Dat ... Topic', als ik het goed heb?), lijkt me ook wel logisch i.v.m. de MJ vocalen en de rechten daarvan etc.
Ben helemaal verlieft op deze plaat! Wat een held!
Ben helemaal verlieft op deze plaat! Wat een held!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
of van micheal jackson gehoordNijidik wrote:Nooit Spongebob gekeken zeker?kingxxl wrote:Heerlijke plaat, deed mij gelijk hier aan denken: View on YouTube
Jam waarvan je gaat spacen.
Dat is weer eens wat anders.
Olijfboompje wrote:Jam waarvan je gaat spacen.