jeugdsentimenten
vet 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
Vette track. Vind die vocalen er echt heel goed in verwerkt!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Geck-o - Dancing Machine is ook van Michael Jackson.Wildstylerz wrote:omg held![]()
eindelijk een hs plaat met iets van micheal jackson erin
Vind deze trouwens een beetje gay eerlijk gezegd, met die melodie. Doet me idd denken aan die spongebob aflevering en de kicks passen er totaal niet bij imo.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Dit tovert een hele grote glimlach op mijn gezicht, geniaal! 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
serieus welk lied is dat dan van micheal? want kwam me niet bekend voor...hsgroningen wrote:Geck-o - Dancing Machine is ook van Michael Jackson.Wildstylerz wrote:omg held![]()
Vind deze trouwens een beetje gay eerlijk gezegd, met die melodie. Doet me idd denken aan die spongebob aflevering en de kicks passen er totaal niet bij imo.
Sorry mr. Geck-o, deze plaat is niks voor mij 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Not sure if...Wildstylerz wrote:serieus welk lied is dat dan van micheal? want kwam me niet bekend voor...hsgroningen wrote:Geck-o - Dancing Machine is ook van Michael Jackson.Wildstylerz wrote:omg held![]()
Jam
Het is een bootleg van 3 tracks die allemaal wat met "jam" te maken hebben 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Deze:
View on YouTube
View on YouTube
Of Isaac - Thrillerhsgroningen wrote:Geck-o - Dancing Machine is ook van Michael Jackson.Wildstylerz wrote:omg held![]()
Anyway: wat is dit een geniale plaat! Michael Jackson en dat Spongebob deuntje: geweldig haha!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
geck-o - space jam (jam micheal jackson)
geck-o - dancing machine(Micheal jackson....?)
isaac - thriller( mj thriller)
thanks
geck-o - dancing machine(Micheal jackson....?)
isaac - thriller( mj thriller)
thanks
Krijg echt een glimlach van oor tot oor als ik deze hoor. 
Dit! Hoop hem binnenkort live te horen, gelukkig sta je op Defqon dus hopelijk krijgen we hem dan te horenNando wrote:Krijg echt een glimlach van oor tot oor als ik deze hoor.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Drive it is. Heldig 
-
LHardtraxxer
- 70 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Op de kicks na vind ik dit echt een monstertrack! 
Heel die stage gaat op en neer door Thera
zeer vet nummer btw
zeer vet nummer btw
Dat is wel de bedoelingpatrickjeb wrote:Dit! Hoop hem binnenkort live te horen, gelukkig sta je op Defqon dus hopelijk krijgen we hem dan te horenNando wrote:Krijg echt een glimlach van oor tot oor als ik deze hoor.
Was deze ook gedraaid op Loudness? Ik had Rick er toen nog over gesproken maar kan niet herinneren of het Space Jam was.
Yup, hij zat ook in de TC allstars live actKepro wrote:Was deze ook gedraaid op Loudness? Ik had Rick er toen nog over gesproken maar kan niet herinneren of het Space Jam was.