Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Geck-o

Track(s): Drop Back

Sample/video:


Bron: Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 15:38 
 

Klinkt echt heel vet :D vrolijk maar hard

edit: hij klonk in LQ wel anders dacht ik, alsnog lekker nummer maar minder dan ik dacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al aan het wachten tot deze een keer opgenomen werd. Klinkt erg lekker so far!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 16:54 
 
Hardtraxxer

Deze was gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel geinig maar niet bijzonder :P
Toch maar ff wachten op HQ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:

Toch maar ff wachten op langere versie en HQ :thumbup:

Schijnt vanavond te komen in Q-Dance presents Next volgens Geck-o op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
CiRiXxX schreef:

Toch maar ff wachten op langere versie en HQ :thumbup:

Schijnt vanavond te komen in Q-Dance presents Next volgens Geck-o op Facebook.


Ow nice! gaan we ff beluisteren :thumbup: Thnx voor de tip
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat doet Geck-o bij NEXT dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:31 
 
Hardtraxx Addict

Geen idee, vroeg ik me ook al af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met wat extra promotie voor hem toch? Denk dat de plaat nu door een groter publiek geluisterd gaat worden dan in het geval dat ie gewoon op Theracords uitgebracht zou worden.
Al lijkt het wel wat beledigend inderdaad na het zien/luisteren van de eerste NEXT release.

Overigens doet dit mij nog niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eeste geck-o track sinds een behoorlijke tijd die me niet zo ligt..
Zit een hele lekkere snare in maar de kicks spreken mij niet aan en het melodietje doet me helaas ook niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:10 
 
Hardtraxxer

ondanks dat het een beetje kermis hardstyle is vind ik het wel echt een fijne plaat :thumbsup:
Gecko verdient idd wel beter dan NEXT
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij uitleggen wat Next precies inhoudt?

Hij is nou niet bepaald "nieuw talent" ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxx Addict

Fijn fris plaatje! Gaat vaak opgezet worden hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekkere 'vrolijke' melodie, fijne plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat Next precies inhoudt?

Hij is nou niet bepaald "nieuw talent" ofzo?

Jup, is een nieuwe boekingsmaatschappij die volgens mij goed samenwerkt met Q-Dance. Dat is volgens mij ook de reden dat Festuca tegenwoordig overal geboekt wordt.

Exit Mind en Atmozfears zitten ook bij Headliner Entertainment.

http://www.headliner-entertainment.com/next-in-line/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker vrolijk en blijft goed hangen :) Geck-o is en blijft mn favoriete producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het begon goed met die Seismic achtige sounds, maar vind hem daarna nogal saai en leeg overkomen. Melodie pakt me ook nog niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Het begon goed met die Seismic achtige sounds, maar vind hem daarna nogal saai en leeg overkomen. Melodie pakt me ook nog niet echt.

inderdaad, tweede helft pakt me niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 16:24 
 
Hardtraxx Elite

Weer een hele originele track van Geck-o :D Toch is die voor mij wat te 'blij.' Mr. Geck-o zou het niet vet zijn als er een second mix wordt gemaakt, een iets minder blije variant? Zitten namelijk wel leuke originele elementen in de track verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lekker vrolijk en blijft goed hangen :) Geck-o is en blijft mn favoriete producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze steeds leuker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniek sfeertje en sounds! Ik moet er even aan wennen, maar ik heb wel de neiging om vaak op repeat te klikken, dus dat komt wel goed.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks