Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 06:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Lekker vrolijk en blijft goed hangen :) Geck-o is en blijft mn favoriete producer.

Dit. Fijne plaat weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het begon goed met die Seismic achtige sounds, maar vind hem daarna nogal saai en leeg overkomen. Melodie pakt me ook nog niet echt.

Dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic kick?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks