Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Geck-o

Track(s): AHA

Sample/video:



[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/40743021/file.html[/zippy]
@02:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: Voor zover ik er duidelijk van wordt was dit echt iets heel diks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 19:52 
 
Hardtraxx Addict

Unieke sound! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 03:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Werkelijk geniaal weer dit hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk vage plaat weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb even de tijd nodig gehad om die vage stijl van Geck-o te leren waarderen, maar tegenwoordig staat hij echt bovenaan mijn lijstje van favoriete producers! Setje bij Defqon was ook weer helemaal top as usual :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:38 
 
Hardtraxx Elite

Die melodie doet me aan Zany - Underwater denken. De gehele track eigenlijk wel een beetje.
Het klinkt in ieder geval gewoon baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, wat episch vet weer.

Beste HS producer around op dit moment :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Die melodie doet me aan Zany - Underwater denken. De gehele track eigenlijk wel een beetje.
Het klinkt in ieder geval gewoon baas!


Eigenlijk vind ik het een schaamteloze kopie, op enkele aspecten van de track na. Ondanks dat vind ik deze "remake" wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WTF man deze klinkt vet!!! Ik geloof dat hij hem op Hardshore ook heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds Hardshore verliefd op deze plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Andromeda schreef:
Die melodie doet me aan Zany - Underwater denken. De gehele track eigenlijk wel een beetje.
Het klinkt in ieder geval gewoon baas!


Eigenlijk vind ik het een schaamteloze kopie, op enkele aspecten van de track na. Ondanks dat vind ik deze "remake" wel erg vet.

Ja lijkt er dus echt heel veel op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geen moment aan Underwater gedacht... toeval :)

Melodie heb ik vrij gebaseerd op deze http://www.youtube.com/watch?v=j2D8Cua8JNE

Rip van de Defqon stream is wel van hele lage kwaliteit. Zal wel snel ergens anders opduiken in betere quality denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Betere kwaliteit:

(Eerste track)



:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke shizzle weer Rik, klinkt heel lekker (vaag) :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette Geck-o track weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Uhu

Zit de hele dag al in mijn hoofd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel dik zeg, echt lekker anders :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die intro is heerlijk en de climax lekker spacend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zaagsound is erg gaaf. Hele plaat is trouwens leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:29 
 

Leuke plaat, maar ik denk toch vooral voor thuis. Ik wil de plaat niet bagatelliseren (schrijf ik dat zo goed?) want ik vind m zeker vet, maar ik denk dat dit op grotere stages niet heel goed zal aanslaan. Ik vind het sowieso jammer dat Geck-O pas echt goed tot zijn recht komt op kleinere / hardere stages waar iedereen de tracks kent. Voor de mainstream luisteraar is dit toch nog een stap te ver weg denk ik. Erg jammer. Klopt het een beetje wat ik zeg Geck-O / Rik?

Ik vind dat melodietje wel erg heel erg lekker, blijft heerlijk hangen. Ik vind de kick er goed bij passen. Geen harde kick, wel drive toevoegend. Leuk!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks