Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij is lekker hoor! Lekker lege climax! Pitchkick mag er wel uitgehaald worden though, erg lelijk met deze kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Leuke plaat, maar ik denk toch vooral voor thuis. Ik wil de plaat niet bagatelliseren (schrijf ik dat zo goed?) want ik vind m zeker vet, maar ik denk dat dit op grotere stages niet heel goed zal aanslaan. Ik vind het sowieso jammer dat Geck-O pas echt goed tot zijn recht komt op kleinere / hardere stages waar iedereen de tracks kent. Voor de mainstream luisteraar is dit toch nog een stap te ver weg denk ik. Erg jammer. Klopt het een beetje wat ik zeg Geck-O / Rik?

Ik vind dat melodietje wel erg heel erg lekker, blijft heerlijk hangen. Ik vind de kick er goed bij passen. Geen harde kick, wel drive toevoegend. Leuk!


Nou daar kan ik je meteen uit de brand helpen, live is ie namelijk echt ontzettend dik :D! Toen Rik 'm voor het eerst op Defqon draaide sloeg ie echt in als een bom. Mede bij ons omdat we er op zaten te wachten maar ook zeker bij het wellicht iets minder voorbereide publiek. Kicks zijn live écht goddelijk :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 17:26 
 

Is het dan niet in jouw omgeving ipv de hele blue? Jij staat meestal wel met redelijk wat kenners dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt geniale experimentele hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:45 
 
Donateur



@07:46

Lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hou echt van deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 00:48 
 
Hardtraxx Elite

Erg lekker plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:47 
 
Hardtraxxer

Deze kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Klapte als een bom op Defqon hoor, en dat vond iedereen bij mij in de buurt ook. Stampeng
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Geen moment aan Underwater gedacht... toeval :)

Melodie heb ik vrij gebaseerd op deze http://www.youtube.com/watch?v=j2D8Cua8JNE

Rip van de Defqon stream is wel van hele lage kwaliteit. Zal wel snel ergens anders opduiken in betere quality denk ik ;)

Hmm nou ja ondanks dat toch een vet plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 03:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr. Geck-o stelt alweer niet teleur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend dik dit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft echt hele dag in je kop zitten. Fijne track!

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks