weet ik maar er word nooit op 1 dag een theracords & een therabyte release gedaanForbidden Phobia wrote:deze komt op Therabyte en die van Wavo op TheracordsWout1997 wrote:Elke keer weer kippevel hoop op een snelle release maar eerst de wavo
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Damn, wat is deze plaat geweldig. Acid, lekkere zweverige melodie in de climax.. Alles aan deze plaat klopt gewoon 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
sorry dan begreep ik je zin verkeerdWout1997 wrote:weet ik maar er word nooit op 1 dag een theracords & een therabyte release gedaanForbidden Phobia wrote:deze komt op Therabyte en die van Wavo op TheracordsWout1997 wrote:Elke keer weer kippevel hoop op een snelle release maar eerst de wavo
Klonk heerlijk op Multigroove!
Well done rik!
Well done rik!
Ja inderdaadpepepe wrote:Klonk heerlijk op Multigroove!![]()
Well done rik!
Heb hem ook nog gefilmd.
Deze is van Gek-O trouwes, meee hardtrance als hardstyle maar wel ziek lekker. Toekomstige klassieker denk ik? 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Grendiner wrote:Deze is van Gek-O
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Geck-o. En nee, deze is van Geck-e, met de e van experimental.Grendiner wrote:Deze is van Gek-O trouwes, meee hardtrance als hardstyle maar wel ziek lekker.
Toekomstige klassieker, dat valt nog af te wachten
Ben ik nou de enige die hier geen fluit aan vind. 
Nee ik vind er ook niet veel aan.Dakpan wrote:Ben ik nou de enige die hier geen fluit aan vind.
Vond ik eerst ook. Maar heb er denk ik ff aan moeten wennen, en afgelopen zaterdag was die live echt fenomenaal!Jolle wrote:Nee ik vind er ook niet veel aan.Dakpan wrote:Ben ik nou de enige die hier geen fluit aan vind.
erg lekker nummertje idd, laat maar snel uitkomen, hopelijk kan die nog mee in de theracords dj contest!
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
-
I
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
hier gaan we verder