Leuke reacties mensen

Gaat een heel vet album worden wat mij betreft.
De eerste single It Feels So Good! is nu uit, en dit mag je zien als een soft launch - ik denk dat dit de softste plaat van het album zal zijn

Deze had ik al een tijd liggen en zie ik als de opvolger van U Make Me Feel, dus echt in mijn club trance sound. Stream/download linkjes:
https://tpcy.fanlink.tv/itfeelssogoodDe afgelopen weken in de studio ben ik erg productief geweest, en de singles hierna zullen dan ook echte hardtrance anthems zijn.
Nuracore schreef:
Komt maar door met de Scot Project achtige trance/hardtrance

Dus in deze richting, maar dan op mijn manier

Khadber schreef:
Zeer benieuwd naar het album, als het meer als Soul Train wordt zijn de verwachtingen wel hoog!
Ik zie het als een hardtrance album in de brede zin. Mijn insteek is om 3 dingen samen te brengen: waar ik geïnspireerd door ben, waar ik goed in ben, en waar ik succes mee heb. Zo ben ik uitgekomen bij het nemen van Soul Train als uitgangspunt. Ik ga Soul Train niet namaken, die bestaat al, maar die stijl en elementen inspireren me wel enorm voor wat ik nu maak in de studio. Of dat nou wat softer of wat harder is
ErikZ schreef:
Hoop toch weer op een fysiek album of nog beter een LP zoals A Present From The Future
Die staat thuis nog vaak op
Het plan is om dit album op vinyl uit te brengen, dus als de perserijen meewerken gaat dat gewoon gebeuren. Het artwork ligt ook al en is prachtig!
MYTZE schreef:
Als die You're Dreaming plaat (als die van Geck-o is iig

) die tijdens Defqon gedraaid is hier nou ook even op komt

Waarschijnlijk wordt dit een van de singles van het album. In ieder geval komt hij dit jaar uit. Ben nog een beetje aan het puzzelen, leuke fase wel maar nog niet alles is zeker