Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
E
stfu. respect for this producer.
nice track!
nice track!
Want?roberttt wrote:Dit is toch geen hardstyle ?....
Ook weer echt vet!
Geck-e is toch Hardtrance/dance ( of wat dan ook ) Pas het dan niet beter hier.._dp_ wrote:Want?roberttt wrote:Dit is toch geen hardstyle ?....
Ook weer echt vet!
https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-ht/
Vind dit echt geen hardstyle :p Anders zou die het wel op geck-o releasen..
Geck-e is out-of-the-box. Dus ja het is geen hardstyle, maar ik kan me daar niet echt druk over maken gezien de tracks die hier nog meer geplaatst worden, die nog minder met hardstyle te maken hebben.
Melodie @ 3:03 is echt geniaal, simpel maar zo doeltreffend
Melodie @ 3:03 is echt geniaal, simpel maar zo doeltreffend
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Klinkt niet slecht, maar ik vind dat dit eerder bij Hardtrance thuis hoort, Geck-E is toch de alias die meer trance/house platen released ??
-
T
Nee dit is niks voor mij...
Lees is de post boven je..Ox_Ite wrote:Klinkt niet slecht, maar ik vind dat dit eerder bij Hardtrance thuis hoort, Geck-E is toch de alias die meer trance/house platen released ??
zo deze is nog lekkerder dan Lets Talk About You 
Oke verplaats deze dan maar naar de hardtrance
, maar dan wil ik hier ook geen tracks meer zien als In The Air, een aantal Digital Age tracks etc., want die hebben net zo min iets te maken met hardstyle.
true to thatLyst wrote:Oke verplaats deze dan maar naar de hardtrance, maar dan wil ik hier ook geen tracks meer zien als In The Air, een aantal Digital Age tracks etc., want die hebben net zo min iets te maken met hardstyle.
Ja dit ligt op het randje, die andere ook maar zijn naar mijn gevoel en ook naar de bedoeling van de artiesten denk ik meer hardstyle gericht, maar ja... mening heLyst wrote:Oke verplaats deze dan maar naar de hardtrance, maar dan wil ik hier ook geen tracks meer zien als In The Air, een aantal Digital Age tracks etc., want die hebben net zo min iets te maken met hardstyle.
Het kan wel de bedoeling zijn om op hardstyle gericht te zijn, maar wil nog niet zeggen dat het dat ook is.summergirl wrote:Ja dit ligt op het randje, die andere ook maar zijn naar mijn gevoel en ook naar de bedoeling van de artiesten denk ik meer hardstyle gericht, maar ja... mening heLyst wrote:Oke verplaats deze dan maar naar de hardtrance, maar dan wil ik hier ook geen tracks meer zien als In The Air, een aantal Digital Age tracks etc., want die hebben net zo min iets te maken met hardstyle.
Waarom moet er weer gediscussieerd worden of het nou wel of niet Hardstyle is? Niet alles hoeft in hokjes geplaatst te worden. Geniet gewoon van de nieuwe Geck-e platen. 
Overigens is dit echt gewoon Hardstyle hoor.
Overigens is dit echt gewoon Hardstyle hoor.
Last edited by Edwinn on 16 Sep 2011 19:40, edited 1 time in total.
-
J
O M G.
Nee dit vind ik dus echt niks.
Vraag me wel eens af wat voor oren sommige hier hebben, maar dat is smaak.
Nee dit vind ik dus echt niks.
Vraag me wel eens af wat voor oren sommige hier hebben, maar dat is smaak.
Wat een reactie zeg. Wordt dat in een ander topic (je weet wel welke ik bedoel) geplaatst, noemen ze het meteen bashen. Dat het niet je smaak is oke, maar laat anderen het wel gewoon mooi vinden. Geef gewoon je reactie wat je van het nummer vind, maar begin niet over iemand anders z'n orenJEFSKIII wrote: Vraag me wel eens af wat voor oren sommige hier hebben
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
is dit die nieuwe alphaverb alias?
kunt duidelijk een avio stijltje horen
Nee, van de artiest boven je.duiventeler wrote:is dit die nieuwe alphaverb alias?
Lekker plaatje, maar ik zou het geen hardstyle noemen
Wil wel meer van dit soort muziek horen op feesten 
-
D
Ik begrijp niet echt wat hier niet hardstyle aan is?.. maar ieder zijn mening hePNXRMX wrote:Lekker plaatje, maar ik zou het geen hardstyle noemenWil wel meer van dit soort muziek horen op feesten