Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-e - Ehh Yeah (TBYTE-032)

Label: Therabyte
WEB release: 19/10/2011

01. Ehh Yeah
02. Everywhere I Go (Hard Tech Version)
03. Everywhere I Go

Pers-praat
Citaat:
Experimental alert! Geck-e aka Rik van Dam is back in town and then you know what to expect! Well, actually you dont have a clue what to expect since it can be anything! Here at Therabyte we always like our artists to think outside the box and to be honest the title of this release says it all! Even though this release might be hard to place stylewise, dont let it fool you since it already got ACE reviews and lots of early dj support! Therabyte, we don't bite... Hard!


Samples:





Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 00:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ah daar is Ehh Yeah. Heb je een inspiratieboom in je tuin staan ofzo, zoveel kwaliteit en ook nog eens zo divers. :worship: Benieuwd naar de andere 2 tracks, morgen even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 08:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik mag t bijna niet zeggen maar zn nieuwe Geck-o release is ook alweer bijna af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik mag t bijna niet zeggen maar zn nieuwe Geck-o release is ook alweer bijna af xd

Wat een produce beest het toch :worship:

EDIT: Eyy Yeah: is echt een heerlijke plaat, aparte style maaar tock lekker :)
Hard techno mix: beter als het orgineel, lekkere kicks en vrij simpele plaat :)
orgineel mix: lekker die house achtige invloeden :)

weeet een top release van deze man :worship:
zowel deze als die op theracords komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die Everywhere I Go (Hard Tech Version) ook echt vet!
en de kleuren zijn zo te zien geswitchet in het logo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 10:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ehh Yeah
Dit is denk ik wel mijn favoriete track van alle 6 nieuwe geck-e's. Met name de lage synth is zo geweldig. Heerlijk diepe sounds die zorgen voor veel energie in de track. En niet te vergeten de percussie, die in hardstyle tracks zo vaak ontbreekt. De hoge synths zijn apart en lijken heel raar geplaatst, maar hoe vaker je het luistert, des te beter die tot zijn recht komen. Het geeft een apart effect mee aan de track. Vervolgens de opbouw naar de climax, daarin is het stukje afbouw met die synths echt goed gedaan. En dan komt die lage synth er weer in. Ik vond die in de midintro al geweldig, maar als ie halverwege de climax ook nog verandert krijg (zelfs na 40x luisteren nog steeds) kippenvel. Wat een heerlijk simpel maar doeltreffende "melodie", die echt de hele dag in mijn hoofd blijft zitten.
Dit is echt het type track wat ik de laatste maanden veel luister, veel lage diepe tonen die de track een heerlijke sfeer meegeven. Wederom erg origineel, creatief en energiek. :worship:

Everywhere I Go (Hard Tech Version)
Lekkere diepe kicks in de intro, de andere sounds geven de track een techy feeling mee. Ik weet niet hoe je het doet, maar hij lijkt rond de 1 minuut er nog harder in te knallen, maar het is gewoon net zo hard als het eerste gedeelte. De climax is erg apart, niet helemaal mijn ding, maar wel lekker om eens te horen. De outro vind ik het beste aan deze track, daar spelen de sounds van de intro echt geniaal met de kicks en percussie.

Everywhere I Go
De normale versie vind ik wat minder dan de Hard Tech version, de bassline is aan de ene kant erg lekker en energiek, maar mist toch wel een beetje kracht. Ook is de bpm een stuk lager, waardoor de andere versie een stuk energieker is. Verder is de track iets te leeg, waardoor het op een gegeven moment een beetje eentonig wordt. Maar wel weer iets totaal anders dan de andere 4 tracks, ach ja je kunt niet alles mooi vinden he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind Ehh Yeah een lekker plaatje, 1 van de eerste keren dat iets van therabyte me wel aanspreekt, jammer dat wat je bij 1:45 hoort niet terug komt, verder zit die goed in elkaar, maar derover naar huis schrijve zou ik ook weer ni doen :P
die andere 2 doen me helemaal niks helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook erg lekker. Vind beide versies van Everywhere I Go vooral heel vet... zou echt niet kunnen kiezen, geven allebei toch een heel ander gevoel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

All tracks are nice but...
Hard tech version :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik val altijd zo in herhaling bij releases van je :D Weer erg vette release dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:28 
 
Donateur

lijkt wel of ik bij de Hard Tech versie Meet Her At The Love Parade een beetje hoor rond 2.30!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ehh Yeah is echt zo super gaaf! Dit soort hardtrance kan ik waarderen, MORE PLEASEE ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan echt geen genoeg krijgen van deze platen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Kan echt geen genoeg krijgen van deze platen :love:


Direct woensdagochtend aanschaffen geblazen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
hoebedoelje schreef:
Intervention schreef:
Kan echt geen genoeg krijgen van deze platen :love:


Direct woensdagochtend aanschaffen geblazen! :worship:

Morgen :yay:

En hij is,gehaald, heerlijk zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ehh yeah is echt nice eigenlijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iTunes account doet t weer, dus... geck-ocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ehh Yeah blijft echt zo geweldig hé! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Ehh Yeah blijft echt zo geweldig hé! :love:


Hoe vaak je hem ook hoort! :drool:
Forumoverzicht » Releases » Harddance